Lite sjuka val han gjorde och jag hade inte gjort likadant.
Att han fick stanna längre i fängelset är inte så mycket att göra åt. Han hade inget val på grund av hur systemet är uppbyggd i USA.
Han skulle bett sin övervakare flytta honom till Alaska med sin familj på grund av blod in blod out regeln.
Där var första misstaget.
2 misstaget när han satte dit hela högen dessutom säg själv. En god gärning kanske få bort massa kriminella samt vapen.
3 misstaget när han inte valda att inte gola för att bli frisläppt och sticka långt bort ifrån helvetet.
Att han dödar en ledare och ta över dennas plats betyder fortfarande inte att han kan skydda sin familj i framtiden.
Anledningen till att han tipsade snuten om vapenaffären var ju för att komma till "the shu" och döda the beast som hotat hans familj.
Protagonisten hamnar på kåken efter att ha rent som en laglydig medborgare hela sitt liv. Har fru och två barn, kommer sedan ut ett par år senare och styr och ställer i den undre världen, ok...
En favorit, det enda som stör lite är att han hamnat på en tung anstalt som förstagångsstraffad, men det kanske händer i usa? Jag har alltid trott att man får jobba sig upp för att hamna på kumlabunkern typ.
En favorit, det enda som stör lite är att han hamnat på en tung anstalt som förstagångsstraffad, men det kanske händer i usa? Jag har alltid trott att man får jobba sig upp för att hamna på kumlabunkern typ.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!