2025-10-17, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Det är väl han som skulle tänkt på sin fru och barn. Innan han tog hem ej tjej och hade sex med i deras gemensamma bostad en vecka innan dom skulle gifta sig. Att kvinnan stannar kvar är otroligt märkligt när han dessutom är anklagad för våldtäkt. Otrogen, våldtäcksman och dras till unga tjejer. Ett riktigt kap hon har gift sig med.

Man märker ju att du inte vet någonting. Nu hade ju inte KR och BO sex. Han gick ner på henne. Hon valde att stanna för att kärleken är stark och hon tror på honom.

Jag hoppas ditt äcklig beteende kommer bita dig i arslet och att du kommer bli anklagad oskyldig för något eller någon du älskar.
Citera
2025-10-17, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejda1
Man märker ju att du inte vet någonting. Nu hade ju inte KR och BO sex. Han gick ner på henne. Hon valde att stanna för att kärleken är stark och hon tror på honom.

Jag hoppas ditt äcklig beteende kommer bita dig i arslet och att du kommer bli anklagad oskyldig för något eller någon du älskar.
Om vi håller oss enbart till fakta då. Han va otrogen, han dras till tjejer som är häften så gamla som han själv. Sen ditt resonemang att han bara gick ner på henne inte räknas som otrogen, låter väldigt märkligt. Sen att jag har ett ”äcklig beteende” för att jag presenterar fakta får stå för dig.
Citera
2025-10-17, 11:48
Medlem
Citat:
Om vi håller oss enbart till fakta då. Han va otrogen, han dras till tjejer som är häften så gamla som han själv. Sen ditt resonemang att han bara gick ner på henne inte räknas som otrogen, låter väldigt märkligt. Sen att jag har ett ”äcklig beteende” för att jag presenterar fakta får stå för dig.

Då fortsätter vi med faktan. BO va också otrogen mot sin kille, BO valde att gå hem med KR när han erbjöd en sovplats, hon kunde säga nej. När han gick ner på henne och enligt henne att hon frös till så kunde hon gått hem, men hon valde att sova kvar i fruns säng.
Du ser bara en sidan hela tiden för att du har ett personligt hat på KR. Det märker man i alla inlägg du har gjort.

Otrohet är inte olagligt och otroheten är mellan KR och hans fru. Vi vet ju inte ens om dom har ett öppet förhållande! Så en otrohet har ingenting med detta att göra. BO och hennes kille gjorde slut efter detta, gjorde han slut? Gjorde hon slut? Vi vet inte och vi ska inte lägga oss i vad som hände mellan dom heller.

Du är okänslig för att du njuter av detta. Tänkt om det va så att frun och barnen hade behövt sälja lägenheten för detta, att dom bli av med sin trygghet och ska fixa detta helt själva. Och du njuter. Man märker att du inte tänker på omgivningen här.
Citera
2025-10-17, 11:53
Medlem
Citat:
Då fortsätter vi med faktan. BO va också otrogen mot sin kille, BO valde att gå hem med KR när han erbjöd en sovplats, hon kunde säga nej. När han gick ner på henne och enligt henne att hon frös till så kunde hon gått hem, men hon valde att sova kvar i fruns säng.
Du ser bara en sidan hela tiden för att du har ett personligt hat på KR. Det märker man i alla inlägg du har gjort.

Otrohet är inte olagligt och otroheten är mellan KR och hans fru. Vi vet ju inte ens om dom har ett öppet förhållande! Så en otrohet har ingenting med detta att göra. BO och hennes kille gjorde slut efter detta, gjorde han slut? Gjorde hon slut? Vi vet inte och vi ska inte lägga oss i vad som hände mellan dom heller.

Du är okänslig för att du njuter av detta. Tänkt om det va så att frun och barnen hade behövt sälja lägenheten för detta, att dom bli av med sin trygghet och ska fixa detta helt själva. Och du njuter. Man märker att du inte tänker på omgivningen här.
Herregud du försöker lägga över skulden och ansvaret på en ung tjej. Hur jävla naiv är du egentligen.
Citera
2025-10-17, 11:58
Medlem
Citat:
Herregud du försöker lägga över skulden och ansvaret på en ung tjej. Hur jävla naiv är du egentligen.

Så länge man är myndig och vuxen så tar man egna beslut. Är man så vuxen så man få gå på krogen och kröka ner sig, ta körkort och bli straffmyndig.

Hon är en vuxen kvinna och jag lägger inte skulden på henne! Som jag skrivit innan och igen. Båda två är två duma otrogna idioter. Men att historien skulle sluta så här är inte rättvist för någon! Dom kramades hejdå och där skulle det varit hejdå sen skulle dom aldrig varit otrogna igen. Jag lägger skuld hos båda. Hade dom inte valt att vara otrogna så hade detta inte hänt.
Jag hoppas Hovrätten ser igenom detta.
Citera
2025-10-17, 22:54
Medlem
Citat:
Det är väl han som skulle tänkt på sin fru och barn. Innan han tog hem ej tjej och hade sex med i deras gemensamma bostad en vecka innan dom skulle gifta sig. Att kvinnan stannar kvar är otroligt märkligt när han dessutom är anklagad för våldtäkt. Otrogen, våldtäcksman och dras till unga tjejer. Ett riktigt kap hon har gift sig med.

Bra att frun är ung då. Lär dig att stava.
Citera
2025-10-18, 08:18
Medlem
Citat:
Så länge man är myndig och vuxen så tar man egna beslut. Är man så vuxen så man få gå på krogen och kröka ner sig, ta körkort och bli straffmyndig.

Hon är en vuxen kvinna och jag lägger inte skulden på henne! Som jag skrivit innan och igen. Båda två är två duma otrogna idioter. Men att historien skulle sluta så här är inte rättvist för någon! Dom kramades hejdå och där skulle det varit hejdå sen skulle dom aldrig varit otrogna igen. Jag lägger skuld hos båda. Hade dom inte valt att vara otrogna så hade detta inte hänt.
Jag hoppas Hovrätten ser igenom detta.

Som här

https://www.sverigesradio.se/artikel/frias-efter-tjatsex-pa-skoltoa-bedoms-inte-vara-valdtakt
Citera
2025-10-21, 09:45
Medlem
Såg att tråden fortfarande är igång.

Jag har hört ett rykte, JAG VET INTE om detta är sant, men fick höra detta från en kompis för två veckor sedan när jag va på aw.

En av mina kompisar är vän med en lärare på Balettakademin där BO studierna. Läraren hade hört talas om detta från en elev att BO anmält två våltäkter utan bevisning. Lärare hade då sagt till min kompis ”detta förvånar mig inte. BO ska alltid synas och höras och det är alltid väldigt synd om henne” Hon kommer bli en bra skådespelare om någon anställer henne.
Hon hade även hört från en i skådespelarbranchen att om detta kommer fram så kommer det bli svårt att få jobb inom detta. ”Denna branschen är smutsig och man får absolut inte vara lättkränkt för att få ett jobb. Såna här tjejer ger red flag och kommer bara skapa problem för produktionen. Tid är pengar och man kan inte ha någon det är synd om hela tiden”

Som sagt, jag vet inte hur mycket som är sant, utan detta va vad min kompis berättade. Så folk börjar ju ändå veta vem BO är. Jag vet vad läraren heter, men tänker inte skriva ut det här. Vet även vad eleven heter som berättade för läraren. (Jag kollade upp detta och det finns både en elev i BOs klass och en lärare som heter detta)

Och jag håller med många här. Både KR och BO är två otrogna idioter som inte ska vara i en miljö med alkohol. Båda två söker uppmärksamhet och behöver bekräftelse. (Iallafall det jag förstått på inläggen)

Vad som än händer nu så hoppas jag att båda två få gå vidare. Att både KR och BO bli lämnade i fred efter att hovrätten sagt sitt. Och att båda två får bearbeta detta på bästa sätt.

Dock tyckte jag straffet är alldeles för hårt om detta är sant. Han är ju inte nytorgsmannen direkt. Ge han i så fall en fotboja och låt han få vara med sina barn.
Citera
2025-10-21, 13:03
Medlem
Mazeppas avatar
Såg nu att Kalle är med i reklam/informationsfilm för MSB.
Märkligt att han får göra reklamjobb

Kan tilläggas att den MSB-reklamen/infon är helt ny.

MSB = Myndigheten för Samhällsskydd & Beredskap
Senast redigerad av Mazeppa 2025-10-21 kl. 13:08.
Citera
2025-10-21, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Såg nu att Kalle är med i reklam/informationsfilm för MSB.
Märkligt att han får göra reklamjobb

Kan tilläggas att den MSB-reklamen/infon är helt ny.

MSB = Myndigheten för Samhällsskydd & Beredskap

Troligtvis så får han göra detta för att folk tror på honom. Och att han faktiskt inte är en våldtäktsman.
Citera
2025-10-21, 14:29
Medlem
Citat:
Troligtvis så får han göra detta för att folk tror på honom. Och att han faktiskt inte är en våldtäktsman.
Eller så har dom spelat in reklamen tidigare innan han våldtog en 20 åring.
Citera
2025-10-22, 04:55
Medlem
Citat:
Eller så har dom spelat in reklamen tidigare innan han våldtog en 20 åring.

Men nu har han inte våldtagit...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in