2025-10-15, 13:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Kan inte. Han har blockat mig. 😅
Därför försöker jag hänga med här men ibland dröjer det ett par dagar innan jag kikar in här och jag orkar inte läsa ikapp 10-15 sidor.

Det blir väldigt mycket att läsa ibland.

Varför är du blockad?
Citera
2025-10-15, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
I hans kommentarsfält svarar han på ett inlägg, nått i stil med ”obehagligt hur människor vänder mest tycker jag”

Den som vände mest var väl han själv eller?

Hundra procent att det är han som vänder fram och tillbaka och varje gång berättar han det på sociala medier på tal om att vilja ta det privat. Han vill synas och höras också.
Citera
2025-10-15, 13:23
Medlem
wicks avatar
Ska åtal fällas nu den 17e?
Citera
2025-10-15, 13:38
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Knepigt att bröderna apa o bucketen har sån hög svansföring när dom har temu-töntarna med sig
Citera
2025-10-15, 13:58
Avslutad
Så han kommer få skaka galler?
Citera
2025-10-15, 14:07
Medlem
Är det bestämt att åtal ska väckas den 17? Vart står det någon stanns?
Citera
2025-10-15, 14:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Hundra procent att det är han som vänder fram och tillbaka och varje gång berättar han det på sociala medier på tal om att vilja ta det privat. Han vill synas och höras också.

Att Jacke säger ifrån på IG är inte alls konstigt.

Ska han bara ta emot hat och hot?

Eller anser du att han ska besvara alla som skickar hat, hot och falska påståenden?

En människa som är flexibel och tar in information och omformar sina åsikter efter det är sund.
Citera
2025-10-15, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Det blir väldigt mycket att läsa ibland.

Varför är du blockad?

Var typ i vintras, februari, mars, när han lade ut en bild på lilla C med nån text om att "pappa kan köpa vad du vill" och så stod hon med händerna fulla av sedlar och jag kan ha råkat nämna att med en sån uppfostran att se ner på folk som inte har pengar och att man inte är värd nåt om man inte är rik kommer göra henne till en hemsk människa. 🤭

Men jag står för vad jag tycker. I mina ögon är alla människor lika mycket värda oavsett om de är rika eller fattiga. Ser du ner på folk som inte har det lika gott ställt som nån annan kan man dra åt helvete.
Citera
2025-10-15, 14:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Så han kommer få skaka galler?

Det är ju inte skrivet i sten men jag tror det 99.9 %
Citera
2025-10-15, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Att Jacke säger ifrån på IG är inte alls konstigt.

Ska han bara ta emot hat och hot?

Eller anser du att han ska besvara alla som skickar hat, hot och falska påståenden?

En människa som är flexibel och tar in information och omformar sina åsikter efter det är sund.

Absolut Han är supersund. Det är jättesunt att bli så indragen i Chrippas skit. Det är jättesunt att hota folk.
Det är jättesunt att följa med Chrippa när han ska gapa utanför huset där hans dotter finns osv osv.
Det är verkligen att vara sund.
Personligt tycker jag att han skulle säga till Chrippa att han borde lugna sig och inte stödja det Chrippa gör som ni inte vet.
Vi ser olika på det helt enkelt.
Senast redigerad av 111-111 2025-10-15 kl. 14:51.
Citera
2025-10-15, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Ska åtal fällas nu den 17e?

Det rycktas om det
Citera
2025-10-15, 14:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Absolut Han är supersund. Det är jättesunt att bli så indragen i Chrippas skit. Det är jättesunt att hota folk.
Det är jättesunt att följa med Chrippa när han ska gapa utanför huset där hans dotter finns osv osv.
Det är verkligen att vara sund.
Personligt tycker jag att han skulle säga till Chrippa att han borde lugna sig och inte stödja det Chrippa gör som ni inte vet.
Vi ser olika på det helt enkelt.

Grejen är att vi INTE vet vad Chrippa och Jacke säger till varandra.

De är bröder och har en väldigt nära och fin relation.

Om Chrippa och Jocke hade haft en fin relation slår jag vad om att du och andra hade haft en helt annan åsikt angående Chrippa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in