2025-10-10, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja och anser rätten att dom är skyldiga till det så kommer dom dömas, men ja jag tycker det är värre att sprida en nakenbild och hänga ut Rask som otrogen som fick en otrolig spridning även fast videon togs bort. Bilden på sprutan som hans flickvän tog själv tycker inte jag är lika allvarlig som att sprida nakenbilder.
Men detta är min åsikt.

Vi ser olika på det där.

En begränsad spridning är naturligtvis också fel men ställ det i proportion till vad Rask spridit (och fortfarande gör) om Chrippa och Linnea.

Nyfiken undran - vad anser du om Rasks delning och hantering av bilderna på Fru Medvikt?
Citera
2025-10-10, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag känner bara att det blir dubbelmoral åt ena sidan är det rätt men inte det andra.
Anjo & Rask kommer kanske åka dit eller inte man kan aldrig vara säker men dömer rätten dom så är dom skyldiga men i det stora hela så har många parter gjort fel i detta.

Det är Anjo och Baronen som utsatt Chrippa och Linnea för ett stort förtalsdrev i över ett års tid. Blanda inte ihop korten. Det som de skickat tillbaka är inte i närheten av samma sak, och fullt förståeligt sett till hur de blivit behandlade. Man kan inte stå och pissa på någon utan att förvänta sig konsekvenser. Det är en mobbares mindset. Men du verkar vara fine med det, för du är en mobbare själv.
Citera
2025-10-10, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Jacke krigade på i sitt eget kommentarsfält för två dagar sedan. Undrar hur han tänker idag?

Är vi på dag 14 nu? Svårt att veta då de avslutade sin egen nedräkning.

Japp idag är den kända dagen 14/14 😁
Citera
2025-10-10, 12:33
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Kräftstjärtens hundar kämpar på idag
Citera
2025-10-10, 12:34
Medlem
Floskler staplade på hög och illa stavat.
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Så WT text.
Citera
2025-10-10, 12:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Vi ser olika på det där.

En begränsad spridning är naturligtvis också fel men ställ det i proportion till vad Rask spridit (och fortfarande gör) om Chrippa och Linnea.

Nyfiken undran - vad anser du om Rasks delning och hantering av bilderna på Fru Medvikt?

Vad säger Rask om Chrippa och Linnea nu? det har jag missat.

Vad jag vet så skickade rask bilderna till herr medvikt men jag vet inte mycket om vad som sagts om detta då jag inte följer Temu alls och jag följer inte Rask i allt heller.

Men på vissa låter det som att den ena spridningen är okej men inte den andra.
Citera
2025-10-10, 12:36
Medlem
Citat:
Ja Julia har ju redan delat med sig av sin version trots förundersökningssekretess.

Om domstolen vill ha betalt för att lämna ut FUP så kommer den kosta drygt 20k.

Gissar att ingen här anser att det är värt att lägga de pengarna på FUP.

Dröm vidare Fupen kommer komma upp här 🙂
Citera
2025-10-10, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Det alla också verkar ha glömt är att det är chrippa själv som satt och gapade att "DÅ KRIGAR VI PÅ INTERNET SOM VI GJORDE 2016!" Och han fick som han ville. Nu sitter han och grinar och är bara ett offer. Efter allt SKIT som dom själva har spridit, både om varandra och om andra. DET är fan priceless!

Bete sig som en idiot och sedan gråta när kritiken blir för jobbig 😆
Citera
2025-10-10, 12:38
Medlem
Jacke visar sitt rätta föraktfulla jag på Insta....han är verkligen lika vidrig som C!
Citera
2025-10-10, 12:39
Medlem
Citat:
Du glömmer bort en viktig del i det hela.

Så länge som Chrippa gick att styra så höll Jocke Chrippa om ryggen gällande ekobrotten.

Du är medveten att Jacke har samma mentalitet? Man anmäler inte familj 😆
Citera
2025-10-10, 12:40
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Bete sig som en idiot och sedan gråta när kritiken blir för jobbig 😆

Exakt! ”Den som sig in i leken ger………”
Citera
2025-10-10, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Skulle inte tro det. Chrippa har säkert skrivit på ett kontrakt, det är inte lätt att bara komma och säga att jag vill inte var med längre pga att Anjo & Jocke också deltog.

Han skiter I lagar och regler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in