2025-09-19, 07:17
Medlem
Folk som stör sig på att man kollar på mobilen när man vilar mellan set istället för att kolla in i väggen. Riktiga dumhuvuden.
Citera
2025-09-20, 05:08
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Folk som stör sig på att man kollar på mobilen när man vilar mellan set istället för att kolla in i väggen. Riktiga dumhuvuden.
Hur länge vilar du?

En gång väntade jag på en maskin där en kvinna vilade i 10 minuter mellan sina halvdana set medans man själv hann bränna av ett tiotal.
Citera
2025-09-20, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hur länge vilar du?

En gång väntade jag på en maskin där en kvinna vilade i 10 minuter mellan sina halvdana set medans man själv hann bränna av ett tiotal.

Cirka tre minuter skulle jag säga. Mindre än så och mina set skulle bli sämre. Poängen är att folk ska skita i vad jag gör under tiden jag vilar.
Citera
2025-09-20, 12:15
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Sen beror det på var man sitter och vilar och kollar mobilen. Sitter man på en soffa/bänk avsedd för vila spelar det ingen roll. Men när nån sitter kvar på maskinen och skrollar Tiktok i 10 minuter blir man lite fundersam.
Citera
2025-09-20, 13:02
Medlem
Sagodjurs avatar
folk som inte tar av vikterna.

enklaste är väl att man tar en vikt och slår den i huvudet på dom så kanske dom fattar.

KLANG "aj vad gör du?"

"du tog inte av vikterna efter dig ditt hjärndöda svin"

"aj förlåt, jag glömde bort att jag var helt dum i huvudet och inte fattar hur man beter sig på gymmet, jag ska skärpa mig"
Citera
2025-10-09, 18:36
Medlem
Krappfiskarns avatar
Stör mig på att alla gym verkar sätta speglar vid powerracksen, så det är omöjligt att knäböja utan att se sin spegelbild. Väldigt tråkigt då det blir svårt att fokusera blicken och istället måste se sitt ansträngande nylle gå upp och nej.

EDIT: jag tänker inte titta ned i golvet eller gå fram med en skivstång för att knäböja.
Citera
2025-10-17, 10:15
Bannlyst
Folk som pruttar! Alltid någon som ska lägga en äcklig smygfis så det stinker faan där inne
Citera
2025-10-17, 14:05
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Hur länge vilar du?

Hur kvalitativa var dina set...? Hade nog hellre kört ett set på 10 minuter, än ett "tiotal" på 10 minuter!
Citera
2025-10-17, 22:51
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Hur kvalitativa var dina set...? Hade nog hellre kört ett set på 10 minuter, än ett "tiotal" på 10 minuter!
Jag kör jävligt hårt, lyfter nog ett par ton innan du kommit upp i 100kg på en kvart.
Citera
2025-10-17, 23:14
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Jag kör jävligt hårt, lyfter nog ett par ton innan du kommit upp i 100kg på en kvart.
Hahaha, ingen som vilar 30 sekunder är stark

Brukar mest vara smalfeta gubbar som tror de är hurtiga, som kör i det tempot. Men kör på du för all del!
Citera
2025-10-17, 23:42
Medlem
Wrossmols avatar
Såna som ska flasha och verka farliga. Oftast har de löjliga tribal tatueringar.
Citera
2025-10-18, 00:43
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Hahaha, ingen som vilar 30 sekunder är stark

Brukar mest vara smalfeta gubbar som tror de är hurtiga, som kör i det tempot. Men kör på du för all del!
Brukar låta sådär när man inte kör hårt.

Men stånka upp två reps i kvarten iklädd din gasp hoodie du, finns säkert några 16 åringar som blir imponerade när du vrålar som ett lejon på bänken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in