2025-10-10, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
https://youtu.be/BykISAcrykU?si=pSl723TX4hGCE6gJ

@Christopher och fans: har ni helt glömt ovan?

https://youtu.be/aVs6j-CX7qg?si=KNRXj_DSSuwqR6-T

@Linnea och fans: har ni helt glömt ovan?

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det stora frågetecknet är snarare hur du och andra i svansen lyckats glömma precis ALLT ANNAT som varit.

Det mesta var väl frid och fröjd fram tills dagen då Linnea såg till att Chrippa fick spendera några nätter i häktet.... sen droppade de båda dessa videos en stund senare.

Sen att Chrippa valde att resa ner till Spanien trots reseförbud kan väl inte skyllas någon annan än han själv? eller du menar att det är någon annans fel att han reste ner dit och byggde på sitt berg av skulder och brott?
Citera
2025-10-10, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Dom gör alltid så. Ska få det att låta så dramatiskt för att sedan mynna ut i att det blir en ny färg på läppstiftet.

Dom kan inte skiljas nu när det stundar rättegång och måste hålla ihop och göra allt för att frias.

Kanske det tuffa beslutet är att begära skilsmässa vid fällande dom.
Citera
2025-10-10, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Låter lite som att det kan bli så. Kanske hennes familj snackar en del med henne om sånt. Chrippa får skaka galler, Linnea går i terapi och begär skilsmässa samt har flyttat tillbaka till Skåne.

Kanske det som blir den nya verkligheten!?

Tänker att Linnea tyckte allt var spännande när dom reste runt och Chrippa kastade pengar på henne. Vilken framtid har hon nu egentligen? Gift med en man som är helt jävla hatad och cancelled mer eller mindre. Samma man ska skaka galler och sedan blir det inte lyx och flärd utan leva med en skuldsatt man som kommer få tillbringa väldigt lång tid att göra sig skuldfri.

Alternativet är att skilja sig och förhoppningsvis träffa någon som vill leva ett normalt liv.

Då kanske gräset ändå ter sig grönare på andra sidan för fröken Linnea.

Jag håller med. Men det är för många gånger de har spelat på känslor och sen är det inget mer. Allt går vidare och hämnd ska utkrävas.

Om det är så att hon genuint känner det hon skriver. Hon har pratat med sin familj. Att detta är på riktigt har jag bara en sak att säga. Packa dina väskor och dra eller så fortsätter ni och jobbar på samma sätt framåt och låter det gå rakt in i väggen.
Citera
2025-10-10, 07:44
Medlem
Citat:
Kanske det tuffa beslutet är att begära skilsmässa vid fällande dom.

Kan absolut vara så och för det förebrår jag inte henne.
Citera
2025-10-10, 07:44
Medlem
Citat:
Intressant att hon nämner just Elin.
Japp, exakt. 😆
Citera
2025-10-10, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Oavsett vad man tycker om henne så är det hennes enda räddning.

Ja, så är det faktiskt. Hon har ingen ljus framtid ihop med Chrippa. Frågan är om hon är tillräckligt gammal för att inse detta?
Citera
2025-10-10, 07:46
Medlem
Citat:
Ja, så är det faktiskt. Hon har ingen ljus framtid ihop med Chrippa. Frågan är om hon är tillräckligt gammal för att inse detta?
Man får hoppas hon har folk omkring sig som får henne att inse det om inte annat. Hon är inget barn enligt födelsedatumet.
Citera
2025-10-10, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han kanske hade sina egna barn inlåsta i en resväska när Linnea var med så att de inte kunde träffas. Han är ju påhittig, så vem vet ..

Skämt å sido

Det är konstigt vad snabbt folk glömmer att det var Jocke och Chrippa som tjatade på att Linnea skulle med på resor - själv ville hon inte följa med utan ville vara hemma och arbeta.
Det har ju legat ute konversation om just detta - och ändå tycks folk ha så lätt att glömma
Barn är mest i vägen när dom inte är rekvisita har jag hört.

Folk glömmer inte, folk är bara skamlösa i sin vinkling av verkligheten. Linnea var inte ett dugg intresserad av att umgås med Jocke, hon höll så långt avstånd hon kunde givet att Jocke bestämt sig för att hon skulle bli en del av hans liv. Hon höll sig mest till barnen har jag uppfattat det som.

När vi ändå har Jockes varma känslor för Linnea som samtalsämne så känner jag att detta sms som lades fram som bevis för att Linnea hackat Chrippas youtubekanal är aktuellt.

Detta är beviset för att det var Linnea som hackade Chrippa säger Anjo.

”Bråken är mycket mitt fel jag har varit rätt elak mot henne om jag ska vara ärlig….Det jag sa till Jonna menade jag inte på det sättet. Linnea hjälper till mycket med Lillen mer än vad som ska behövas egentligen var jag bara arg och stressad när jag sa så där och då. Lillen drar sig mer till Linnea än Julia nu för tiden.”

Anjo tillägger att Jocke berättat att han blev förvirrad när Linnea helt plötsligt började skriva från Chrippas telefon.

Det finns ett stort problem i detta påhittade bevis och med lögnen att Jocke ska ha blivit förvirrad när Linnea började skriva detta från Chrippas telefon och det är att det skickades från Jockes telefon.

Här har jag bevisat att Chrippa ljög om Linnea i början och att Jocke och Anjo också har ljugit och fejkat bevisning mot Linnea.
Citera
2025-10-10, 07:47
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Det skulle vara elakt tycker ja.
Hon är delaktig och drivande i mycket så..
Men visst! Om hon e smart så dumpar hon honom.
Skaffar en kille som inte har barn i bagaget.
Citera
2025-10-10, 07:50
Medlem
Citat:

Oavsett fällande dom eller inte så har hon en jävla tråkig utsikt för att skulden som Chrippa har försvinner inte och sociala medier kan inte Chrippa livnära sig på längre.

Sälja sex fungerar väl ett tag och det är ett jävla lågvattenmärke att behöva göra sånt. Speciellt om man väljer att göra det i ett skede där det är uppenbart pga desperation utav pengar.

Jag bryr mig egentligen inte om folk väljer att fläka ut sina kroppar online, men det ser iaf lite bättre ut om du har börjat din karriär och blivit känd via det forumet. Nu känns det mer bara tragiskt och luftslottet dom har byggt upp rasar.
Senast redigerad av Knarkblomman 2025-10-10 kl. 07:52.
Citera
2025-10-10, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Man får hoppas hon har folk omkring sig som får henne att inse det om inte annat. Hon är inget barn enligt födelsedatumet.

Nä, så är det. Men hon beter sig väldigt omoget. Men det gör Chrippa med iofs.
Citera
2025-10-10, 07:53
Medlem
Citat:
Intressant att hon nämner just Elin.

Jag är lite oinsatt. Kan du utveckla detta för mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in