2025-10-11, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Pssst; ja, OM man har ett bolag att fakturera ifrån.

Naturligtvis
Citera
2025-10-11, 13:19
Avslutad
Citat:
Sverige ser redan bedrövligt ut. Problemet är att folk är rädda för att anmäla. Oavsett vad det gäller.

Ja så är de.
Jag hade en kollega som var borta ifrån skatteverket osv osv.. fanns inte på kartan i Sverige.. jag anmälde honom, då lönen kommer in på hans närståendes konto osv.. inga problem med o anmäla när ja ser något begå fel... företaget kunde dragits med också
Citera
2025-10-11, 13:21
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Ja så är de.
Jag hade en kollega som var borta ifrån skatteverket osv osv.. fanns inte på kartan i Sverige.. jag anmälde honom, då lönen kommer in på hans närståendes konto osv.. inga problem med o anmäla när ja ser något begå fel... företaget kunde dragits med också

Exakt!! Bra gjort!
Citera
2025-10-11, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han borde ju bara brösta det och gå till polisen när han är kallad och ska göra det men som du säger han är väl livrädd för att sitta dock skulle han tänkt på det lite tidigare.
Undra om han är efterlyst idag?

Jag hoppas att han är efterlyst och helst häktad. Eftersom Linnéa är med på allt kan hon gott häktas också och förhöras.
Då kan hon också säga till polis och åklagare att Chrippa är helt oskyldig till allt och att de bara har gjort 1 fel.
Seså, spring och hämta Chrippa nu!

Svårt med Linnéa eftersom hon säger en sak för att stunden senare förneka det. Lögnerska!
Citera
2025-10-11, 13:33
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag hoppas att han är efterlyst och helst häktad. Eftersom Linnéa är med på allt kan hon gott häktas också och förhöras.
Då kan hon också säga till polis och åklagare att Chrippa är helt oskyldig till allt och att de bara har gjort 1 fel.
Seså, spring och hämta Chrippa nu!

Svårt med Linnéa eftersom hon säger en sak för att stunden senare förneka det. Lögnerska!

Om han inte dykt upp när han ska anmäla sig hos polisen så måste han väl bli efterlyst? Vad är annars poängen med reseförbud och anmälningsplikt.
Citera
2025-10-11, 13:33
Medlem
Så han kan alltså slippa infinna sig hos polis men ändå inte få straff / konsekvens av de?
Citera
2025-10-11, 13:36
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ap-armen? Ja apor har armar, det behöver du inte påpeka.

Stopp här nu. Du menar antagligen ditt antiklimax och då undrar jag var Jocke kommer in i bilden? Det är väl det lyckliga paret mot Anjo och Rask?

Stackars dig som när så mycket avsky mot dessa personer. Det är som att du tar gift och förväntar dig att dom ska dö. Du behöver avgiftas.
Men det blir du säkert i rättssalen. Har du funderat på hur du ska klara av det om det inte blir som du vill?

Och den stora frågan, kommer Chrippa att dyka upp eller inte? Vi får se.

Vart tog den lilla råttan vägen, ingen som vet, ingen som vet 🎵🎶
Vart kommer jag in i bilden? Här diskuterar vi losers som mobbar oskyldiga för att kunna sätta mat på bordet!

Klart som korvspad man avskyr dessa avskräden, jag hatar mobbare! Men vänta bara, dom kommer få sitt, det är det som är så fint, karman glömmer aldrig
Citera
2025-10-11, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vart kommer jag in i bilden? Här diskuterar vi losers som mobbar oskyldiga för att kunna sätta mat på bordet!

Klart som korvspad man avskyr dessa avskräden, jag hatar mobbare! Men vänta bara, dom kommer få sitt, det är det som är så fint, karman glömmer aldrig

Orsak och verkan. Det ska jag ta med mig i tanken när det är dags för fup.

Jag antar att Prime Crime lägger ut detta också. Bra i så fall.
Citera
2025-10-11, 13:47
Medlem
Detta kommer bli så jäkla kul, jag råkar veta att människor som inte ni gossar vet. Dokumentären handlar inte bara om dessa kreatörer Ska gråtrunka till Linnea nu
Citera
2025-10-11, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Ifall du är öppen som en bok är det där Linneas och Chrippas första videos. Scrolla bakåt så får du veta. Igår la jag fram bevisning för att Chrippa och Anjo ljög där precis som han själv berättat flera gånger.

Vad anser du om att det är bevisat att Chrippa ljög om Linnea i den videon? Raseras allt för dig? Godnatt.

Klart han gjorde, de ligger i hans natur… men Linnea talade sanning i sin video eller?
Citera
2025-10-11, 13:49
Medlem
Citat:
Pssst; ja, OM man har ett bolag att fakturera ifrån.

Den lilla detaljen bara ja 😆😆
Citera
2025-10-11, 13:50
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Japp Jocke skaffade och betalade en revisor så deras argument faller ännu en gång platt. Christopher behövde bara skicka in men sket i det. Men det är Jockes fel 😆

Dom borde ju ha ont i magen av alla magplask 💦
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in