2025-07-18, 10:11
Medlem
ja o en polare knulla en bekants dam när han sura o körde hem hehe 😮‍💨 samma dag hemma o på gymet
Citera
2025-07-18, 16:28
Medlem
dirtysouths avatar
Fick nyligen mess av en upptagen kvinna jag träffade för några månader sedan och vad passande att hitta den här tråden
Hon skrev och tackade för vad jag gjort för henne (ref till annat som är offtopic) och att hon trodde det inte fanns män som mig
Grejen är att hon är inte en "bra" tjej, det förstod jag ganska snabbt när vi träffades, men det finns ingen jag njutit av att knulla lika mycket som henne så det tar emot ibland att inte svara henne även fast jag såg att jag ignorerar hennes 5 senaste meddelanden
.....
Lärde känna henne först då hon kom hem till mig för jag behövde hjälp med lite pappersarbete, visade sig att vi hade ett och annat gemensamt , hon verkade rentav INtressant! Efter vi pratat om vad vi gillar här i livet, livsstil mål osv så frågar jag lite flirtigt vad som är haken med henne (allt verkade ju så bra) så säger hon att hon är sambo med sin partner
Han är jättesnäll osv säger hon men att allt funkar inte som hon önskar, han har tydligen potensproblem och trots att han knaprat sildenafil kan han inte få upp den, hon har inte blivit påsatt på över 4 månader säger hon

Visar sig att hon röker gräs (vi pratade kring ett technoevent som var på g i stan så vi antog nog att båda konsumerade droger emellanåt) så ogenerat tar hon fram en grinder och börjar förbereda en joint, sa att jag röker gärna med henne också, sagt och gjort så går vi ut på min balkong och röker och flirtar mer intensivt med varann, höll om henne och några passionerade kyssar, vi är båda bra fjuttade då min tolerans till röka var nada då, jag håller henne tillräckligt nära mig så hon tydligt märker att jag är stenhård där nere och jag ser direkt att det är till hennes förtjusning, vi snackar lite till medans jag är tydlig med att visa henne att min kropp uppskattar hennes kvinnlighet, det är nu väldigt tydligt att vi är mer än redo för varandra...

Iaf så vi går in, mer avslappnande stämning nu då hon redan stannat betydligt längre än vad hon hade tid för, Hon hade sagt till mannen att hon var och tränade med en väninna så hon hade inte mer tid utan började ta på sig för att gå hem, när hon är redo för att lämna så ska vi säga hej då, jag är då fortfarande sugen på att dra över henne då hon har grym sex appeal och är exakt den sortens tjej jag älskar att dra över, så medvetet tar jag ett fast och bestämt tag på hennes höfter, kollar henne i ögonen och säger Segura?! Dvs är du säker? Hon svarar mig blixtsnabbt; COJEME, SOY TUYA! dvs knulla/kör mig, jag är din!

Kläderna bokstavligen kastades av och sagt och gjort så gjorde jag henne min så pass att jag fyllde hennes lilla f*tta, ett av mina bästa knull måste jag säga, fantastisk upplevelse att kunna ge henne det hon saknat så länge och på en nivå hon enl egen utsaga inte varit med om tidigare
***** 5 av 5 stjärnor
Citera
2025-07-30, 21:02
Medlem
Monda66s avatar
Är det skillnad att spruta i en gift kvinna vars man på något sätt vet om det eller att han är ovetande dvs hon är otrogen. Jag tror det är ganska vanligt att mannen går igång på att frugan ligger med andra och att hon kan göra det med hans goda vilja.
Citera
2025-08-12, 12:51
Medlem
Mmm hade varit så skönt att höra att frun blivit sprutad i av en annan man...
Citera
2025-08-12, 12:53
Medlem
Frun har en kollega som tafsar på henne på jobbet och hon berättar om det för mig... Han hade gärna fått knulla henne och spruta i henne, känna att han dominerar henne...

Citat:
Ursprungligen postat av Monda66
Är det skillnad att spruta i en gift kvinna vars man på något sätt vet om det eller att han är ovetande dvs hon är otrogen. Jag tror det är ganska vanligt att mannen går igång på att frugan ligger med andra och att hon kan göra det med hans goda vilja.
Citera
2025-08-15, 23:20
Medlem
heavyloadzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmMinArsladeFru
Frun har en kollega som tafsar på henne på jobbet och hon berättar om det för mig... Han hade gärna fått knulla henne och spruta i henne, känna att han dominerar henne...

Vad får du ut av det?
Citera
2025-08-16, 00:34
Medlem
Vi träffar ett annat par för sex, jag brukar spruta i henne för att hon vill ha satsen i fifin och verkligen gillar det. Den andra killen kommer aldrig i min fru för att varken hon eller han vill det.
Känsla av dominans? nej men jävligt sexigt.
Citera
2025-08-16, 10:57
Medlem
fido1986s avatar
Har knullat upptagna tjejer. Ett par gånger medan deras män tittat på. En hade lite svårt för det, roade mig inte så lite.

En träffade mig bakom ryggen på sin kille. Träffade och lekte våldtäktslek med henne. Liten petit tjej som darrade våldsamt när vi sågs. Band henne och våldtog henne i alla hål och avslutade i henne. Fick efteråt höra att hon inte hade något skydd. Kan finnas en rolig tvist där?
Citera
2025-10-16, 20:41
Medlem
manssvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourMomSwallowsCum
Är det någon mer än jag som haft sex med upptagna tjejer (utan att deras män gett sitt medgivande till det) och fått en känsla av dominans när man sprutat sin säd i fättan eller fyllt hennes mun med den?

Jag får en känsla av erövring varje gång jag haft nöjet att ta mig an en upptagen kvinna.

Du känner dominans av att sätta på en kvinna utan hämningar och låg moralisk kompass? Borde vara tvärtom rent logiskt. En sådan kan alla få. Men du griper efter halmstrån för det är viktigt för ditt ego att känna dominans antar jag. Har du i övrigt låg status i din egocentriska värld? 🤔
Citera
2025-10-16, 20:50
Medlem
Dalulvens avatar
Har träffat ett antal gifta kvinnor och upptagna tjejer. Det var lätt när man vart ung och det här med Internet var nytt, chattar och sånt. Även på kryssningar och konferenser var man ett byte.

Själva "jakten" var ju spännande och kul men när man stod där och ångade på så kändes det lite konstigt. Tankarna gick ibland iväg till mannen eller killen "där hemma".

Det var i längden inte så kul. Man tappade lite förtroende för människosläktet.

Utom i ett fall, då jag var förälskad.

Ja, det blev en del dråpliga springa i dörrarna-farser.

Nåja, det var ett tag sedan nu.

För egen del har jag alltid varit trogen. Orkar inte med mer än en i taget.

Plus att man skulle känna sig som en svikare och skurk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in