Citat:
Ursprungligen postat av
Crapmagic
Är TV4 så jäkla bankrutt att dom måste förkorta serien genom att slänga ut 2 stycken per avsnitt?
I American idol åkte 1 ut per avsnitt och top 15 artisterna höll på i 20 program, här har man bantat ner det mer än Molly Zanden gjort med sig själv
Hade Molly strumpbyxor på sig btw? mycket osexiga ben, dom såg äckligt kvinnliga ut
Är blonde hårfagre fikus förresten? han är tydligen musikalartist
Det här är kvalprogram 1, nästa lördag är det kvalprogram 2. 8 stycken tävlar, 4 tävlare direkt, 2 vidare vidare sen. 12 idoler samlas till lördagsfinal 3. Det är 24 program.