Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-11, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Min gode vän som experimenterar med naturläkemedel ha hittat en växt här i Sverige som ger ett kraftigt opioidliknandevrus och som är lagligt(än så länge) Som sagt en vän till mig laborerar med växter från naturen och han har hittat en växt som i små mängder ger ett väldigt opioidliknande rus Denna växt ska vara vanlig vid vägkanter och betraktas närmast som ogräs... Hursom han torkade denna växt och gjorde te på den och gick ett mycket kraftigt opioidliknsnde rus. Han har gjort det fler gånger nu och är fan helt lyrisk. Ingen som helst AT och vad han vet inga andra biverkningar.Hsn hävdar att på denna växt moddar man kraftigt och länge... Jag har fått prova en liten dos och jävlar vad det slog på... Men han vägrar just nu tala om vilken växt det är för då blir den nog klassad också.

Vill tillägga att den är ju helt gratis då den växer vilt... Ska pressa honom på vilken växt... Men håller det för mig själv för det var ett rejält tus man fick bara på lite av drycken.. varade länge också...
Jag är mycket insatt i svenska medicinal växter.
Finns ingen sådan växt i Sverige som växer
Längst vägkanter.

Jag skulle säg att någon liknande växt finns inte på jorden. Förmodligen har han köpt någon RC drog på darknet.
Citera
2025-10-12, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veronika2005
Jag är mycket insatt i svenska medicinal växter.
Finns ingen sådan växt i Sverige som växer
Längst vägkanter.

Jag skulle säg att någon liknande växt finns inte på jorden. Förmodligen har han köpt någon RC drog på darknet.

Nej det har han inte du får tro vad du vill. Den får den egenskapen när den blir torkad och sen upplöst i vatten och någonting annat.
Citera
2025-10-12, 09:02
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Nej det har han inte du får tro vad du vill. Den får den egenskapen när den blir torkad och sen upplöst i vatten och någonting annat.
Och hur länge sitter ruset i?
Citera
2025-10-12, 13:47
Medlem
Citat:
Min gode vän som experimenterar med naturläkemedel ha hittat en växt här i Sverige som ger ett kraftigt opioidliknandevrus och som är lagligt(än så länge) Som sagt en vän till mig laborerar med växter från naturen och han har hittat en växt som i små mängder ger ett väldigt opioidliknande rus Denna växt ska vara vanlig vid vägkanter och betraktas närmast som ogräs... Hursom han torkade denna växt och gjorde te på den och gick ett mycket kraftigt opioidliknsnde rus. Han har gjort det fler gånger nu och är fan helt lyrisk. Ingen som helst AT och vad han vet inga andra biverkningar.Hsn hävdar att på denna växt moddar man kraftigt och länge... Jag har fått prova en liten dos och jävlar vad det slog på... Men han vägrar just nu tala om vilken växt det är för då blir den nog klassad också.

Vill tillägga att den är ju helt gratis då den växer vilt... Ska pressa honom på vilken växt... Men håller det för mig själv för det var ett rejält tus man fick bara på lite av drycken.. varade länge också...

Ja det säger ju mycket om du inte ens vet vad det är för växt, så inlägget är inte speciellt intressant. Och om det nu ens är sant, varför skulle han hålla det hemligt och inte ens vilja berätta för sina vänner? Spelar ju inte så jättestor roll om den blir klassad om den nu växer vilt. Det borde ju vara skitlätt att plantera för eget bruk isåfall, bara hitta nån plätt i skogen. Folk plockar ju toppisar som galningar trots klassning, inte fan bedriver polisen krig mot det.
Citera
2025-10-13, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig
Ja det säger ju mycket om du inte ens vet vad det är för växt, så inlägget är inte speciellt intressant. Och om det nu ens är sant, varför skulle han hålla det hemligt och inte ens vilja berätta för sina vänner? Spelar ju inte så jättestor roll om den blir klassad om den nu växer vilt. Det borde ju vara skitlätt att plantera för eget bruk isåfall, bara hitta nån plätt i skogen. Folk plockar ju toppisar som galningar trots klassning, inte fan bedriver polisen krig mot det.

Den är klassad som giftig därav att han vägrar att säga vad den heter dör han vill se om det är farligt i långa loppet.Därefyet tror jag han kommer komma ut med vad den heter och hur man gör när man tillreder den.

Sen får ni tro vad ni vill. Jag har provat den men gillar som sagt inte ruset från opioider och jag är bara ute efter det smärtstillande vilket denna växt inte har.
Citera
2025-10-13, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Och hur länge sitter ruset i?

Inte jättelänge enligt han som kommit på det så behöver han fylla på ganska ofta.När jag prövade så tyckte jag ruset höll i sig ganska länge ..Men då ska tilläggas att jag inte gillar opioidruset.. hatar det.
Men som tur är så är kroppen vant nu vid min dos så jag får inget rus av mina opioider utan bara den smärtstillande effekten.
Citera
2025-10-13, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenMenErfaren
Det finns inget annat som ger ett opiatrus i Sverige som växer vilt.

Jo det gör det om man tillreder det på rätt sätt.
Citera
2025-10-13, 11:25
Medlem
NyfikenMenErfarens avatar
Citat:
Jo det gör det om man tillreder det på rätt sätt.

Okej jag tror dig för du har ju en polare som läst om sådant och ingen annan på hela forumet han läst om sådant innan.
Citera
2025-10-13, 14:15
Medlem
Citat:
Okej jag tror dig för du har ju en polare som läst om sådant och ingen annan på hela forumet han läst om sådant innan.

Han har inte läst om det han gör drycken själv.Tro vad fan du vill men det är sant. Bara för att ingen annan härinne känner till det så måste det ju vara lögn eller hur?

Tro vad du vill jag behöver inte övertyga någon.
Citera
2025-10-13, 22:01
Medlem
Citat:
Han har inte läst om det han gör drycken själv.Tro vad fan du vill men det är sant. Bara för att ingen annan härinne känner till det så måste det ju vara lögn eller hur?

Tro vad du vill jag behöver inte övertyga någon.

Men du har ju skrivit flera gånger i tråden att han är insatt i naturmedicin osv. Hur är han insatt annars? Har änglar talat med honom genom drömmar eller? Du är en jävla nolla som ej fattar att det är vallmo. Du har ingen aning om vad jag har för kunskaper för du har inte ens frågat. Men fortsätt tro på allt din coola vän myttar om.
Citera
2025-10-14, 19:50
Medlem
Citat:
Men du har ju skrivit flera gånger i tråden att han är insatt i naturmedicin osv. Hur är han insatt annars? Har änglar talat med honom genom drömmar eller? Du är en jävla nolla som ej fattar att det är vallmo. Du har ingen aning om vad jag har för kunskaper för du har inte ens frågat. Men fortsätt tro på allt din coola vän myttar om.

VET att det inte är vallmo jävla idiot! Har sagt att jag inte behöver förklara mig mer!!
Citera
2025-10-15, 06:13
Medlem
Citat:
VET att det inte är vallmo jävla idiot! Har sagt att jag inte behöver förklara mig mer!!

Haha vem är idioten? Du "vet" att det inte är vallmo men din vän har malt det och gjort te och vägrar berätta vad det är (för du ogillar opiater och det är opiater).

Inte mitt fel att du är så jävla naiv. Om det ej är vallmo så upplys mig 'ååh du store mästare av medicinalört' upplys denna enkla fåne vadan örter han kan bruka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in