2025-10-16, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Man kan få reda på saker på andra sätt.

Vad sägs om 500 tillfällen av grovt förtal?

Och hur vet du det? det verkar ju vara sekretess.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nej det har inte 111-111 inte skrivit och det hade inte ens kommit upp på tal om du inte hade börjat skriva om Jonna & Lisen.

Exakt! Och jag står fast i att det var ett försök till trådsanningar.
Citera
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Varför tror ni att Linnea strukit över att hon enbart blivit delgiven i print nr 2 som va redigerad, jo för att det ska se ut som att d är smaskigare än vad det är.

Jag har en tanke och innan ni hoppar högt och sliter ert hår ni tre så är det EN PERSONLIG TANKE.
KFM gjorde en skuldindrivning igår för att han inte kommer vara hemma på ett tag efter imorgon.

Paret Lundström är som öppna böcker
Citera
2025-10-16, 17:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det tror inte jag heller. Däremot tror jag att hon tyvärr kommer slippa ta ansvar för hur hon spridit uppgifter.

Ansvarslösa Julia får nog konsekvenser så det räcker och blir över ändå.

Ovanpå att hon lagförs så kommer hon ha skulder för livet och hon jobbar inte betalar av på något heller.

Får hon ett jobb så blir det utmätning måånga år framöver.
Citera
2025-10-16, 17:31
Medlem
Citat:
Varför tror ni att Linnea strukit över att hon blivit delgiven i print nr 2 som va redigerad, jo för att det ska se ut som att d är smaskigare än vad det är.

Jag har en tanke och innan ni hoppar högt och sliter ert hår ni tre så är det EN PERSONLIG TANKE.
KFM gjorde en skuldindrivning igår för att han inte kommer vara hemma på ett tag efter imorgon.

Jajamän, så är det dvs det hon lade ut inte visar sanningen.

Jag är helt inne på samma spår som du.
Citera
2025-10-16, 17:31
Avstängd
Citat:
Att Det blir en dom på Linneas mottagna hot.
Och ni tror fortfarande att en dom för förtal kommer förändra ngt och påverka Anjo nämnvärt.

Ja det kommer att påverka.
Citera
2025-10-16, 17:33
Medlem
Citat:
Spekulera inte om användares identitet är du snäll.

Kommentarer inte på något som har med dramat att göra på IG. Skriver heller inte och stör människor jag inte känner.

Spekulerar inte. Bara sammanträffande!

Jag stör inte människor jag inte känner, men okej? 😂 Jag svarade på hennes snap precis som många andra gör hahah. Bryr mig inte ens om henne eller C överlag, det enda jag vill likt många andra är att C ska få sitt straff som han förtjänar och att det blir tyst och lugnt efter det!

Jag vet mycket väl hur rättsväsendet funkar, då jag har personer i min närhet som jobbar inom det. Har varit med på ganska många rättegångar, öppna och även suttit i rätten som målsägande själv!

Du ska inte snacka om trakasserier, för det är inte det jag sysslar med. Läs på vad trakasserier, förtal och hot innebär, för det är något jag varit med om.
Citera
Avstängd
Citat:
Men hur vet folk så mycket vad som finns med där i utredningen? både i Rask & Anjos tråd har det skrivits om det.

Uppgifter läcker på andra sätt.
Citera
Medlem
Citat:
Man kan få reda på saker på andra sätt.

Vad sägs om 500 tillfällen av grovt förtal?

500?!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Chrippa har något ännu viktigare att tänka på, som kommer ge mer visningar, och framför allt större reaktioner. Tro mig
Har du någon update ?
Citera
2025-10-16, 17:35
Avstängd
Citat:
Och hur vet du det? det verkar ju vara sekretess.

Ja det är sekretess så egentligen ska jag inte veta detta.
Citera
2025-10-16, 17:35
Medlem
Citat:
Kör en fin bil så cykelhjälm behövs inte.
Har jag inte sagt, att hot skulle vara ok överlag. Bevis på det.

Finns dock bevis på att Chrippa försöker påverka vittnen, vilket åklagaren ser grovt på.
Och du tror väl sällan på att det handlar om snälla ord/handlingar som åklagaren syftar på??

Jag tror inte det är många som anser att hot är ok oavsett från vem till vem.

Andra stycket, instämmer. Det finns bevis och det kan inte Chrippa komma ifrån. Han trodde att det var ok för honom att hålla på så. Otroligt vad korkat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in