2025-10-10, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Nä, så är det. Men hon beter sig väldigt omoget. Men det gör Chrippa med iofs.
Javisst är det så. Förutom apans skulder så har dom även lyckats med att hon har en mille i blancolån/kreditskulder som ska betalas.

Dags att släppa och gå vidare. Apan är sänkt helt enligt hennes plan.
Citera
2025-10-10, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det skulle vara elakt tycker ja.
Hon är delaktig och drivande i mycket så..
Men visst! Om hon e smart så dumpar hon honom.
Skaffar en kille som inte har barn i bagaget.

Vore väldigt smart av henne. Hon har alla möjligheter att börja om på ny kula. Chrippa är en loser och kommer såklart vara en ännu större loser i framtiden. Men Linnea är inte lika stor loser ännu. Men lär bli det om hon stannar.
Citera
2025-10-10, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Javisst är det så. Förutom apans skulder så har dom även lyckats med att hon har en mille i blancolån/kreditskulder som ska betalas.

Dags att släppa och gå vidare. Apan är sänkt helt enligt hennes plan.

Vänta nu, har Linnea en mille i skulder? Ja, det förklarar varför hon säljer sex via snapchat osv. Men då kan hon lika gärna stanna. För de enda killar hon lär få är andra losers.

Ingen vettig man kommer vilja ta i henne med tång.
Citera
2025-10-10, 08:01
Medlem
Jacke krigade på i sitt eget kommentarsfält för två dagar sedan. Undrar hur han tänker idag?

Är vi på dag 14 nu? Svårt att veta då de avslutade sin egen nedräkning.
Citera
2025-10-10, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det skulle vara elakt tycker ja.
Hon är delaktig och drivande i mycket så..
Men visst! Om hon e smart så dumpar hon honom.
Skaffar en kille som inte har barn i bagaget.
Särskilj dina känslor och Linneas, du tycker att barn som inte är ditt kött och blod är ett bagage. Linnea är så bra på att visa Lillen att hon inte ser henne som ett bagage att Lillen tyr sig mer till Linnea än sin mamma. Det är en ny nivå.

”Linnea hjälper till mycket med Lillen mer än vad som ska behövas egentligen var jag bara arg och stressad när jag sa så där och då. Lillen drar sig mer till Linnea än Julia nu för tiden. -Joakim Lundell om Linnea Lundström
Senast redigerad av Pallal 2025-10-10 kl. 08:16.
Citera
2025-10-10, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Kom Chrippa med på maktbarometerns lista?
Etta om du frågar honom. Egen lista, den riktiga utan Photoshop eller så.
Citera
2025-10-10, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Intressant att hon nämner just Elin.

Linnea vill att det ska se bra ut, men i själva verket ser det ju helt annorlunda ut.

Den som vet, den vet 🤫
Senast redigerad av jagvetvem 2025-10-10 kl. 08:40.
Citera
2025-10-10, 08:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Det mesta var väl frid och fröjd fram tills dagen då Linnea såg till att Chrippa fick spendera några nätter i häktet.... sen droppade de båda dessa videos en stund senare.

Sen att Chrippa valde att resa ner till Spanien trots reseförbud kan väl inte skyllas någon annan än han själv? eller du menar att det är någon annans fel att han reste ner dit och byggde på sitt berg av skulder och brott?
Nej, det var inte frid och fröjd eftersom Jocke och Chrippa krävde att hon skulle med på resor som hon inte ville åka.
Det var inte frid och fröjd eftersom hon inte ville ha det umgänget med Jocke men pressades till det.

Jag vet inte ens varför du börjar babbla om reseförbudet och att han åkte utomlands. Det är ju en effekt av allt annat skit - där Jocke jobbat hårt för att förstöra för Chrippa på alla möjliga upptänkliga sätt.

Däremot har du helt enkelt fel i att det är resan som gjordes trots reseförbudet som är upphovet till skulderna. Skulder för överkonsumtion och resor hade han redan när han var tillsammans med Julia - vilket också var skälet till att han blev arg när Julia struntade i att gå till jobbet (du vet inspelningen som Julia spridit)
Citera
2025-10-10, 08:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Barn är mest i vägen när dom inte är rekvisita har jag hört.

Folk glömmer inte, folk är bara skamlösa i sin vinkling av verkligheten. Linnea var inte ett dugg intresserad av att umgås med Jocke, hon höll så långt avstånd hon kunde givet att Jocke bestämt sig för att hon skulle bli en del av hans liv. Hon höll sig mest till barnen har jag uppfattat det som.

När vi ändå har Jockes varma känslor för Linnea som samtalsämne så känner jag att detta sms som lades fram som bevis för att Linnea hackat Chrippas youtubekanal är aktuellt.

Detta är beviset för att det var Linnea som hackade Chrippa säger Anjo.

”Bråken är mycket mitt fel jag har varit rätt elak mot henne om jag ska vara ärlig….Det jag sa till Jonna menade jag inte på det sättet. Linnea hjälper till mycket med Lillen mer än vad som ska behövas egentligen var jag bara arg och stressad när jag sa så där och då. Lillen drar sig mer till Linnea än Julia nu för tiden.”

Anjo tillägger att Jocke berättat att han blev förvirrad när Linnea helt plötsligt började skriva från Chrippas telefon.

Det finns ett stort problem i detta påhittade bevis och med lögnen att Jocke ska ha blivit förvirrad när Linnea började skriva detta från Chrippas telefon och det är att det skickades från Jockes telefon.

Här har jag bevisat att Chrippa ljög om Linnea i början och att Jocke och Anjo också har ljugit och fejkat bevisning mot Linnea.
Ja, precis. Det gnälldes om att hon var osocial och mest höll sig till barnen.

Vi har ju också sett tidigare konversationer mellan Chrippa och Linnea där hon inte vill resa med Jocke och övriga - hon vill vara hemma och arbeta ...
Citera
2025-10-10, 08:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Intressant att hon nämner just Elin.
Hon nämner inte "just Elin" - utan även sin mamma och T, så vad menar du?
Citera
2025-10-10, 09:16
Medlem
Citat:
Rätt säker på att den där FUPEN kommer finnas här samma dag som den finns tillgänglig

Ja Julia har ju redan delat med sig av sin version trots förundersökningssekretess.

Om domstolen vill ha betalt för att lämna ut FUP så kommer den kosta drygt 20k.

Gissar att ingen här anser att det är värt att lägga de pengarna på FUP.
Citera
2025-10-10, 09:22
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
https://youtu.be/BykISAcrykU?si=pSl723TX4hGCE6gJ

@Christopher och fans: har ni helt glömt ovan?

https://youtu.be/aVs6j-CX7qg?si=KNRXj_DSSuwqR6-T

@Linnea och fans: har ni helt glömt ovan?

Det alla också verkar ha glömt är att det är chrippa själv som satt och gapade att "DÅ KRIGAR VI PÅ INTERNET SOM VI GJORDE 2016!" Och han fick som han ville. Nu sitter han och grinar och är bara ett offer. Efter allt SKIT som dom själva har spridit, både om varandra och om andra. DET är fan priceless!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in