Haha eller hur !
Jag mötte jocke första gången på en kryssning för herrans massa år sen I sitt dåliga jag.. har alltid tagit han med en nypa salt o insett att de han kastat ut sig varit i för snabb affekt. Kolla vart han är idag, större än många andra och kan stå för sina misstag men som inte haft en bra uppväxt liksom. Han har aldrig skrivit skit till mig som andra påstår att han snabbt gör om man inte är på hans sida. Jag har kunnat diskutera med jocke oavsett.
Han verkar ha växt massor. Finns hopp för Linnea och Christopher.
Men jag vet det blir så jäkla löjligt att påstå något liknande och det är väl framförallt Chrippa som har sagt dessa saker till Linnea och han vet vi ju är duktig på att ljuga.
Sen att Jocke ville att hon skulle komma ut beror väl på att han inte ville att hon skulle ligga på rummet ensam.
Är bara Christopher som tjatat om tvingade betalda resor då det tog emot att bror är rik och han själv är fattig. Blir så med låg självkänsla.
Finns ju bara en anledning till att man i panik ändrar ett ord efter ”exakt 15 sekunder”
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du har verkligen gjort bort dig nu. Fattar du? Jag ljuger inte så jag kommer inte behöva käka mina ord, du däremot lär behöva en Heimlich inom snar framtid.