2025-10-15, 10:44
Medlem
C vill ha en vit kvinna som stödjer S till 100%. Hatt blev en missräkning.

Att hon också hoppade på V öppet blev droppen.
Citera
Medlem
TUKs avatar
När ett parti som ekonomiskt står till höger om moderaterna lierar sig med MP som vill återinföra arvsskatt och V som vill införa fastighetsskatt, enbart för att stänga ute ett parti med "fel värderingar" från inflytande, ja då förtjänar man nog lite hatt och hot.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kexchoklad123
Det handlar nog definitivt om hat och hot och jag tror det baseras i någon form av yttre påverkan att få henne att ändra sig i sin politiska hållning.

Hatt är starkt förknippad med privata näringslivet enligt mig och om det var någon som kunde föra C närmare högern och moderaterna så var det hon. Det tror jag starkt påverkat vissa falanger på vänstersidan som definitivt inte gillat hennes åsikter.

Sedan är nog både hon och tidigare partiledare utsatta för diverse "troll" som hon även nämner själv som säkert är personer på högersidan. Men det här var något mer än så, troligen många även inom partiet som hade starka åsikter om att partiet inte bör närma sig högern.

Oavsett vad lär nu inte C öka i opinionen om de skall bli en del av röd-grön regering.
Citera
2025-10-15, 10:45
Avslutad
Jag är nöjd på något sätt med att jag inte visste vem det var
Citera
Medlem
swebarbs avatar
Och hon skulle vara den enda som utsätts för hot och hat ? jo tjena
Citera
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buhbye
Gillade henne.. Både vacker, snygg och vettig.
Pratar vi om samma Hatt?

Ingen vill ta över det sjunkande latrinskeppet C, ens med starka ekonomiska incitament.
Citera
2025-10-15, 10:46
Avstängd
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
För tufft klimat. Åkesson har befunnit sig i konstant korseld i decennier. Dåligt virke i Hatt.

Jag skulle precis skriva det.

Och då har ändå C tidigare, och under henne, gjort allt för att inte sticka ut.
Förutom, såklart, när någon partipolitiker bara inte kan låta bli att göra sina perversioner till allmängods...
Citera
Medlem
Det här såg man inte komma.

Anna-Karin Hatt skulle knappast fått min röst i nästa val, men hon har fått panik, en panik man kan känna i hennes uttalande. Idag är det alla styrkekramar till henne!

Tycker hennes uttalande är sympatiskt, vi ska hylla alla som engagerar sig politiskt idag, som vågar det, i kommuner, landsting och riksdag, de gör världen mycket bättre än de som sitter och sprider hat anonymt på diverse webforum.
Citera
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Hon vägrade ju ge sitt fulla stöd till Maggan.

Dessutom är hon väl realist och inser att C förmodligen inte lär hålla sig kvar.

Mohomsen är nästa då lämna.
Citera
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Nej jag hatar inte rasister. Jag tycker synd om människor som är så inskränkta i sitt liv. Och detta år 2025!
Allt du skriver går under rubriken Inskränkt.

De partier som släppt SD-hatet går det bra för. C bör kanske lära av det. Så positivt om Högern kan gå till val gemensamt med ett Tidö2, även för C. Vi väljare är extremt trötta på Hat.
Citera
Medlem
triptykens avatar
C's USP är ju att vara ett högerparti som också till naturen är liberalt och därför emot SD och andra rasistiska partier, en plats där flyende L och M kan dyka upp. Problemet är ju som tidigare nämnts att varje parti inte är en monolit utan har en bredd politiskt och C har sina interna konflikter.

En grej C skuuuulle kunna göra är att gå med i högerblocket som ett nytt L, tvinga SD att bestämma sig om dom vill kan ta att sitta utanför och skapa en sorts "tidö 2.0". Men risken då är att dom gör som L och faller ur riksdagen nästa val eftersom ett samarbete med tidö = SD, är enormt svårt att vifta bort.
Citera
Bannlyst
Ingen polisanmälan säger hon och hon vill inte berätta om vad för hot hon får.
Vilket jävla skitsnack, hon pallade inte trycket bara.
Ingen annan partiledare nämner ens hat och hot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in