2025-10-17, 07:16
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Svts nyhetsankare, varför klär hon sig alltid i manskläder? Är hon lesbisk eller trans? Eller har hon bara udda klädstil?
2025-10-17, 07:28
Medlem
kalkryggars avatar
Jag bildsöker och får upp en kvinna som jag inte ser en enda bild i manskläder. Så är du man och klär dig i samma sorts kläder som henne så är du nog en transa. Grattis!
2025-10-17, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralRuskendrul
Svts nyhetsankare, varför klär hon sig alltid i manskläder? Är hon lesbisk eller trans? Eller har hon bara udda klädstil?

Celinda är en snygging som verkligen varierar sin klädsel. Någon enstaka gång har hon slips vilket inte misspryder henne på något sätt.
2025-10-17, 08:46
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag bildsöker och får upp en kvinna som jag inte ser en enda bild i manskläder. Så är du man och klär dig i samma sorts kläder som henne så är du nog en transa. Grattis!

Jag tycker nog denna klädsel ser rätt så maskulin ut:
https://share.google/images/2XTssm22JTl0QdB5I
2025-10-17, 09:04
Medlem
Man skall inte ha kavajen knäppt när man sitter, som hon har nu......
2025-10-17, 09:04
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren
Jag tycker nog denna klädsel ser rätt så maskulin ut:
https://share.google/images/2XTssm22JTl0QdB5I

En damkavaj och en damskjorta tycker du ser maskulin ut. Det tycker du passar för män? Jisses. Men för all del ligger du åt det hållet så är det inga problem. Det är accepterat idag.

Har du några fler bilder eller var det den enda du kunde hitta?
2025-10-17, 09:13
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
En damkavaj och en damskjorta tycker du ser maskulin ut. Det tycker du passar för män? Jisses. Men för all del ligger du åt det hållet så är det inga problem. Det är accepterat idag.

Har du några fler bilder eller var det den enda du kunde hitta?
Det finns absolut inget kvinnligt med slips och kavaj.
Men du gillar det tydligen, det är dags för dig att komma ut ur garderoben... det är accepterat idag...
2025-10-17, 09:22
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren
Men du gillar det tydligen, det är dags för dig att komma ut ur garderoben... det är accepterat idag...

När det är dammodeller så har det varit vädligt kvinnligt under längre tid än vad både du och jag har levt. Speciellt i de sammanhang som hon är i.

Du kanske ska gå tillbaka till byggbaracken och käka din ostmacka till termoskaffet med gubbarna och se på urklippta porrbilder ni satt upp på väggen.

Jo visst gillar jag kvinnliga tjejer i kvinnliga kläder. Så är det och har alltid varit.
2025-10-17, 09:25
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
När det är dammodeller så har det varit vädligt kvinnligt under längre tid än vad både du och jag har levt. Speciellt i de sammanhang som hon är i.

Du kanske ska gå tillbaka till byggbaracken och käka din ostmacka till termoskaffet med gubbarna och se på urklippta porrbilder ni satt upp på väggen.

Jo visst gillar jag kvinnliga tjejer i kvinnliga kläder. Så är det och har alltid varit.
2025-10-17, 10:39
Moderator
blomvattnares avatar
Kan diskuteras här:

(FB) Skvaller om Celinda Andersson, nyhetsankare i Rapport

Denna tråd låses.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem