2025-10-11, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Inläggen jag hänvisade till är bland de senaste inläggen i den diskussionen.
Att du vill fokusförflytta tillbaka till att handla om pressningen är en annan sak. Men okej
Tror du Linnea enbart blev pressad att följa med på sälen resan?
Eller tror du hon blev pressad att följa med på flera resor?
Och vilka flera resor tror du Linnea blev eller inte blev pressad till att följa med på.

Hitintills är det väl bara Chrippa, Anjo, Rask och Jocke som påstår/påstås att de ska vara med i programmet, så det svarar väl på din fråga

Ja det är ju pressningen som diskuteras. Det är ingen fokusförflyttning, det är att hålla sig till saken, den sak som diskuteras. Tror mest Linnea var svartsjuk.
Citera
2025-10-11, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Nu är det ju så att herr 🦞 redan berättar att crackhoran följde med till Sälen för att 🦞 skulle ta med sig Julia, då blev ju crackhoran så svartsjuk att hon valde att följa med.

🦞 måste ångra sig enormt just nu, sitter fast med en crackhora i en sunkig lägenhet i ett sunkigt område medans Julia verkligen tagit sig samman och blivit en snygg, sexig, lugn och harmonisk kvinna som värnar om sin dotter.

Så var det. Hon ville inte utom när Julia kom på tal och då ville hon.

Julia ser frisk och sund ut och har utvecklats till en bättre version av sig själv.
Citera
2025-10-11, 02:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Så var det. Hon ville inte utom när Julia kom på tal och då ville hon.

Julia ser frisk och sund ut och har utvecklats till en bättre version av sig själv.
Nej så var det inte .. men kul att ni inser att Julia bara hade hoppat på chansen om fått frågan ... fast det hade gått typ sju månader sedan han ratade henne.. Hon är billig det håller jag med om
Citera
2025-10-11, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej så var det inte .. men kul att ni inser att Julia bara hade hoppat på chansen om fått frågan ... fast det hade gått typ sju månader sedan han ratade henne.. Hon är billig det håller jag med om

1) Var, exakt, i nedan text, får du det till att Julia hade hoppat på chansen?!
2) Var, exakt, har föregående skrivit något, överhuvudtaget, om att Julia skulle vara billig?!

”Så var det. Hon ville inte utom när Julia kom på tal och då ville hon.
Julia ser frisk och sund ut och har utvecklats till en bättre version av sig själv.”

Du är verkligen inte friskt någonstans!!
Citera
2025-10-11, 03:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
2) Var, exakt, har föregående skrivit något, överhuvudtaget, om att Julia skulle vara billig?!

Julia ser frisk och sund ut och har utvecklats till en bättre version av sig själv.”

I Text?? Julia har ju berättat om det både på egen live och hos Anjo.

Vad är det för citat du ger? Det är inte mina ord i alla fall.
Citera
2025-10-11, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan

Vi pratar om en väldigt sjuk människa som verkar vara schizofren. Ser det som inte finns.
Vet allt, kan allt och har aldrig fel. Läskigt.
Därför svarar jag inte henne eller Pallal mer. Pallal skickar pm vilket jag har bett att hon slutar med.

Julia ser så frisk ut. Det är bara att kolla på videor när hon levde med Chrippa och nu. Stor skillnad.

Chrippa gräver sin grop, spadtag efter spadtag. Han och Linnéa fäktar och kämpar med att förstöra liv. Hot och jävelskap. Det är helt sinnessjukt.
Citera
2025-10-11, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Syntes han inte i bakgrunden på Linneas gymvideo i morse? Med flit antar jag.
Så han gömmer väl sig i Linköping?

Gissar hsn är i Linköping ja var skulle han annars vara 😆
Citera
2025-10-11, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon kunde ju inte behålla jobbet eftersom hon pressades med på Jockes resor. Om du helt har missat vad som hänt kanske du ska avstå från att kommentera.

Jaha det jobbet är det enda i hela världen?
Citera
2025-10-11, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Då undrar jag var bomben ska släppas?
Jag vill veta vad dagen har i sitt sköte.
Dagen D är här helt enligt nedräkningen.

Dagen blev datum på rättegången 😁😆😆
Citera
2025-10-11, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Sluta med ditt skit snack!!
Linnea fick ju jobb långt efter att hon blev "tvingad" att resa utomlands. Varför började hon aldrig med det?
Stoppklossen heter Christofer fd Berg Lundström. Linnea fick flera "jobb" medans Christofer satt häktad. Men så fort han kom ut så försvann hennes möjligheter att påbörja dom.

SÅ SLUTA OCH PÅSTÅ ATT DET VAR JOAKIM LUNDELL SOM TVINGADE HENNE!!

Ja jag skriv det med stora bokstäver så du kanske förstår, men jag tvivlar på att det går in i din skalle.

Linnea är en vuxen kvinna som borde kunna fatta sina egna beslut, men tyvärr så är hon fast så länge Christofer är på fri fot.
Även om hon ser ut att vara lycklig så tror jag innerst inne att hon inte är det.

Håller helt med. Hur hindrar Jocke henne jobba 2025?
Citera
2025-10-11, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Kommer bli åtal 17/10. Första rättegångsdag (?) 17/11.

Christopher dök inte upp i veckan hos polisen och sket i att komma idag också efter kallelse när han inte dök upp i veckan. Hoppas verkligen han efterlys nu.

Med tanke på alla chanser han fick att dyka upp hoppas jag verkligen att han är efterlyst. Sedan kan de sätta honom i förvar tills det blir fängelse.
Citera
2025-10-11, 03:45
Medlem
Allt pekar på att 🦞 gör ett hattrick på nyår.
Får lyssna på raketer från cellen medans han skriver del två av sin fängelsenovell.

Ska bli skönt när detta sandlådedrama är över om crackhoran och pundaren från Motala lägger ner när dom inser att 99,8% av alla som följer dramat hade rätt.

Vad tror ni alla flashbackare, tror ni herr pundare och fru alkis från Motala kommer låtsas att inget har hänt och börjar bloggar igen?

Tror ni crackhoran kommer sitta i sin lägenhet i Ekholmen och vänta på 🦞 tills den dagen hon hamnar på anstalt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in