2025-10-15, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuckaKaos
Det är väl aldrig någon som sagt? Tvärtom. Det han sagt är att andra också kommer få betala ett dyrt pris för det inträffade. Vilket troligen är sant.

Han har själv skrivit att han inte kommer få en dag i fängelse och han så som han skriver "om det kommer en Fup", så verkar han ju själv tro att allt kommer läggas ner.
Citera
2025-10-15, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Han har själv skrivit att han inte kommer få en dag i fängelse och han så som han skriver "om det kommer en Fup", så verkar han ju själv tro att allt kommer läggas ner.

Tycker du ska hänga med gällande vad som skrivits det senaste.
Citera
2025-10-15, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
När åtal väcks kommer nästa argument:

Jag är inte dömd.

Sen

Jag är inte dömd i HR. TR gäller inte.

Sen

Jag är oskyldig dömd.

100 %.

Kommer ihåg när jag någon gång lyssnade på hans stream då hävdade han först att det inte fanns något på honom alls och sen skulle det aldrig gå till åtal och se vart vi hamnade.
Citera
2025-10-15, 12:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag är rätt säker han sagt att han kommer gå fri. Iaf en eller några få gånger. Men inte helt 100. Det är mycket "jag är oskyldig".
Men har han sagt det när det gäller eko-brotten? För han har sagt det om stämpling och hot bl a .. och där gick han ju fri. Det lades ner.
Sen måste du ju också hört när han sagt att han inte tar ut förluster i förskott.
Citera
2025-10-15, 12:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK

Ja det stämmer han har skrivit så.
Citera
2025-10-15, 12:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Kommer ihåg när jag någon gång lyssnade på hans stream då hävdade han först att det inte fanns något på honom alls och sen skulle det aldrig gå till åtal och se vart vi hamnade.

Vi minns skulderna KF. Han förnekade uppgifterna. När nån kollade, bekräftade och det bara var att ringa för vem som helst var allt ett misstag bara och han betalade allt direkt. Över 2 år senare är skulderna kvar och växt. Ständiga lögner.

Jag hade skitit i hans skulder om han:
1. Inte pratat om andras skulder
2. Kallat folk fattiga

Jag skiter I hur det ser ut hos KF för Rask, Anjo, Jocke, Julia, Jacke, Sofia osv osv. För de har inte oprovocerat gjort dessa 2.
Citera
2025-10-15, 12:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Men har han sagt det när det gäller eko-brotten? För han har sagt det om stämpling och hot bl a .. och där gick han ju fri. Det lades ner.

Ja du kan faktiskt ha rätt här.
Citera
2025-10-15, 12:19
Medlem
Citat:
Vi minns skulderna KF. Han förnekade uppgifterna. När nån kollade, bekräftade och det bara var att ringa för vem som helst var allt ett misstag bara och han betalade allt direkt. Över 2 år senare är skulderna kvar och växt. Ständiga lögner.

Jag hade skitit i hans skulder om han:
1. Inte pratat om andras skulder
2. Kallat folk fattiga

Jag skiter I hur det ser ut hos KF för Rask, Anjo, Jocke, Julia, Jacke, Sofia osv osv. För de har inte oprovocerat gjort dessa 2.

Exakt det som många reagerar på och med all rätt.

kan du kolla pm.
Citera
2025-10-15, 12:20
Medlem
Ephedrines avatar
Linnea var hos polisen - jacke lägger ut en bild och skriver "Det kommer bli bra" hmm 1+1??
Citera
2025-10-15, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Linnea var hos polisen - jacke lägger ut en bild och skriver "Det kommer bli bra" hmm 1+1??

I hans kommentarsfält svarar han på ett inlägg, nått i stil med ”obehagligt hur människor vänder mest tycker jag”

Den som vände mest var väl han själv eller?
Citera
2025-10-15, 12:54
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
I hans kommentarsfält svarar han på ett inlägg, nått i stil med ”obehagligt hur människor vänder mest tycker jag”

Den som vände mest var väl han själv eller?

Ja och hans tjej.. Har hon dragit nu?
Citera
2025-10-15, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuckaKaos
Tycker du ska hänga med gällande vad som skrivits det senaste.

Kan inte. Han har blockat mig. 😅
Därför försöker jag hänga med här men ibland dröjer det ett par dagar innan jag kikar in här och jag orkar inte läsa ikapp 10-15 sidor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in