2025-10-14, 20:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Skulle inte tro det. Jag känner nån så känner någon som känner nån som känner något etcetera etcetera!!
Men kan lov att Jocke är inte ensam,om det nu är så att han gjort det.

Den som vet, den vet 🤫

Undrar vad polisen tänker om okynnesanmälningar baserat på att folk inte gillar den de anmäler.
Citera
2025-10-14, 20:31
Medlem
Citat:
Skulle inte tro det. Jag känner nån så känner någon som känner nån som känner något etcetera etcetera!!

Den som vet, den vet 🤫
Jag behöver inte känna nån för att få reda på att brott anmälts.

Anmälningar har postas som ”bevis” för att Chrippa gjort nåt och beslut och sånt postas av dom inblandade också. 18 av Jockes anmälningar las ner.

https://imgur.com/a/ENWPMHS

14/6 2025 Olaga hot
16/6 2025 Olaga hot
25/1 2025 förmodligen stämpling till grov misshandel
16/12 2024 Olaga hot
26/10 2024 Förtal
14/10 2024 Förtal
14/3 2024 Stämpling till grov misshandel
14/3 2024 stämpling till grovt olaga hot

Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Hur vet du att det inte är så?
För Jocke står som målsägare i nästan alla. Har du fått veta hur det gick för han att få iväg anmälan om barnmisshandel 5/1 2024 och självmordsryktet 8/12 2024?
Senast redigerad av Pallal 2025-10-14 kl. 21:24.
Citera
2025-10-14, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Var sa han det?

Här en av hans story om det. Från 29 september.

https://imgur.com/a/NRW8mCo
Citera
2025-10-14, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal

Anmälningar har postas som ”bevis” för att Chrippa gjort nåt och beslut och sånt postas av dom inblandade också. 18 av Jockes anmälningar las ner.

14/6 2025 Olaga hot
16/6 2025 Olaga hot
16/12 2024 Olaga hot
26/10 2024 Förtal
14/10 2024 Förtal

För Jocke står som målsägare i nästan alla. Har du fått veta hur det gick för han att få iväg anmälan om barnmisshandel 5/1 2024 och självmordsryktet 8/12 2025?

Du skrev tidigare att bara Jocke anmäler, i en diskussion om att ”folket” anmäler.
Nu lägger du fram ”bevis” för att Jocke anmält, men det är ju inte konstigt att han anmäler brott mot sig själv! Dessutom skriver du själv att han står som målsägare.

Och vad är det för självmordsrykte som kommer ske 8/12-25?
Citera
2025-10-14, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Du skrev tidigare att bara Jocke anmäler, i en diskussion om att ”folket” anmäler.
Nu lägger du fram ”bevis” för att Jocke anmält, men det är ju inte konstigt att han anmäler brott mot sig själv! Dessutom skriver du själv att han står som målsägare.

Och vad är det för självmordsrykte som kommer ske 8/12-25?
det i en diskussion där en användare försökte skylla på folket när jag skrev att dom anmälde.

Det är modigt att anmäla ifall man blir utsatt för brott, men Jocke är inte det. Han anklagar Chrippa på falska grunder. Stämplingen borde väl inte planeras från Jockes telefon?

Advokaten menar bland annat att det ”framstår som osannolikt” att hennes klienter skulle genomgå en förundersökning och brottsmålsprocess ”för att på falska grunder anklaga de misstänkta”

Skrev fel år, självmordsryktet var 8/12 2024 och mutemute123 sa att Jocke skulle anmäla följande vecka.
Citera
2025-10-14, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du vet mycket väl att det inte stämmer. Han är inte intresserad av Julia .. OM det är sant att han skulle besökt henne så handlar det om att han vill träffa barnet.
Fast du är väl så korkad så du tror han tar med sig sin fru för att ragga på sitt ex.

Chrippa är tydlig med att enda skälet till att han har någon som helst kontakt med Julia är barnet --- Julia däremot gråter ut på nätet om sin svartsjuka och att hon använder barnet för att hämnas.

Så frun var med 😉😉

Kan ni släppa bollen nu att allt o alla är så avundsjuka och vill ha dina idoler.
Och det va det bästa Chrippa kunde gjort att åka dit mitt i natten "för att vilja träffa barnet", där gjorde han ngt som mest troligt var spiken i kistan efter allt annat när d kommer till barnet.
Citera
2025-10-14, 21:46
Medlem
Hoppsan.

När Chrippa öppnande upp sig om skulderna!
Citera
2025-10-14, 21:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Så frun var med 😉😉

Kan ni släppa bollen nu att allt o alla är så avundsjuka och vill ha dina idoler.
Och det va det bästa Chrippa kunde gjort att åka dit mitt i natten "för att vilja träffa barnet", där gjorde han ngt som mest troligt var spiken i kistan efter allt annat när d kommer till barnet.
Varför spelar du idiot?
Jag har inte ens sagt att någon var där.
Citera
2025-10-14, 21:55
Medlem
Citat:

Den som vet, den vet 🤫

Var o varannan Svensson som har sett dramat har anmält nåt kan jag svära på.
Folk har stört sig nåt enormt på deras leverne, deras brott och deras attityd i kommentarsfält gentemot folk.
Tro mej dom har anmält, sen finns ju idioter till följare (från båda sidor, finns ju ngr inlägg tråden) som går alldeles för långt och ringer folks arbetsgivare osv.
Men dom går ju inte räknas som normala för då har man problem med psyket.
Citera
2025-10-14, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal

14/6 2025 Olaga hot
16/6 2025 Olaga hot
16/12 2024 Olaga hot
26/10 2024 Förtal
14/10 2024 Förtal

För Jocke står som målsägare i nästan alla. Har du fått veta hur det gick för han att få iväg anmälan om barnmisshandel 5/1 2024 och självmordsryktet 8/12 2024?

Det finns ju fler anmälningar än det där i allt detta, soc tex.
Chrippa har gjort sjuka saker, såklart jocke ska anmäla.

Och om jag får gissa så väntar många på att ekobrott ska gå till åtal för att sen anmäla andra brott igen, för då kan det inte läggas ner för åtalsunderlåtelse.

Det är min gissning
Citera
2025-10-14, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keptang
Hoppsan.

När Chrippa öppnande upp sig om skulderna!

Allting med Chrippa och Linnea åldras så jävla dåligt😂😂😂
Citera
2025-10-14, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Var o varannan Svensson som har sett dramat har anmält nåt kan jag svära på.
Folk har stört sig nåt enormt på deras leverne, deras brott och deras attityd i kommentarsfält gentemot folk.
Tro mej dom har anmält, sen finns ju idioter till följare (från båda sidor, finns ju ngr inlägg tråden) som går alldeles för långt och ringer folks arbetsgivare osv.
Men dom går ju inte räknas som normala för då har man problem med psyket.
Inte en enda Svensson har anmält Chrippa och Linnea. Det är bara tv-zapparslödder som anmäler för att Jockiboi ber dom.

Svenssons är inte vitt slödder som hoppade av skolan, som röker och spottar, har kamphund, barn med konstiga barnnamn, svårigheter att hantera alkohol eller droger, med ansiktstatueringar, missprydande piercingar, som engagerar sig i dokusåpor med sina tonåringar och som använder oprocessade barndomstrauman som ursäkt till att inte ta tag i sina liv.

Svensons är folk som gått ut gymnasiet, har villa och Volvo, tre tatueringar, en Sture och Agnes och ett trevligt sällskapsdjur.

Skylla på att paret förtjänar anmälningar för att dom är otrevlig mot nån snorunge med pissig attityd?

Alla som anmäler utan att veta att nån farit illa eller begått brott, ska sitta på psyket.
Öppna Vipeholm direkt, testdjur finns.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-14 kl. 22:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in