2025-10-13, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
J har haft minst 2 pojkvänner efter Chrippa, missat det? Henrik och Raymond. Tror det vart en 3e också.

Några användare i tråden påstår ju också att Julia särar på benen för killar varje helg 😆

Är hon slampa eller incel? Bestäm er.

Julia var säkert helt trasig efter Chrippa och gjorde felval. Förståeligt. Inte alls konstigt.
Nu har hon landat och Chrippa vill ha kontakt med henne på så många sätt han kan. Jag trodde han var lyckligt gift.

Det är säkert några här inne som inte fått något på ett tag = surkärringar.
2025-10-13, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
På bara 1,5 års tid så har hon alltså haft 3 förhållanden 🤣 låter ju lyckat! 18 månader delat på 3.. vad långa förhållanden 🤠 har flickan (Cleo) alltså gått igenom 3 plastpappor.. låter inte hälsosamt. För hon bor ju där på heltid så det går inte att ha nått varannan vecka fling utanför barnens vetskap.

Robinson raymond?
https://app.filemail.com/d/qwycydbxdmvjanc

Nää inte han.
2025-10-13, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Tre killar på så kort tid? Fräsch brud

Har dom bott med henne hemma hos morsan också?

Nää både Henrik och Raymond hade egna lägenheter. Men det är väl också fel.
2025-10-13, 00:35
Medlem
Hon är ung...vad vet du om hur hon skött kontakten med sina pojkvänner!? Hon har psykisk ohälsa som hon jobbar på..även mammarollen tar hon på allvar numera.Hon tar ansvar...något som C inte kan stava till.
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
På bara 1,5 års tid så har hon alltså haft 3 förhållanden 🤣 låter ju lyckat! 18 månader delat på 3.. vad långa förhållanden 🤠 har flickan (Cleo) alltså gått igenom 3 plastpappor.. låter inte hälsosamt. För hon bor ju där på heltid så det går inte att ha nått varannan vecka fling utanför barnens vetskap.

Robinson raymond?
https://app.filemail.com/d/qwycydbxdmvjanc
2025-10-13, 00:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Tre killar på så kort tid? Fräsch brud

Har dom bott med henne hemma hos morsan också?

Din favorit Chrippa fick under denna tiden se på FaceTime att Julia umgicks med ett svart barn, Raymonds släkting, han sa högt och tydligt att hans barn inte skulle umgås med en n*****unge. Tycker du det är fräscht?

Helt ärligt så är inte tre killar på typ 2 år mycket när man är singel 🙈
2025-10-13, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Din favorit Chrippa fick under denna tiden se på FaceTime att Julia umgicks med ett svart barn, Raymonds släkting, han sa högt och tydligt att hans barn inte skulle umgås med en n*****unge. Tycker du det är fräscht?

Helt ärligt så är inte tre killar på typ 2 år mycket när man är singel 🙈

Det är äckligt rakt av!

Är inte jätteinsatt i Julia, så rätta mig gärna, om jag har fel..
En snubbe misshandlade väl henne? Konstigt att hon inte stannar kvar i det förhållandet.
Dessutom kan det ju vara hon som har lämnat, så att utgå från att hon inte är något att ha - var inte du som skrev det - är ju bara skitsnack.
2025-10-13, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det är äckligt rakt av!

En snubbe misshandlade väl henne? Konstigt att hon inte stannar kvar i det förhållandet.
Dessutom kan det ju vara hon som har lämnat, så att utgå från att hon inte är något att ha - var inte du som skrev det - är ju bara skitsnack.

Han mer än misshandlade henne.

Ja hon lämnade honom.
2025-10-13, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Han mer än misshandlade henne.

Ja hon lämnade honom.

😢

Jag menade att hon kanske lämnade alla. Någon skrev typ att om hon vart lämnad av dem, är hon nog inte så mycket att ha. Är ju också ett sätt att resonera..
2025-10-13, 01:27
Medlem
Citat:
Det är äckligt rakt av!

Ja hon blev misshandlad och han blev dömd till fängelse.
Chrippa var väldigt arg på den mannen.
2025-10-13, 01:29
Medlem
Citat:
😢

Jag menade att hon kanske lämnade alla. Någon skrev typ att om hon vart lämnad av dem, är hon nog inte så mycket att ha. Är ju också ett sätt att resonera..

De vill så gärna smutskasta henne av någon anledning. Hon är väl nåt slags hot för Linnéa och då är hon en hemsk människa enligt dessa. Speciellt tycker fyllisen det.
2025-10-13, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Så de åkte till Örebro och sedan mer än 3h och knackade på hos Julia?
Troligt….

Avståndet har ju inte hindrat honom innan…
Mellan Örebro och Karlskoga är det ca 4,5 mil.
2025-10-13, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Och varför åkte han till Örebro när hon bor i Karlskoga?

Dom var och festade på Strömpis i Örebro.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in