2025-10-10, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraAnonymt
Fast jo det heter han och det står även i häktningsprotokollet.

Han heter inte Tobias utan Tobbe.

*micdrop
Citera
2025-10-10, 21:29
Medlem
Vet inte hur du tänker nu, men du vet att det finns många kvinnor som blir grovt våldtagna "den vägen" också!
Så det är knappast nån skillnad för en man att bli våldtagen på samma sätt, då det (oftast iaf) är män som begår brotten oavsett om kön på offren!

Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Borde vara svårare. Offret kanske inte har tömt tarmen, dåligt med lubrikation/fukt i skitan etc. Bör kräva att förövaren är otroligt målmedveten. Måste vara mycket friktion när han bångar in den. Knappast njutbart ens för bög-våldtäktsmannen.
Ja det där vet man inte mycket om.
Citera
2025-10-10, 21:36
Medlem
Hade ingen aning om vem han är. Kollar sällan på svt.

Googlade på hans fullständiga namn. Bild på honom kollar in i kameran, tillsammans med en vit häst. Han ser väldigt obehaglig ut. Vilket han såklart är med tanke på vad han gjort. Men hans utseende, nej ingen jag skulle vilja träffa på i en mörk gränd.
Citera
2025-10-11, 13:36
Medlem
Blir det hårdare straff för bögvåldtäkt när offret är hetero?
Det är ju en extra kränkning.
Citera
2025-10-11, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Hade ingen aning om vem han är. Kollar sällan på svt.

Googlade på hans fullständiga namn. Bild på honom kollar in i kameran, tillsammans med en vit häst. Han ser väldigt obehaglig ut. Vilket han såklart är med tanke på vad han gjort. Men hans utseende, nej ingen jag skulle vilja träffa på i en mörk gränd.

https://www.friatider.se/svts-barnprogramledare-pekas-ut-som-serievaldtaktsman
Ser väl normal ut?
Men, är det våldtäkt mot män som misstanken gäller?
Citera
2025-10-11, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 42-43-44
https://www.friatider.se/svts-barnprogramledare-pekas-ut-som-serievaldtaktsman
Ser väl normal ut?
Men, är det våldtäkt mot män som misstanken gäller?
Tror det är män ja som är offren.

Jag tycker han ser otäck ut. Är något med ögonen och flinet.
Citera
2025-10-11, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Tror det är män ja som är offren.

Jag tycker han ser otäck ut. Är något med ögonen och flinet.

Har jag också tyckt men det har jag känt att det beror på att hans ansikte varit ganska stelt kring munnen och kinderna. Obehagligt när ansiktet inte visar uttryck.

Han har alltid framstått som att han tycker att han är så jävla duktig (det är han säkert men attityden är problemet). Då är det säkert lätt att tycka att man har rätt till allt, och att ingen ”kan” säga nej.

Lättad att det inte verkar vara några barn inblandat. Tänk om det hade kommit fram att SVT haft ett barnprogram med en som begått brott mot barn. Såklart också jättehemskt för de vuxna som eventuellt blivit offer!
Citera
2025-10-13, 10:17
Medlem
Märkliga beskrivningar av killens utseende. Man kan fråga sig om ni som beskriver utseendet själva ser ut som skyltdockor. Han ser helt normal ut eller bättre, som en svärmorsdröm.
Citera
2025-10-13, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funmoto
Många lågbegåvade här, kan inte läsa innantill samt inte förstå att frågan fått sin lösning på vem gärningsmannen är!
Skärp er för he-vete....
Bästa inlägget i den här tråden!
Citera
2025-10-13, 10:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
En tidigare SVT-profil har häktats misstänkt för flera brott – bland annat misshandel och grov våldtäkt.

Mannen har setts i underhållningsprogram på SVT samt i sportrelaterade sammanhang under flertalet år.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/8qdGEQ/svt-profil-haktad-for-grov-valdtakt

Någon som vet vem det är?

Häktningsprotokoll och häktningsframställan tillagda:

/Moderator

Inte det minsta förvånad. Det där är en riktigt lömsk typ. Många i hästvärlden känner till honom.
Det finns väl en del också om hur han lurat till sig sin gård? Snackades en del om det för längesen..
Citera
2025-10-13, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av defectum
Märkliga beskrivningar av killens utseende. Man kan fråga sig om ni som beskriver utseendet själva ser ut som skyltdockor. Han ser helt normal ut eller bättre, som en svärmorsdröm.

Om svärmor är pedofil kanske. Han ser ut som någon man aldrig borde lämna sina barn runt.
Citera
2025-10-13, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Om svärmor är pedofil kanske. Han ser ut som någon man aldrig borde lämna sina barn runt.
Man kan inte se på folk hur de är, var vad jag menade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in