2025-10-16, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Hank är en självklar favorit. Han är nr 2 efter Pappastor. Vilka gäddor klassar du som dina top 3?

Katkinky är också en bland mina favoriter. Jag hittar lite information om honom så skulle gärna veta mer om hur det gick efter hans möte med dumpen.

Katkinky måste ju vara den bedrövligaste lilla lusen som fångats!? Vidrig och nästan ofattbart sjuk logg som alltid när dom kör med ”pedofilmamman”. Omåttlig kåt och lycklig över den nyfunna kontakten som om pissaset vunnit högsta vinsten i pedofillotteriet och så kommer dumpen och han bryter ihop i fosterställning och det är SÅÅÅÅ synd om honom. Uppenbarligen vet han ju om hur jävla illa det är och ändå väljer han att söka efter det istället för att söka hjälp.

Kollade hans chattkonversation och den sjuka jäveln skriver nått om att den fiktiva pedofilmammans ex tillika barnets far ”är en knöl” som lämnade henne och barnet! Men att våldföra sig på barnet går uppenbarligen bra!?!?! Det ör ju svårt att sätta ord på hur jävla störd han är.

Idioten undrar också om han kanske är lite för gammal för kvinnan som är 44 då han själv är 59. Så DEN åldersskillnaden har fanskapet bryderier med!

Han är också tydlig med att om han inte faller kvinnan i smaken så är det bara att hon går. Ingen fara, klart att hon ska få välja vem hon vill ha sex med. Huruvida barn vill ha pluggar i rumpan och vuxna som förgriper sig på dom är däremot helt oväsentligt för hans sjuka hjärna.
Citera
2025-10-16, 04:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Vilket nummer har gäddan som bjöd in dumpen på långfika på nått café?
Det är nummer #505 Princessbakelsen Malmberget

https://dumpen.se/2024/11/03/princessbakelsen-malmberget-505/
Citera
2025-10-16, 07:20
Medlem
Hussefars avatar
Dragonrider, vad i helvete är det för nick egentligen?
Citera
2025-10-16, 07:23
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB
Det är nummer #505 Princessbakelsen Malmberget

https://dumpen.se/2024/11/03/princessbakelsen-malmberget-505/
Det ryktades väl att 505 gick i täten för en gäddgruppering som skulle ta sig an och stämma dumpen om jag inte minns fel.
Citera
2025-10-16, 08:31
Medlem
Gäddsmurfen Sala #684
Obehaglig pedofil ljuger och manipulerar .
Citera
2025-10-16, 09:07
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Jag har svarat tidigare på den frågan och varför, detta efter att delvis ha bevittnat spektaklet på relativt nära håll. Husbilsgäddan!
Har du någon länk eller nummer? Är tyvärr ingen stammis här så vet inte vem du menar.
Citera
2025-10-16, 09:07
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Hur gick det egentligen för den kompletta dåren ”Journalisten” #494? Otroligt obehaglig människa.

Ja han är ett pice of work. Vet ej faktiskt har inte hört något om honom, men gissar att han smider hämnd planer mot Dumpen tillsammans med raketen
Citera
2025-10-16, 10:27
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Ja han är ett pice of work. Vet ej faktiskt har inte hört något om honom, men gissar att han smider hämnd planer mot Dumpen tillsammans med raketen
Jag tror nog wokejournalisten vet bättre än att försöka smida hämnd mot dumpen.
Han är bra jobbig och försöker trycka till dumpen med alla härskartekniker som han har lärt sig i stora journalistboken.
Men så dum i huvudet att han förbereder nån podd-hämnd eller annat, det tror jag inte.
Citera
2025-10-16, 11:29
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Jag tror nog wokejournalisten vet bättre än att försöka smida hämnd mot dumpen.
Han är bra jobbig och försöker trycka till dumpen med alla härskartekniker som han har lärt sig i stora journalistboken.
Men så dum i huvudet att han förbereder nån podd-hämnd eller annat, det tror jag inte.

Möjligt men dessa 2 herrar tycker jag framstår som rättshaverister och man vet aldrig vad dom hittar på, men sannolikt kommer inget hända

588
494
Citera
2025-10-16, 11:32
Medlem
EnLitenkilles avatar
Varför finns inte PappaStors samtal med ”barnet” kvar för?!
Citera
2025-10-16, 14:26
Medlem
Det sjukaste är ju att 687 bor tillsammans med en kvinna?! Vilken kvinna vill bo med en dömd pedofil? Helt vansinnigt. Dom flyttade till lägenheten samma datum vilket tyder på dom är ihop.
Citera
2025-10-16, 15:12
Medlem
1754s avatar
Fyfan vilket jävla vider #687 är. Eftersom rättsystemet inte straffar fanskapet ordentligt så hoppas jag någon tar saken i egna händer och avlivar fanskapet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in