2025-10-14, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
En av de sämsta idéerna jag har hört på åratal.
Zlatan kommer ej bli tränare, han hade inte tackat ja eller blivit erbjuden.
Däremot hade detta lag behövt hans mentalitet och hans sätt att prata i omklädningsrummet. Det är jargongen det handlar om. Förtroende, respekt och någon att se upp till. Ingen ser upp till denna nuvarande pajas
#Sabotage
2025-10-14, 00:42
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSP
Det behövs en kvinna som FK, då kanske laget kommer på fötter?
är du seriös?
2025-10-14, 00:43
Medlem
Jag såg matchen på Ullevi.. tänkte först, coolt att så många flugit hit från Kosovo. Sen insåg jag att 99% av albanerna pratade svenska emellanåt och förmodligen bor här. Jag kan tycka att man borde hålla på Sverige om man flytt hit och bott här hela sitt liv, men det kan jag konstatera att så är inte fallet.
2025-10-14, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Jag kväver absolut inte Janne Andersson fotbollskunskaper.
Men med den generation av spelare vi har nu måste man kunna spela på ett annat sätt än hur han hade sin ideologi.

Men det JDT har är inte på landslagsnivå och hans tränarstil och taktik är amatör mässig.
Han har fått denna anställning för meriter som spelare där han inte heller var nådig mot grannlandet Sverige.

Det har kommit dåliga nyheter från förbundet på löpande band.

Det är inte ett fel det är systemfel.

Spelarna vill inte vara där. Det är ångest att åka till samlingen.

Vi borde slänga ut dansken med huvudet före och öppet säga att man är i kris så viktiga hjärnor vågar ge sitt utlåtande.

Jag tror inte svaret finns inom förbundet.
Här krävs det att att den som har något att bidra vågar att bjuda på det.

Man märker att du är ung. Det är allt jag har att säga.
2025-10-14, 00:44
Medlem
Kim Källström ser rejält uppsvälld ut slinker nog ner en och annan tub ballerina-kex mellan varven för att stävja stressen från förlusterna...
Avstängd
Unobosss avatar
Kim är antingen väldigt tagen vilket är förståeligt han är människa eller så är han hög av någon substans.
Väldigt konstigt uppträdande. Två ggr om.

Kokain?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
En av de sämsta idéerna jag har hört på åratal.

Ingen idé är sämre än att ta in en danskjävel som svensk förbundskapten dock. Danmark är det enda riktiga derbyt vi har på landslagsnivå och de två länderna har en lång historik. Bara riktigt onda jävlar kunde komma på denna idé för att sudda ut alla gränser och konturer som gör livet värt att leva.
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petitoo
Bojan är väl kosovobanan. Så han hade inte varit rätt man för en utskällning.
Haha nej va? Han e ju född i Belgrad. Antar att han är serb, Djodjic låter dessutom inte alls albanskt
2025-10-14, 00:45
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Är det bara för mig som ljudet låter som Voldemort själv?
Lite brittisk skurkton helt klart.

Apropå filmskurkar med lagbyggar idéer....
Thulsa Doom i Conan ( 1982)
" Steel is not strong boy."

2025-10-14, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Vad har hänt med Isak? Han brukar vara Sveriges bästa spelare, men ser inte bra ut längre.
Jaså? Inte i landslaget. Sämre målsnitt än Marcus Berg i landslaget.
2025-10-14, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Sverige spelade ju bra mycket bättre mot Schweiz än mot Kosovo. Ändå var det tydligen helt ok att spy ut sin galla mot den danske förbundskaptenen och bua ut Schweiz nationalsång och annat typiskt pöbeltyg.

Tycker svenska befolkningen är mer pinsam än landslaget och förbundskaptenen.

Lagerbäck fick minsann inte sån skit, och han körde ner Sverige i Nations league avd C. Han bytte in spelare först i 86e minuten när Sverige legat under med 3-0. Lagerbäck och landslaget var betydligt sämre sista året han styrde än vad dansken och laget är idag. Anfallet är grymt. Nu är det försvaret vi ska satsa på bara.

Håll ut för fan; vi är väl inte det fulaste man kan vara inom idrott - nämligen medgångssupportrar?
Du är medveten om att Nations League inte var ens nära att vara uppfunnet när Lagerbäck var FK!
Janne Andersson däremot tog oss först upp till A gruppen i Nations League och innan han slutade hade vi trillat ner i C divisionen !
2025-10-14, 00:49
Medlem
Vettmaskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GetRektMate
Jag såg matchen på Ullevi.. tänkte först, coolt att så många flugit hit från Kosovo. Sen insåg jag att 99% av albanerna pratade svenska emellanåt och förmodligen bor här. Jag kan tycka att man borde hålla på Sverige om man flytt hit och bott här hela sitt liv, men det kan jag konstatera att så är inte fallet.
Kosovo är ett u-land, de som lever där nere är glada om de får ett mål mat om dagen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in