2025-10-11, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nu ska Rask vara med i dokumentären också så det blir nog inte alls som C & L tänkt sig.

Hahahahah epic!!!
Citera
2025-10-11, 04:09
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Håller helt med. Hur hindrar Jocke henne jobba 2025?
Sekten har ju gått ut och sagt att de ska kontakta alla arbetsgivare som anställer Linnea. Vilken arbetsgivare vill bli trakasserad av jävla galningar?
Kolla på hoten fru medvikt fick till sin arbetsplats så förstår du vad som skulle ske, troligen värre, om Linnea fick ett jobb.
Citera
2025-10-11, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Dagen blev datum på rättegången 😁😆😆

Dagen D är nära men inte riktigt som han trodde. Inte riktigt som chrippisarna heller trodde. Lögner avslöjas i lång rad.
Det skrivs en massa som sedan inte har skrivits. Bevis finns, men skygglapparna styr.
Gråt och tannagnissel läggs upp till ingen nytta. För mycket ljug och påhitt, trovärdighet noll.
Citera
2025-10-11, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Tycker nästan synd om ap-armen.

Som det gamla ordspråket lyder, u cant fight stupid!

Kämpa Jockeboy!! Sanningen kommer fram när åklagaren förhör Anjo och Skeleton 🤣

Ap-armen? Ja apor har armar, det behöver du inte påpeka.

Stopp här nu. Du menar antagligen ditt antiklimax och då undrar jag var Jocke kommer in i bilden? Det är väl det lyckliga paret mot Anjo och Rask?

Stackars dig som när så mycket avsky mot dessa personer. Det är som att du tar gift och förväntar dig att dom ska dö. Du behöver avgiftas.
Men det blir du säkert i rättssalen. Har du funderat på hur du ska klara av det om det inte blir som du vill?

Och den stora frågan, kommer Chrippa att dyka upp eller inte? Vi får se.

Vart tog den lilla råttan vägen, ingen som vet, ingen som vet 🎵🎶
Citera
2025-10-11, 07:39
Medlem
Du kan inte motbevisa något som är sant, bara för att vissa verkligen tror på en lögn så är det inte en faktiskt sanning.
T.ex. Jag har inte begått ekobrott
Bara för att 🦞 säger det om och om igen så betyder inte det att det är sant för det eftersom alla bevis pekar på att han har gjort det
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Men snälla du, hur kan du tro på allt dom säger? Desinformationssekten famlar alltid efter halmstrån.

Jag kommer bevisa att dom tre vännerna och Jocke ljuger om att Chrippa och Linnea använder mitt konto. Efter förväntar jag mig att alla fyra ger Chrippa och Linnea en offentlig ursäkt för den hära beskyllningen.

Detta är det sista dom tre vännerna och Jocke behöver på sitt cv innan stormen.
Citera
2025-10-11, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Du kan inte motbevisa något som är sant, bara för att vissa verkligen tror på en lögn så är det inte en faktiskt sanning.
Bara för att 🦞 säger det om och om igen så betyder inte det att det är sant för det eftersom alla bevis pekar på att han har gjort det

Pallal kämpar på 😅😅🤞🤞

Känns ju som om Chrippa är livrädd för att sitta ngt år eller två 😅

Han som är så tuff 🤣

Bicepsen kommer ju tyna bort där inne och L kommer ligga med niggers, klart det duger kräftan!!
Citera
2025-10-11, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DSJ95
Pallal kämpar på 😅😅🤞🤞

Känns ju som om Chrippa är livrädd för att sitta ngt år eller två 😅

Han som är så tuff 🤣

Bicepsen kommer ju tyna bort där inne och L kommer ligga med niggers, klart det duger kräftan!!

Det är lätt att vara tuff bakom tangenterna men i verkliga livet, inte så tuff. Han sa själv till Jocke att han inte klarar av det.
Jag säger, kämpa Chrippidipp.
Citera
2025-10-11, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Hur går det med logiken? Det är inte sant och därför kan jag motbevisa lögnen.

Och bara för att vissa (du) tror på en lögn så är det inte en faktisk sanning.
Citera
2025-10-11, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Jocke med familj brukar åka till Dubai någon gång per år, men det har du väl missat 🙄 Danjal menar inget annat än att Jocke ska firas när de kommer dit!

Sen att väskorna står packade för att de ev behöver fly, är en helt annan sak.

Hur vet du vad han menar?
Nej det är inte en helt annan sak.
Citera
2025-10-11, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadhanderhar
Svårt att tro på att du har dyslexi med tanke på hur långa inlägg du skriver, där har du inga problem att skriva korrekt och använda ord som dyslektiker har svårt för, men när du råkar använda jag form då är det dyslexi 😂
Du behöver inte tro på det men du måste tro att jag inte är Chrippa och Linnea. Allt annat är för dumt.

Jag har inte svårt att stava direkt det är annat jag kämpar med. Du kan läsa gamla inlägg och se att jag har svårigheter.

Jag behärskar ord som vanliga människor använder ute i det vanliga arbetslivet och privatlivet. Men vi har förmodligen olika måttstockar för vad som är ett acceptabelt ordförråd och språkbruk.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-11 kl. 08:30.
Citera
2025-10-11, 08:29
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det har hon inte. Läs mitt senaste.
Det var bara du som var online när det där ordet skrevs fel.

Det låg kvar i exakt 15 sekunder (you dumb bitch), hur känns det att vara så besatt av att sätta dit Linnea att du slutar tänka och outar dig själv som Rasks mest maniska fanboi?

Kämpa på 🙈
Citera
2025-10-11, 08:31
Avstängd
Summer24s avatar
"Pallal":

"Och bara för att vissa (du) tror på en lögn så är det inte en faktisk sanning".
[/quote]

Käka dina egna ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in