+1 i ranten. Stanna du kvar. Pendeln har svängt. Det ju snart det roliga börjar. Tänk om det startar verksamheter för prisjägare. Tänk att få uppleva alla landsförrädare ställas till svars och få sina straff.
Många har ju uppenbarligen använt svenska landslaget som ett fönster att visa upp sig för att få kontrakt i utländska klubbar.
Jaha, precis. Anton var alltså problemet. Hoppas du inte har någon viktig funktion i samhället.
Schwartz och Lindroth var i helt egna ligor, framför allt Schwartz. Ingen ville möta dem. I övrigt håller jag med dig. Spelarna gav fanimej allt och jobbade för varandra.
Ja båda de två är mina favoritspelare all time. Herregud vilken kämpaglöd. Alltså tänk dig att ens stå på ett brutet ben. Men sedan att spela vidare?! Det är omänskligt. Det är liksom 2000% mer än vad dessa divor idag visade upp. Oändligt mer. Legend!
Det mest positiva jag hört nån säga om Anton Saletros än att han "inte är sämre än nån annan". Låter till och med så när Gnaget gjort nån av sina plattmatcher. Ett ständigt mantra så fort han spelar fotboll. Är han nån gång bättre än nån annan? Killen har gjort sig en karriär på att vara medioker.
Ja men jag undrar hur gtanken var när han byttes in här, skulle han bli den som avgjorde? var det så de tänkte?
Ja båda de två är mina favoritspelare all time. Herregud vilken kämpaglöd. Alltså tänk dig att ens stå på ett brutet ben. Men sedan att spela vidare?! Det är omänskligt. Det är liksom 2000% mer än vad dessa divor idag visade upp. Oändligt mer. Legend!
Jag hade gärna bytt ut göken och fått in både Anton på mittfältet och roony och elanga.
D.svensson behardsson och GÖÖÖÖykers
Vad gör dom ens på plan????
Varför får inte Bojan stå och skälla ut jon dahl? Fegt av Viasat. Det är bojans raison d'être att slå in öppna dörrar. Som han skällde ut Janne efter 5-0 seger, tänk vilka ord han skulle ha nu efter 0-3 mot Kosovo?