Citat:
Ursprungligen postat av
Andsved
Min gode vän som experimenterar med naturläkemedel ha hittat en växt här i Sverige som ger ett kraftigt opioidliknandevrus och som är lagligt(än så länge) Som sagt en vän till mig laborerar med växter från naturen och han har hittat en växt som i små mängder ger ett väldigt opioidliknande rus Denna växt ska vara vanlig vid vägkanter och betraktas närmast som ogräs... Hursom han torkade denna växt och gjorde te på den och gick ett mycket kraftigt opioidliknsnde rus. Han har gjort det fler gånger nu och är fan helt lyrisk. Ingen som helst AT och vad han vet inga andra biverkningar.Hsn hävdar att på denna växt moddar man kraftigt och länge... Jag har fått prova en liten dos och jävlar vad det slog på... Men han vägrar just nu tala om vilken växt det är för då blir den nog klassad också.
Vill tillägga att den är ju helt gratis då den växer vilt... Ska pressa honom på vilken växt... Men håller det för mig själv för det var ett rejält tus man fick bara på lite av drycken.. varade länge också...
Ja det säger ju mycket om du inte ens vet vad det är för växt, så inlägget är inte speciellt intressant. Och om det nu ens är sant, varför skulle han hålla det hemligt och inte ens vilja berätta för sina vänner? Spelar ju inte så jättestor roll om den blir klassad om den nu växer vilt. Det borde ju vara skitlätt att plantera för eget bruk isåfall, bara hitta nån plätt i skogen. Folk plockar ju toppisar som galningar trots klassning, inte fan bedriver polisen krig mot det.