2025-10-11, 18:25
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Om du får besök av KFM så kollar de inte automatiskt hela din släkts ekonomiska förehavanden.

Dom kollar upp vart jag får pengar ifrån.. HUR mycket pengar jag har på kontot.
Finns det inget där.. Ja då tar dom huset för mig. Eller ngt annat av värde
Citera
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Jockes egna ord är mitt bevis.
Men vill ni påstå att Jocke ljuger så är det erat val.

Vart har jag påstått att han ljuger? Om han blir kontaktad av KFM och vid ett senare tillfälle själv kontaktar KFM så stämmer det ju som Jocke säger. Att du tycker det är roligt att trolla alternativt inte förstår när du har fel är inte mitt problem.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Det mest logiska är ju att Jocke kontaktade Skatteverket och Kronofogden, för att kolla om han kunde betala ut pengarna eller om det kunde påverka hans företag negativt.
Han blev tillsagd att behålla pengarna medans de kollade upp saken.
Chrippa blev sur och gick ut offentligt och gnällde

Exakt.

Fattar inte varför det tar emot att tro på det som Jocke berättade.

Knepigt att han ville kolla först efter de blev ovänner. Innan dess betalade han ut Chrippas pengar väl medveten om att Chrippa hade KFM efter sig.
Citera
2025-10-11, 18:26
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Christopher, Linnea, Marika Sjelin, Daxpaxx och en till gick till media om att Jocke var pedofil. Detta gjordes på nån release av Marika. Men de fick inte den respons de ville ha. Så de bestämde sig att ljuga att Jocke våldtog Daxpaxxs syster som tog livet av sig sedan. Finns ingen syster egentligen. Men när Daxpaxx gick ut med detta fick Pallal kalla fötter, slängde Daxpaxx under bussen och de blev osams inför öppen ridå. Pallal nekar sin inblandning men finns bevis där Daxpaxx erkänner, berättar och visar allt. Daxpaxx är ångerfull. Pallal försöker rädda sitt egna skin bara.
Bevis på att Pallal var med på detta?
Citera
2025-10-11, 18:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Dom kollar upp vart jag får pengar ifrån.. HUR mycket pengar jag har på kontot.
Finns det inget där.. Ja då tar dom huset för mig. Eller ngt annat av värde

Men de vet inte att du har pengar från utlandet på din brors företagskonto om ingen tipsar.
Citera
2025-10-11, 18:29
Medlem
Citat:
Christopher, Linnea, Marika Sjelin, Daxpaxx och en till gick till media om att Jocke var pedofil. Detta gjordes på nån release av Marika. Men de fick inte den respons de ville ha. Så de bestämde sig att ljuga att Jocke våldtog Daxpaxxs syster som tog livet av sig sedan. Finns ingen syster egentligen. Men när Daxpaxx gick ut med detta fick Pallal kalla fötter, slängde Daxpaxx under bussen och de blev osams inför öppen ridå. Pallal nekar sin inblandning men finns bevis där Daxpaxx erkänner, berättar och visar allt. Daxpaxx är ångerfull. Pallal försöker rädda sitt egna skin bara.
Ja det var en riktigt sjuk historia som hittades på. Hoppas alla inblandande åker dit så det sjunger om det när det är dags.

Catch me if you can.

11/17
Citera
2025-10-11, 18:31
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Men de vet inte att du har pengar från utlandet på din brors företagskonto om ingen tipsar.

Vi säger att det var JAG som tipsa då eller någon annan här..
Skrävlar han som han gjort får han skylla sig själv
Citera
2025-10-11, 18:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Ja det var en riktigt sjuk historia som hittades på. Hoppas alla inblandande åker dit så det sjunger om det när det är dags.

Catch me if you can.

11/17

Vadå när det är dags?

Om ett brott begåtts så undrar man ju varför det inte anmälts.
Citera
2025-10-11, 18:32
Avstängd
Citat:
Det har postats bilder tidigare men:

1. Du får följa tråden istället för att få allt serverat.

2. Leverera nåt själv nån gång. Bara massa skitsnack.

3. Skulle bilderna postat hade du blundat ändå som med övrigt idag, så varför?

Finns inga bevis för det du påstår i tråden.
Citera
2025-10-11, 18:32
Medlem
Citat:

Men banal har väl sagt att han har tipsat precis som man ska göra.
Citera
2025-10-11, 18:33
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason

Catch me if you can.

11/17

Den där Marika verkar vara en riktig kaninkokerska… trånar efter Rask och när det inte är besvarat så bestämmer hon sig för att förgöra honom och alla han känner. Då blev Jocke kåt-tantens måltavla
Citera
2025-10-11, 18:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men banal har väl sagt att han har tipsat precis som man ska göra.

Det är Tarmstuvning som tror att KFM magiskt får reda på att Jocke hade Chrippas pengar.

Så du har inte hängt med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in