2025-10-10, 19:14
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Antagligen så. Chrippa ville ju att Julia skulle vara hemmafru, följa med på resor och jobba heltid och hålla käften och allt vad det varit.

Minns bara vad han sa för ett tag sen, "åker du buss, är det så illa?" Hans behov av att förnedra kvinnor han varit i lag med är tydlig. Samtidigt så ser han ut som ett tap på bilden där han har stora vita tennisstrumpor på sig upp till knäna. Han verkar alltid ha varit lite knepig. Och därav självförtroendet i botten som gör att han är så aggro på sina kvinnor.
Hur snubben tror att han har rätt att yttra sig efter en hår transplantation är fan en gåta.
Citera
2025-10-10, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast det handlade ju mer om att han betalade henne för att barnet skulle ha det bra när hon var hos henne än något annat. Om du har sett hela dokumentationen som finns gällande det så vet du det.

Med vilka pengar betalade han henne?
Citera
2025-10-10, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Och ingen kommer bry sig heller, om Anjo o Rask skulle bli dömda.
Ingen av deras följare skulle ens rycka på axlarna. Vi har sett allt och alla bevis så bara för att det nu ev skulle bli en dom ang förtal så innebär ju inte det att Anjo sagt inte stämmer!

Det är bara chrippa lovers som skulle se det som en upprättelse och har ngn våt dröm att Anjos liv skulle rämna.
Dom tror att alla skulle ändra sina åsikter om dessa 2 och fam Berg.

Dom kommer att bli extremt besvikna för alla kommer tycka PRECIS som nu, alla kommer hata dom lika mkt som nu.

Jag håller med dig det kommer inte förändra ett dugg tror det kan bli precis tvärtom för deras del.
Citera
2025-10-10, 19:16
Medlem
Citat:
Nej, det var Anjo som satt och vräkte sig och berättade om att han hade "spioner" överallt och att han kontaktade bolaget...

Jag tycker Linnea är väldigt bra på att fatta egna beslut faktiskt. I synnerhet efter att Chrippa (som hon älskar) slutat försöka vara sin giriga bror till lags.

Nu ljuger du. Igen.
Men visa var det framkommer isf, så ska jag vara den första att erkänna att jag har fel.
Citera
2025-10-10, 19:17
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Prova läsa artikeln. Det framgår i den.

Nej det gör det inte, det är Hannah som svarar i artikeln.
Citera
2025-10-10, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Jag har hängt med. Trust me. Ohälsosamt mycket.
Du ljuger konstant. Din idol hatar ju folk som ljuger?

Det är ju inte samma sak, det är aldrig samma sak när C o L gör ngt.
Fastän att dom gör allt så mkt vidrigare än alla andra.
Hur många känner ngn som snart står åtalad för 12 grova brott?
Men chrippa lägret fattar inte att det är en stor del av vad allt detta handlar om. Folk hatar C och L för att dom begått allvarliga brott och skrytit om det.

Ett sketet förtalsmål mot grova ekobrott, går inte ens att jämföra!
Citera
2025-10-10, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Det är ju inte samma sak, det är aldrig samma sak när C o L gör ngt.
Fastän att dom gör allt så mkt vidrigare än alla andra.
Hur många känner ngn som snart står åtalad för 12 grova brott?
Men chrippa lägret fattar inte att det är en stor del av vad allt detta handlar om. Folk hatar C och L för att dom begått allvarliga brott och skrytit om det.

Ett sketet förtalsmål mot grova ekobrott, går inte ens att jämföra!
Patetiskt. Ingen bryr sig om ett förtalsmål. Men chrippisarna kämpar, hyperventilerar i pappåsar.
Citera
2025-10-10, 19:23
Medlem
Citat:
Fast det handlade ju mer om att han betalade henne för att barnet skulle ha det bra när hon var hos henne än något annat. Om du har sett hela dokumentationen som finns gällande det så vet du det.

Det är vad han vill få det att framstå som, ja.
Innebär det att hans version är korrekt, nej.
Citera
2025-10-10, 19:26
Medlem
Dök kräftan upp idag eller skiter han fortsatt i sin dotter fullständigt? Saknar nedräkningarna från pundarbrorsorna.
Citera
2025-10-10, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Nu har inte jag sparat någon av Chrippas storys men han lade ut en häromdagen.

Där framgick det att dokumentären inte enbart handlade om honom.

Men jag håller med. Tror inte heller att det kommer vara vinklat åt något håll.
Att den inte enbart handlade om honom innebär ju inte att han visste att Anjo och Jocke skulle få säga sitt? 😅
Och Chrippa går i ngn märklig bubbla och tror att han kommer få sprida anklagelser till höger o vänster i en sådan dokumentär utan att behöva visa bevis och belägg?
Han tror att folk kommer börja tycka synd om honom/dom.

Mannen med talets gåva, mannen som tar steroider framför sin dotter, mannen som flyr landet samtidigt som det är möte om dotterns fritid, mannen som kallar sin lillebror för "tjackpundaren från Motala" osv osv osv osv osv osv.
Citera
2025-10-10, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Den s.k "lönen" på 103.000 som gick in på Jocke & Jonna AB? Vad jag förstått fick inte summan betalas ut i sin helhet för att Kronkalle skulle ha sin del, alltså s.k utmätning.

Och om Jocke med familj lämnar landet, så beror det på HELT andra saker.

Dom ska fira Jockes 40-års födelsedag med Danjal.
Oavsett vad chrippisarna vill få det till.

Dom glömmer oxå att av dom 103.000 skulle betalas ut LAGLIGT, vilket innebär ca hälften.
Och såklart den lilla detaljen att KFM tog dem.
Citera
2025-10-10, 19:49
Avstängd
Kommer bli åtal 17/10. Första rättegångsdag (?) 17/11.

Christopher dök inte upp i veckan hos polisen och sket i att komma idag också efter kallelse när han inte dök upp i veckan. Hoppas verkligen han efterlys nu.
Senast redigerad av Ebbe040 2025-10-10 kl. 19:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in