2025-10-17, 10:13
Avstängd
Unobosss avatar
Nu har jag som sagt inte läst FUPen.
Men han har gjort öppet med siin arbetsgivare att han ska möta henne och föaggat för att göra detni en lgn vilet arbetsgivaren tycker är en dum idé.
Han säger åt kvinnan att ha på sig träningskläder.
Kvinnan är synligt gravid(vilket får dom flesta som ska köpa sex att tveka(borde))

Han säger att han inte gick vidare med tipset med kvinnan.

Kvinnan blir gripen eller omhändertagen i ett trafficking mål och man söker i hennes telefon och en kontakt som är journalistens nummer heter knullade länge.
Sen blir mannen misstänkt och åtalad.

Kvinnan mimns inte mannen eller mötet men säger att hon inte döper någon till knull och man inte knullat
Citera
2025-10-17, 10:13
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB
(FB) TV4 profil misstänks för sexköp (2025-04-30) - och åtalas (2025-10-16)
Tack!
Citera
2025-10-17, 10:14
Medlem
Glonkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
https://www.facebook.com/elina.varn

Och jag kan inte säga att jag tycker hon är lika snygg som föregående talare ansåg. Inte heller att hon har ett utseende långt från hur man tänker sig att en prostituerad ser ut.

En annan lustig grej är att jag inte ser en enda bild på hennes partner. Som väl är den man misstänker är hennes kopplare.

Tack. Får nog hålla med dig, utifrån andra beskrivningar och hennes prislista hade jag förväntat mig mer.
Citera
2025-10-17, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Han har ju bara förenat nytta med nöje i jobbet. Frestelsen blev för stor helt enkelt.

Han kanske småpratade med henne och förhörde sig om den där påstådda misshandeln under akten.
Det var förmodligen därför som han var tvungen att "knulla länge" för att hinna få ut så mycket information som möjligt.
Han pumpade henne på information helt enkelt, inget konstigt med det i journalistiska kretsar.
Citera
2025-10-17, 10:19
Medlem
Hussefars avatar
TV4-profilen kan ju glädja sig åt att han inte blev döpt "Micropenisen" i hennes telefon i vart fall.
Citera
2025-10-17, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glonky
Tack. Får nog hålla med dig, utifrån andra beskrivningar och hennes prislista hade jag förväntat mig mer.

Hon är ju verkligen inte ful ? Och hon ser ut som en helt vanlig tjej.

Ser hälsosam ut.
Citera
2025-10-17, 10:22
Avstängd
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Hon ser ut att vara osminkad på de flesta bilder så helt klart över snittet på svenska kvinnor i den åldern.

Jepp, sett henne sminkad och den som inte tycker att hon ser bra ut antar jag är bög, dessutom en fin kropp.

Varför gör en ekonomijournalist ett reportage om en (ensam lyxhora), nej detta är endast början vi sett, som skrivit tidigare så lär det finnas fler hos TV4 som åkt en tur med B*lla vilket förklarar mörkning och försvar av torsken JBN!.

The show must go on 😅.
Citera
2025-10-17, 10:22
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Ja, jävlar, en till på TV4
Citera
2025-10-17, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Jepp, sett henne sminkad och den som inte tycker att hon ser bra ut antar jag är bög, dessutom en fin kropp.

Varför gör en ekonomijournalist ett reportage om en (ensam lyxhora), nej detta är endast början vi sett, som skrivit tidigare så lär det finnas fler hos TV4 som åkt en tur med B*lla vilket förklarar mörkning och försvar av torsken JBN!.

The show must go on 😅.

Myten om trasiga prostituerade spricker, när dom i själva verket hamnar i topp form, och lever sitt bästa liv.

Hon ser bra ut, hon ser dessutom ut att må bra.

Konstapeln. H kommer faila denna gången.
Citera
2025-10-17, 10:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Extremt driven tjej, dessutom ser hon mkt bra ut och hon är så långt ifrån man kan komma vad gemene man tänker på när ordet hora nämns!

Hon är definitivt inte ensam om att ha finansierat sitt bostadsköp med hjälp av fittan.
Citera
2025-10-17, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Vi lär nog se skilsmässa kommande månaderna.

- Han tog ut exakt 2000 som sexet kostade
- Han önskade viss sexig klädsel på den prostituerade
- Den prostituerade hade bild på Jens, och hade detaljerade anteckningar under hans namn och bild kring hur deras sex var, hur han ville ha saker och ting osv...
- TV4 har inte kunnat lägga fram ett enda bevis till åklagaren, som stödjer TV4:s och Jens version.

Han är skyldig så in i helvete. Man behöver vara född under en sten, eller sosse, för att köpa hans bortförklaringar.

Mest allvarligt är dock att TV4 försöker märka och ljuger om det hela. Deras cover up är bisarr.

Ja, denna cover up är helt bisarr!!
Man undrar ju hur det går till på redaktionen där egentligen.
Har de inga planeringsmöten där man diskuterar vad de olika medarbetarna har för arbetsuppgifter för tillfället och vad nästa steg i deras arbete är?
Isåfall borde det ju finnas mötesanteckningar och sånt som stödjer storyn om att han skulle ut och fiska hos en prostituerad.
Eller sitter de på kammaren och väntar på att det ska komma in tips och sen beger man sig helt stokastiskt ut och rotar i ärendet?
Oavsett vilket så borde det väl finnas nåt mejl eller annat som kan styrka vad JBN har jobbat med. Om han nu verkligen "tagit en för teamet" och knullat i TV4:s hemliga tjänst.
Citera
2025-10-17, 10:27
Medlem
Frans-Jaegers avatar
FB länken funkade inte för mig och det är ju spännande att se hur en slidsäljerska ser ut, har nån bild?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in