2025-10-15, 07:07
Medlem
Men vad är det för gråtiig TT igen? Pinsam
Citera
2025-10-15, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Tur att det inte var din brudbukett då🤪En brudbukett ska se ut som bruden vill.

Tycker faktiskt den var fin om önskemålet var en vild, rosa höstbukett. Tror det är bra om hon satsar på ett jobb på sidan av som florist om hon nu är intresserad av det. Hon skulle må bra av att lämna inluencerlivet.
Citera
2025-10-15, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Tur att det inte var din brudbukett då🤪En brudbukett ska se ut som bruden vill.

Haha nej, men ögonen tar ju inte ledigt bara för att det är någon annans bukett
Citera
2025-10-15, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Linn måste ju ha minne som en guldfisk..efter tjatet om hennes ovanliga gröna ögon blir det ju väldigt fjantigt att hon nu tycker de är blåa..som de alltid varit..hon beter sig ofta som en 14-åring som vill verka speciell

Kanske någon kille som sagt att hennes ögon ser blå ut och nu så tycker hon att hon har blå ögon🤭
Citera
2025-10-16, 11:02
Medlem
Linn skriver på TikTok att hon älskar att bli kallad liten och petit. Det visste man ju dock redan Men hon ser väl ut att ha rätt genomsnittlig vikt och längd?
Var inte så stor skillnad mellan henne och tex Gabbe
Citera
2025-10-16, 11:20
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scandinavia
Linn skriver på TikTok att hon älskar att bli kallad liten och petit. Det visste man ju dock redan Men hon ser väl ut att ha rätt genomsnittlig vikt och längd?

Det låter nästan lite perverst att vilja bli kallad liten och petit. Precis som hennes partner ska se henne som liten och hjälplös istället för en likvärdig vuxen
Citera
2025-10-16, 12:37
Medlem
Citat:
Som ensamstående mamma till tre flickor borde hon väl vilja utstråla styrka, självförtroende och oberoende..nä istället vill hon vara liten, petit och hjälplös...en ynklig förebild för sina döttrar
Citera
2025-10-16, 13:41
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:

Jag har för mig att hon är 1.68.. så jag med mina 160 cm är både mindre och smalare än henne, men inte går jag omkring och vill att andra ska se mig som liten och petit. Jag skulle gärna vara 10 cm längre än vad jag är, då min man är 185 cm.

Jag tror Linns besatthet av att vara liten är knuten till hennes sexualitet, en slags omvänd pedofili som hon utsätter sig själv för.
Citera
2025-10-16, 13:51
Medlem
Citat:
Linn är resultatet av en skev känslomässig uppväxt. Det blir liksom inte klarare. Hoppas barnen inte hamnar i samma destruktiva cykel som hon själv.
Citera
2025-10-16, 18:23
Medlem
Citat:
Fler saker på den listan känns anmärkningsvärda för att vara skrivna av en 27-årig vuxen kvinna. Planera att fyllesnapa känns som en grej man gjorde i tonåren när man söp sig redlös. Termen fuckboy. För mig, som är lika gammal som L, känns det där som bra många år tillbaka i tiden.
Citera
2025-10-16, 21:54
Medlem
”Killar med Stockholms stilen” och en svensk flagga på det och ett blått hjärta. Vad är det för stil? Stockholm är ju ändå ganska stort och det bor en hel del där. Tror inte hon syftar på alla narkomaner som hänger på stan.

Och ”Snippis”, ursäkta?! Haha
Citera
2025-10-16, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missprisonmike
Kan is*k_*ronsson vara nya flamman? Han har kommenterat på hennes två senaste selfies på insta

Verkar kunna vara en kandidat. Även s***n.ca*
Vad jobbigt att ha ett ex och kille med samma namn. Och sen när båda blir ex. Puh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in