Citat:
Ursprungligen postat av
Urtavlan
Det är äckligt rakt av!
Är inte jätteinsatt i Julia, så rätta mig gärna, om jag har fel..
En snubbe misshandlade väl henne? Konstigt att hon inte stannar kvar i det förhållandet.
Dessutom kan det ju vara hon som har lämnat, så att utgå från att hon inte är något att ha - var inte du som skrev det - är ju bara skitsnack.
Du har lite fel.
Snubben som misshandlade Julia. Julia försvarade honom i polisförhören, och sa att han aldrig skulle vara våldsam och att han aldrig slagit henne. Hon sa att han var snäll mot henne och en bra kille. Det är väldigt vanligt för offer att göra så, men hon lämnade inte honom, hon försvarade en våldsam man och försökte skydda honom. Hon blev pressad att berätta sanningen tillslut.
Och det var ju chrippa som lämnade Julia för Linnea. Chrippa var ju otrogen mot Julia med Linnea och kom hem och berättade för Julia att han varit otrogen och ville göra slut, Julia fick ett utbrott där hon skrek och kastade saker på Chrippa framför deras gråtande dotter. Men kan förstå Julias reaktion, synd bara att dottern var mitt i det.
Och sist killen vet man ju inte vem som lämnade vem. Men det cirkulerade rykten att han också var våldsam.
Julia måste sluta jaga killar, och fokusera på sitt eget mående och sin dotter. Och sedan välja kille med stor omsorg. Inga mer kriminella och våldsamma killar.