2025-10-10, 13:01
Medlem
Inte så konstigt. Det är sexigt med män som gör osjälviska grejer på sin fritid. Är han dessutom vältränad är han ju betydligt roligare att kolla på än ett gäng snoriga småbarn som jagar en boll.
Citera
2025-10-10, 13:02
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Anton måste vara en liten smygbög helt utan testosteron i kroppen.

En riktig man hade bara tagit för sig istället för att gråta ut till media.

Riktigt nice med bilder på blöta trosor.

Anton kan väl lika gärna vara upptagen eller helt enkelt bara inte det minsta intresserad av 7-årige Olles morsas nedsoggade trosor och fantasier.
Citera
2025-10-10, 13:05
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandita
Anton kan väl lika gärna vara upptagen eller helt enkelt bara inte det minsta intresserad av 7-årige Olles morsas nedsoggade trosor och fantasier.
Jo men då skriver man det till kvinnan som skickat , inte gråter ut i tidningen som en liten bög.
Citera
2025-10-10, 13:11
Medlem
Citat:
Jo men då skriver man det till kvinnan som skickat , inte gråter ut i tidningen som en liten bög.
Helt normalt och hälsosamt i weimar-Sverige att den gifta mamman strax efter att hon meddelat att Kalle kan vara med matchen skickar en onani-video till den tonårige tränaren.
Citera
2025-10-10, 13:15
Medlem
Banditas avatar
Citat:

Fast det är väl jättebra att det lyfts att även män kan drabbas av sexuella trakasserier eller rentav övergrepp av kvinnor, och att det inte enbart är det motsatta som förekommer.

Har du själv jobbiga erfarenheter av liknande karaktär som du vill förtränga när du framstår som så motstridig till att mäns utsatthet för sexualbrott får lite utrymme?
Citera
2025-10-10, 13:17
Medlem
Citat:
Verkar ju ha hänt flera gånger, flera kvinnor, fler tränare, så det är väl ett sätt att få stopp på ett nytt fenomen.

Väldigt märkligt öht att skicka den typen av bilder utan att ens ha sonderat terrängen om det finns intresse.
Citera
2025-10-10, 13:21
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Verkar ju ha hänt flera gånger, flera kvinnor, fler tränare, så det är väl ett sätt att få stopp på ett nytt fenomen.

Väldigt märkligt öht att skicka den typen av bilder utan att ens ha sonderat terrängen om det finns intresse.
Det är ganska tydligt att man kollar efter intresse om man skickar sånt. Lite hycklande kanske jag är då jag anser att det är helt annat än kukbilder.
Citera
2025-10-10, 13:22
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Excenter32
Helt normalt och hälsosamt i weimar-Sverige att den gifta mamman strax efter att hon meddelat att Kalle kan vara med matchen skickar en onani-video till den tonårige tränaren.
Trots att jag fick ligga ofta i de åren med olika tjejer finns det en sak jag ångrar.

Att jag inte blev fotbollstränare.
Citera
Avstängd
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandita
Fast det är väl jättebra att det lyfts att även män kan drabbas av sexuella trakasserier eller rentav övergrepp av kvinnor, och att det inte enbart är det motsatta som förekommer.

Har du själv jobbiga erfarenheter av liknande karaktär som du vill förtränga när du framstår som så motstridig till att mäns utsatthet för sexualbrott får lite utrymme?

Eller så slutar kvinnor också upp att lipa.

Men visst du har en poäng. Skickar en man 3st sms så "stalkar" han. När en kvinna ringer hundratals gånger och skickar hundratals sms, och skriver saker som att hon ska ta livet av sig, då är det mannen som är ett svin som inte vill ses eller ens "prata" med henne.

Det är bara en myt att män skulle vara mer på än kvinnor. Jag har själv råkat ut för saker som skulle föranleda sparken för kvinnor på de arbetsplatser jag varit på, men va fan vem bryr sig. Inte så att man dör av att nån kärring blev kåt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Excenter32
Är han tonåring? Extremt olämpligt isf.
Citera
2025-10-10, 13:26
Medlem
Citat:
Det är ganska tydligt att man kollar efter intresse om man skickar sånt. Lite hycklande kanske jag är då jag anser att det är helt annat än kukbilder.
Nu är ju jag från stenåldern, men det är väl ändå inte det första steget. Finns ju bättre alternativ.
Citera
2025-10-10, 13:26
Medlem
Majsmannen2s avatar
Känns som att världen håller på att börja bli upp och ner.

Drar nog snart till månen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in