2025-10-15, 15:37
Avslutad
Jag har insett att jag aldrig kommer kunna träffa en tjej i mitt liv och i mina yngre dagar när jag hade sex ett fåtal gånger så blev det bara med kondom. Men jag vill känna hur det känns en gång i mitt liv att ha haft sex utan kondom, men alla eskorter verkar kräva kondom? Vart kan jag hitta dom som inte kräver kondom?
Citera
2025-10-15, 15:44
Avstängd
Nej inte alla. Det handlar om vad du betalar. Oftast dubbla priset.
Citera
2025-10-15, 16:12
Medlem
GustavBustav1916s avatar
mannen detta är ju hur man får hyper herpes
Citera
2025-10-15, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezkimon
Jag har insett att jag aldrig kommer kunna träffa en tjej i mitt liv och i mina yngre dagar när jag hade sex ett fåtal gånger så blev det bara med kondom. Men jag vill känna hur det känns en gång i mitt liv att ha haft sex utan kondom, men alla eskorter verkar kräva kondom? Vart kan jag hitta dom som inte kräver kondom?
Varför vill du få AIDS?
Citera
2025-10-15, 16:56
Medlem
Jag förstår din frustration, men att söka efter eskorter som aktivt kringgår säkerhetsåtgärder är ju minst sagt riskabelt och potentiellt olagligt. Att ta den risken för en kortvarig upplevelse känns inte värt det, eller hur? Kanske finns det andra sätt att hantera ensamheten och utforska sin sexualitet på ett säkrare vis, som terapi eller att fokusera på andra aspekter av livet?
Citera
2025-10-15, 17:06
Medlem
godboys avatar
Citat:
Den stora frågan är att om DU köper sex av henne utan kondom, hur många andra tror du inte gjort det i närtid? Nu har jag aldrig köpt sex och kommer aldrig göra det, men för mig är sex något mer än in/ut-sprut. Det är upplevelsen med någon man verkligen tycker om. Så jag tror du kommer bli besviken.

Pengarna är väl det minsta bekymret om du nu väljer att köpa utan skydd, utan kostnaden kan komma i efterhand av allsköns sjukdomar,
Citera
2025-10-15, 17:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Varför vill du få AIDS?
Jag var nere i Thailand för tio år sedan och knullade minst sju horor utan kondom (mycket alkohol med i bilden så klart). Fanns även en lirare som försökte få in en vespa i sitt anus, var det du?
När jag kom tillbaka till Sverige så blev det raka vägen till SESAM i stadens sjukhus och det visade sig att jag inte ens hade åkt på klabbe! High five till Thailands horor!
Citera
2025-10-15, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Jag var nere i Thailand för tio år sedan och knullade minst sju horor utan kondom (mycket alkohol med i bilden så klart). Fanns även en lirare som försökte få in en vespa i sitt anus, var det du?
När jag kom tillbaka till Sverige så blev det raka vägen till SESAM i stadens sjukhus och det visade sig att jag inte ens hade åkt på klabbe! High five till Thailands horor!
Har aldrig varit i Thailand och än mindre knullat någon thaia.

Varför spela rysk rullete och knulla en hora utan gummi?
Citera
2025-10-15, 17:32
Avstängd
Varför vill du ha könssjukdomar? Jag tror inte horan vill det!
Citera
2025-10-15, 18:21
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Alla horor knullar utan kondom mot betalning. Men vem fan betalar för klamme
Citera
2025-10-15, 22:23
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Alla horor knullar utan kondom mot betalning. Men vem fan betalar för klamme
Verkligen inte. Vad får dig att tro något så befängt?
Citera
2025-10-15, 22:59
Medlem
I ärlighetens namn är det skönt att knulla äveb med kondom. Om du dessutom är oerfaren så hjälper kondomen dig att inte komma för fort. Dessutom finns det massa ensamma kvinnor därute. Anmäl dig till nån kurs som många kvinnor går på. Salsakurs el nåt sånt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in