2025-10-15, 21:16
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Hon hittade på det där med hot och hat.
Citera
2025-10-15, 21:17
Medlem
Det kommer väl så småningom upp mågon pedofilskandal kring henne. Hela partiet är ju Pedofiler och alla som röstar på de är ju typ det också.
Citera
2025-10-15, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Jag tror att ett uppdrag inom det privata näringslivet seglat upp samtidigt som hon själv upptäckt att det inte är så roligt att vara partiledare för centerpartiet.

Visst kan det förekommit hat och hot, men ytterst tror jag det är ett svepskäl. Hon är på väg någon annanstans.

Jag tror att hon överskattade sin lön och sina möjligheter att utföra något.

Hon bröt ihop totalt, kraschade.
Citera
2025-10-15, 21:19
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Nej ryktet säger att partiet blev överraskade, detta är Hatts beslut. Om det beror på hot eller något annat låter jag vara osagt.

Sett klart Agenda debatten. Kan mycket väl vara Extremvänstern som hotat Hatten som tusan nu efter Hatten gav sig på och läxade upp den gapande kärringen Nooshi!

Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Intressant. Du har alltså en källa i Centerns partistyrelse.

Mina teorier är mycket sannolika.
Citera
2025-10-15, 21:19
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Vem vet, det kanske är uttänkt av henne alltihopa.

Hon kan få trots allt 2,6 miljoner i avgångsersättning, för endast 5 månaders arbete. Ovanpå det har hon ju naturligtvis sin månadslön på 223.000 kr. Det är ju ingen dålig deal hon gör

Förmodligen kan hon nu också kräva högre lön i framtida anställningar då hon nu dessutom varit partiledare och därmed "höjt sin kompetens" (åtminstone på pappret).
Citera
2025-10-15, 21:20
Medlem
Inte mycket stake i den tjejen.
Citera
2025-10-15, 21:21
Medlem
TUKs avatar
Spelade precis 1000 kronor på att Annie Lööf kommer bli statsminister efter nästa val. The bjeda mitten strikes back.
Citera
2025-10-15, 21:23
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TUK
Spelade precis 1000 kronor på att Annie Lööf kommer bli statsminister efter nästa val. The bjeda mitten strikes back.

Statsminister efter nästa val? Det hinner nog regna guldgrisar från himlen eller något annat helt osannolikt innan det kommer hända.

Du menar att Magdalena Andersson skulle överlämna den titeln till henne, trots att hon är partiledare för Sveriges största parti?
Citera
2025-10-15, 21:24
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
”Mitt starka ledarskap hotas av ifrågasättande!”

Karin Hatt

Snacka om att Centern har noll koll på sina företrädare, som om det inte var nog med pedofilerna som styr det hela.

Hon har varit stark i sitt försvar av Israels anfallskrig mot Palestina - ett av världshistoriens grymmaste krig och ett led i 58 år av obruten Israelisk aggression.

Helt sjukt att någon kan mostsätta sig en så god människa, Är man inte israelisk ultrachauvinist borde man stenas!
Citera
2025-10-15, 21:26
Medlem
Necriss avatar
Tror ni hon begriper att exakt det hon beskriver att hon inte orkar med är det som hon, Annie Löf och alla andra Center politiker gjort med 7 miljoner svenskar?

När ska man bli förbannad? Om du repar min bil och jag repar din bil tillbaka och du blir arg så är du en idiot. Om du repar tio bilar och du blir arg när jag repar din bil så börjar man tro att man tro att du helt saknar förstånd. Om du repar 100 och du blir arg när det drabbar dig, har du passerat någon sorts gräns då så att man kanske inte behöver folk som dig i sitt samhälle? När du repar sju miljoner bilar då... är du förbi gränsen då?

Jag lyssnar nervöst när det sätter sig ner en grupp invandrarkillar bakom mig på tåget, känner mig inte trygg alls och kan inte fokusera eller ha lurar på mig. När de hånar folk på gatan mår jag inte bra. När vi gick på konsert med barnen såg jag mig omkring hela tiden och var beredd på kaos och terror.
Centern, tillsammans med resten av sjuklövern har gjort så här mot oss alla, men vi kan inte bara sluta och säga upp oss.
Citera
2025-10-15, 21:26
Medlem
TUKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Statsminister efter nästa val? Det hinner nog regna guldgrisar från himlen eller något annat helt osannolikt innan det kommer hända.

Du menar att Magdalena Andersson skulle överlämna den titeln till henne, trots att hon är partiledare för Sveriges största parti?

Tror på en renodlad C-regering som har passivt stöd från alla andra partier förutom V+SD. Annie är den självklara ledaren för denna bjeda mittenregering då hon har rätt värdeeeeeringar.
Citera
2025-10-15, 21:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Hon kunde väl åtminstone nämna något exempel på de hot och hat hon påstår sig utsatts för men inte ens det lyckades hon med under alla dessa välbetalda månaderna och då menar jag fysiska hot.

Vad någon anonym knäppgök skriver om en som person på nätet är väl inget att bry sig om.
(hat, skvaller , påhopp, förolämpningar och personangrepp är väl ingenting om man gett sig in i politik)

För övrigt skulle iaf inte jag bry mig så särskilt mycket om jag drar på mig lite hot och hat för 223 000 kronor i månaden.

Hon ljuger.

Hon ser att det skiter sig för C och väljer att ta pengarna och springa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in