2025-10-11, 12:19
Medlem
Jag har förlorat flera tjejer eftersom jag vägrat skaffa barn. Jag skulle aldrig klara av blöjbyte.
Jag har kompisar som har småbarn med blöja. Jag har då och då blivit medveten om då det är dags att byta bajsblöja. Det luktar.

Nån annan som har upplevt samma känslor men kommit över det?
Citera
2025-10-11, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
Jag har förlorat flera tjejer eftersom jag vägrat skaffa barn. Jag skulle aldrig klara av blöjbyte.
Jag har kompisar som har småbarn med blöja. Jag har då och då blivit medveten om då det är dags att byta bajsblöja. Det luktar.

Det tar inte lång stund innan du kommer över det och byter blöjor som ett proffs!
Citera
2025-10-11, 12:25
Medlem
a-mortals avatar
Ja du låter ju lite mesig.
En 7-årig flicka klarar av att byta blöja på en bäbis, så du är nog det mest oattraktiva som existerar på jorden. Grattis!
Citera
2025-10-11, 12:25
Medlem
Incendios avatar
Bra att du är ärlig med det i alla fall....
Citera
2025-10-11, 12:27
Medlem
Incendios avatar
Jag själv är för övrigt väldigt lättäcklad och var vi båda hemma så bytte maken bajsblöjor, men jag kunde ju göra det utan att blinka(även om jag blev väldigt äcklad och fick peppa mig själv i huvudet). Man vänjer sig snabbt och när det gäller ens eget barn blir allt mindre äckligt och man känner en stark vilja att göra allt bra för barnet.
Citera
2025-10-11, 12:28
Bannlyst
Citat:

Många emetofober låter bli att skaffa barn
Citera
2025-10-11, 12:30
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bireno
Här har du en som inte lät bli. Att ge upp något stort pga fobi är aldrig bra och man blir dubbelt drabbad då fobin inte går bort bara för att man avstår saker.
Senast redigerad av Incendio 2025-10-11 kl. 12:33.
Citera
2025-10-11, 12:30
Medlem
BOMB-CPs avatar
Sånt skit får kvinnan ta hand om, ingen alfa byter blöjor, bara bögar!
Citera
2025-10-11, 12:33
Medlem
tnems avatar
Citat:

Vad har kräkfobi med TS att göra?
Citera
2025-10-11, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Här har du en som inte lät bli. Att ge upp något stort pga fobi är aldrig bra och man blir dubbelt drabbad då fobin inte går bort bara för att man avstår saker.
Samma här.
Citera
2025-10-11, 12:35
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Samma här.
Bra gjort!
Citera
2025-10-11, 12:53
Medlem
Citat:

Äh, trams. Jag hatar bajs över allt annat men mitt barns bajs är ju i alla fall 50% mitt. Intressant nog så har min sambo större problem med blöjbyten och då har hon ändå sanerat en och annan nerbajsad lägenhet men nä, man vänjer sig fort.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in