2025-10-10, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag tror det var så. I dag skulle alla få höra att han kommer att berätta exakt hur det går till på sociala medier och hur han och Linnéa blivit illa behandlade och det enda de har gjort är 1 fel.

Exakt! Dom har mest troligt fått ett go från produktionen att nu är det färdigklippt och redo så detta datum kan d bli "känt" för allmänheten.
Som dom väntat dom 2 och nu blev det så här😅

Och som sagt, dom skulle kunna säga vad som helst vart som helst, alla har sett med egna ögon och kommer hata dom ändå.

Chrippa lovers vill få det till att vi är styrda av Jocke o Anjo fast i själva verka är vi helt tänkande vuxna människor som baserar vårt tycke på vad vi ser.
Citera
2025-10-10, 18:43
Medlem
Citat:
Och har säkert blivit tvingad av Chrippa. Om det är så lär det komma fram.

Ja Chrippa domderar och har sig. Han är enormt kontrollerande. Och Julia verkar ju inte ha varit stark nog att freda sig. Hoppas hon har hämtat sig, det låter så på insatta.
Citera
2025-10-10, 18:45
Medlem
Citat:
Men bra. Om hon inte hade egna pengar utan Chrippa stod för allt är det endast "hans" pengar som tvättas och Julia har bara utnyttjats. Ser bättre ut för Julia än de andra tre i rätten då.

Exakt! Och att Julia samarbetat är ju det stora beviset på att hon tar ansvar men att det har funnits anledningar.
Citera
2025-10-10, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Nåt skulle hon ju ha för att tvätta hans pengar eller hur menar du, du tänker att hon skulle göra det gratis?
Lika mkt hennes pengar om hon hjälper till och tvättar dom.

Antagligen så. Chrippa ville ju att Julia skulle vara hemmafru, följa med på resor och jobba heltid och hålla käften och allt vad det varit.

Minns bara vad han sa för ett tag sen, "åker du buss, är det så illa?" Hans behov av att förnedra kvinnor han varit i lag med är tydlig. Samtidigt så ser han ut som ett tap på bilden där han har stora vita tennisstrumpor på sig upp till knäna. Han verkar alltid ha varit lite knepig. Och därav självförtroendet i botten som gör att han är så aggro på sina kvinnor.
Citera
2025-10-10, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hmm .. om jag inte missminner mig så var det Anjo som trakasserade ett telefonbolag för att Linnea var anställd där.
Han hade t o m "spioner" ute för att kolla om och var hon sökte arbeten.

Linnea har fattat egna beslut. Hon valde Christoffer - och det är ju det som somliga har svårt att acceptera.

Då missminner du helt fel, för det var någon random person som hörde av sig till Anjo, ang jobbet på butiken 3. Linnea sa att hon fått jobb i nån av butikerna. Varför började hon aldrig jobba då?
Tydligen kan inte Linnea fatta egna beslut, för Varför åkte hon då med på dessa resor som hon blev "tvingad" till. Tycker du det låter som om hon kan fatta egna beslut?
Sen så bryr sig inte någon om vem som valde vem! Christofer & Linnea är precis lika kålsupar båda två.
Jag är helt säker på så fort Linneas Make åker in så gör hon det hon velat göra hela tiden. Vad det är, kommer du få se senare.
Citera
2025-10-10, 18:51
Medlem
Citat:
Men bra. Om hon inte hade egna pengar utan Chrippa stod för allt är det endast "hans" pengar som tvättas och Julia har bara utnyttjats. Ser bättre ut för Julia än de andra tre i rätten då.

Så sant. Samtidigt som han är surmulen för att Julia har använt de pengar han gett henne. Som om han faktiskt egentligen tyckte att hon skulle göra det gratis - för det är ju HANS pengar. Det är konstigt.
Citera
2025-10-10, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Då missminner du helt fel, för det var någon random person som hörde av sig till Anjo, ang jobbet på butiken 3. Linnea sa att hon fått jobb i nån av butikerna. Varför började hon aldrig jobba då?
Tydligen kan inte Linnea fatta egna beslut, för Varför åkte hon då med på dessa resor som hon blev "tvingad" till. Tycker du det låter som om hon kan fatta egna beslut?
Sen så bryr sig inte någon om vem som valde vem! Christofer & Linnea är precis lika kålsupar båda två.
Jag är helt säker på så fort Linneas Make åker in så gör hon det hon velat göra hela tiden. Vad det är, kommer du få se senare.

Kan vi tippa på att det kommer en TELL ALL bok? Tårflöde i intervjuer? Go found me page?
Citera
2025-10-10, 18:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nåt skulle hon ju ha för att tvätta hans pengar eller hur menar du, du tänker att hon skulle göra det gratis?
Lika mkt hennes pengar om hon hjälper till och tvättar dom.
Fast det handlade ju mer om att han betalade henne för att barnet skulle ha det bra när hon var hos henne än något annat. Om du har sett hela dokumentationen som finns gällande det så vet du det.
Citera
2025-10-10, 18:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Nej, det var Anjo som satt och vräkte sig och berättade om att han hade "spioner" överallt och att han kontaktade bolaget...

Jag tycker Linnea är väldigt bra på att fatta egna beslut faktiskt. I synnerhet efter att Chrippa (som hon älskar) slutat försöka vara sin giriga bror till lags.
Citera
2025-10-10, 19:12
Medlem
Citat:
Nää det kommer inte Youtube göra😅
Det är mkt drömmar här ikväll.
Verkligen. Man känner paniken i tangentborden.

Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Antagligen så. Chrippa ville ju att Julia skulle vara hemmafru, följa med på resor och jobba heltid och hålla käften och allt vad det varit.

Minns bara vad han sa för ett tag sen, "åker du buss, är det så illa?" Hans behov av att förnedra kvinnor han varit i lag med är tydlig. Samtidigt så ser han ut som ett tap på bilden där han har stora vita tennisstrumpor på sig upp till knäna. Han verkar alltid ha varit lite knepig. Och därav självförtroendet i botten som gör att han är så aggro på sina kvinnor.
Sjukt vidrigt kvinnoförnedrande beteende. Fyfan.
Citera
2025-10-10, 19:14
Medlem
Citat:
Jag förstår att du är för ung - eller dum - för att förstå att väldigt få människor är en av två ytterligheter.

Du har fel på båda faktiskt🥰
Men det är ju inget ovanligt för dej..
När jag va liten så tyckte jag att man hade halva benet i graven vid min ålder.

Chrippa är en looser som kommer bli dömd för grova brott, han är rasist, han är en mobbare som anser sig ha rätten att nedvärdera andra människor, ingen vill ha hans fru, inte många tycker hon ens ser bra ut, ingen vill ha chrippa, (personligen tycker jag att kylskåpsmodellen på c:s kropp är vidrigt fult och sen är han på d 2 äpplen hög) ingen vill ha deras liv, ingen är avundsjuk på dom (förutom unga människor som tycker det är coolt för dom fattar inte bättre) dom säljer porr, han har förlorat vårdnaden om sin dotter och hans fru har hjälpt till, dom har ingen moral ngn av dem och saknar empati, och ingen av dom har många hjärnceller.
Båda kommer bli så uttråkade av varandra när d inte finns ngr pengar i längden och att va fru till ngn så gör en repa på rätt lång tid är nog inte ultimat.

Där har du det sammanfattat, vilket stjärnor.
Citera
2025-10-10, 19:14
Medlem
Citat:
Nej, det gör jag inte. Har du inte hängt med i vad som lagts ut så får du vara okunnig helt enkelt.
Jag bryr mig faktiskt inte eftersom du ändå inte kan tolka information som ställer din lilla gunstling i dålig dager.

Det är du som blandar ihop kan jag dock säga.

Jag har hängt med. Trust me. Ohälsosamt mycket.
Du ljuger konstant. Din idol hatar ju folk som ljuger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in