2025-10-16, 15:42
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Äckliga djur som attackera en harmlös filmare.

Ger man sig in i leken får man leken tåla.
2025-10-16, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Ger man sig in i leken får man leken tåla.

I vilken lek? Han är där för att dokumentära till sin kanal. Han är inte där för att slåss med dom.
2025-10-16, 15:45
Avslutad
Citat:
I vilken lek? Han är där för att dokumentära till sin kanal. Han är inte där för att slåss med dom.
Att på en dag som denna, när människor samlats för att sörja och minnas en bortgången vän, smyga runt och försöka hänga ut deltagare på sin youtube-kanal är inget annat än skamligt.
2025-10-16, 15:46
Medlem
Citat:
Han söker konflikt för att få material till sin kanal. Att göra det på minnesstund kommer nog skjuta honom i foten i slutändan. Man kan välja sina strider.

Du har en jävligt konstig syn på konflikt. Att man går dit för att dokumentera eller få en intervju. På vilket sätt är det att söka konflikt?
Inte på något sätt är det en strid.

Däremot om Lulle tar med ett sig ett gäng polare för att håna dom eller fysiskt attackera dom, ja det är en konflikt eller strid.
2025-10-16, 15:47
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Citat:

Vad skulle dokumenteras? Vem som köpte blommor till en minnesstund? Verkligen ett stort samhällsproblem som har allmänintresse.

Med det sagt så är det naturligtvis inte rätt det pundaren Joel håller på med heller. Han var väl hög eller något. Förstår inte varför han pratar om att Lulle är en "golare".
Senast redigerad av BaronAfTrosa 2025-10-16 kl. 15:52.
2025-10-16, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agendafreeradio
Att på en dag som denna, när människor samlats för att sörja och minnas en bortgången vän, smyga runt och försöka hänga ut deltagare i efterföljande uthängningsvideos är inget annat än skamligt.

Förstår att du tycker det som säger att Tobias H, är en helt vanlig person och forskare.
Att gå dit för att dokumentära och intervjua vänsterextremister, är fullständigt normalt beteende och har inget med skam att göra. Expo och andra vänsterextrema media gör det hela tiden men jag antar att du tycker man ska misshandla dom också så fort man ser dom?
2025-10-16, 15:50
Medlem
Citat:
Vad skulle dokumenteras? Vem som köpte blommor till en minnesstund? Verkligen ett stort samhällsproblem som har allmänintresse.

Alla vänsterextremister har ett allmänintresse, samma sak som islamister, högerextremister så finns det också allmän intresse.
Jag hade varit intresserad av att höra vad dom att säga. En intervju Joel och höra hans tänk hade jag tyckt varit intressant även om jag inte delar hans åsikter.
2025-10-16, 15:53
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Citat:
Alla vänsterextremister har ett allmänintresse, samma sak som islamister, högerextremister så finns det också allmän intresse.
Jag hade varit intresserad av att höra vad dom att säga. En intervju Joel och höra hans tänk hade jag tyckt varit intressant även om jag inte delar hans åsikter.

Joel verkar inte så verbal så det är nog omöjligt, snart 25år av tungt missbruk har nog satt sina spår.
2025-10-16, 15:53
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Expo och andra vänsterextrema media gör det hela tiden
Fast de är skamlösa hornalister och har inte ett beteende som man bör ta efter om man inte själv också vill vara en skamlös hornalist.
2025-10-16, 15:54
Avslutad
Citat:
Förstår att du tycker det som säger att Tobias H, är en helt vanlig person och forskare.
Att gå dit för att dokumentära och intervjua vänsterextremister, är fullständigt normalt beteende och har inget med skam att göra. Expo och andra vänsterextrema media gör det hela tiden men jag antar att du tycker man ska misshandla dom också så fort man ser dom?
Den här Lulle är inte en helt vanlig person. Han har välkända högerextrema kopplingar till bland annat Christian Peterson från avmaskerat och tidigare NMR. Det är uppenbart att han vill kartlägga och hänga ut personer som han inte delar åsikter med.
2025-10-16, 15:59
Medlem
Europes avatar
Det är ett tecken på att man har hamnat rätt i livet när man som medelålders man springer på gatorna med huliganer som misshandlar 17-åringar för att de råkar filma.
2025-10-16, 15:59
Medlem
Citat:
Joel verkar inte så verbal så det är nog omöjligt, snart 25år av tungt missbruk har nog satt sina spår.

Kan ta någon av dom. Har tusen frågor man är nyfiken på men dom verkar inte så pratglada av sig.
Joel verkar ju bara intresserad av att slåss så det lär ju inte komma så mycket från honom. Tveksam om det handlar så mycket politiskt för han del en del har ju bara våldet som intresse. Vi har ju han Kristofer Lundbergs från Hamas rörelsen, han gillar ju också att slåss men ibland så gillar han prata också. Måste ju finnas fler från våldsvänstern.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in