2025-10-10, 23:33
Medlem
Nu ska Rask vara med i dokumentären också så det blir nog inte alls som C & L tänkt sig.
Citera
2025-10-10, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DSJ95
Varför duckar han då?
Tjänar ju absolut ingenting på det.

Han är säkert rädd för vad som ska komma vore ju bättre att brösta skiten.
Eller så tänker han att det är lugnt jag klarar mig.
Citera
2025-10-10, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nu ska Rask vara med i dokumentären också så det blir nog inte alls som C & L tänkt sig.
Nej det blir aldrig som han tänkt sig då han är så otroligt lågintelligent.

Catch me if you can.

10/17
Citera
2025-10-10, 23:36
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om du inte tagit del av konversationerna så är det ju meningslöst att diskutera med dig.
Är inte intresserad av nån "diskussion". Va bara en enkel fråga, vilka resor du pratar om? Jag sa bara att jag endast känner till Sälen resan, och du verkade känna till fler. Så vilka resor menar du att Jocke pressat henne att följa med på?
Citera
2025-10-10, 23:41
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Är inte intresserad av nån "diskussion". Va bara en enkel fråga, vilka resor du pratar om? Jag sa bara att jag endast känner till Sälen resan, och du verkade känna till fler. Så vilka resor menar du att Jocke pressat henne att följa med på?
Linnea var ju med på flera resor
Citera
2025-10-10, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nu vet jag inte sanningshalten men det vore väldigt underhållande om Chrippa nu satt på sig en peruk och flytt landet.
Och ett direkt erkännande att han är skyldig till alla sina brott (är han så oskyldig så är det ju bara att stanna kvar och stå stadigt i rättegången).

Det där paret kanske kommer klara sig undan ett par månader, men sen behövs pengar/någon känner igen dom/de blev osams och Linnea golade ner han igen.

Rättegång kommer det nog bli ändå, man kan döma av trots att byfånen inte är på plats.

Ja det är ju vad jag har sagt ett tag. Han har kollat med AI vad han ska tänka på för att lyckas ta sig ut på resa när folk letar efter en. AI: Ha inte din rutiga hatt tillsammans med dina rutiga shorts.

Linnea har färgat håret och har stora solglasögon. De går inte tillsammans på offentliga platser eller där de kan kännas igen.
Citera
2025-10-10, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ja det är ju vad jag har sagt ett tag. Han har kollat med AI vad han ska tänka på för att lyckas ta sig ut på resa när folk letar efter en. AI: Ha inte din rutiga hatt tillsammans med dina rutiga shorts.

Linnea har färgat håret och har stora solglasögon. De går inte tillsammans på offentliga platser eller där de kan kännas igen.
Om dom ändå varit så "smarta".

Catch me if you can.

10/17
Citera
2025-10-10, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1

Dom åkte utomlands någon gång men om hon ville vara hemma så kunde hon ju varit hemma eller fick hon en smäll av Chrippa då? Annars är det väl bara att stanna hemma.
För det finns ju inget som visar på att Jocke hotat henne att följa med utan Chrippa säger något liknande ”ingen säger nej till min bror” men det är ju Chrippas ord inte Jocke.
Citera
2025-10-10, 23:50
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

Vilket kul liv! Att sitta och trycka i något skyffe utan att lämna digitala spår eller kunna visa sig ute för att "käka en goo biff"

Verkligen bra liv för en småbarnspappa.
Citera
2025-10-10, 23:50
Medlem
Nu är det ju så att herr 🦞 redan berättar att crackhoran följde med till Sälen för att 🦞 skulle ta med sig Julia, då blev ju crackhoran så svartsjuk att hon valde att följa med.

🦞 måste ångra sig enormt just nu, sitter fast med en crackhora i en sunkig lägenhet i ett sunkigt område medans Julia verkligen tagit sig samman och blivit en snygg, sexig, lugn och harmonisk kvinna som värnar om sin dotter.
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om du inte tagit del av konversationerna så är det ju meningslöst att diskutera med dig.
Citera
2025-10-11, 00:11
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Så, lustigt du, skriver. Kämpa! Nonsens som vanligt.
Så du menar att Linnea inte varit med på flera resor än Sälen resan? För det är ju vad micro säger, vilket du kallar för nonsens
Citera
2025-10-11, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Så du menar att Linnea inte varit med på flera resor än Sälen resan? För det är ju vad micro säger, vilket du kallar för nonsens

Var det inte själva pressningen som var grejen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in