2025-10-09, 19:17
Medlem
Behöver lite råd. Har gjort bort mig och kört för hårt eller snarare för lång tid. Resulterat i att kulorna nästan är borta. Uppmärksammades av en tjej! Själv missat det.....

Har efter avslutad längre kur med Testo E kört Clomid 300/200/100 v10 dag och kompletterat med HCG 500 iui var tredje dag. Tagit 50-100 mg Clomid var 10e dag därefter.
Har nu gått 2 månader och de har flyttat sig lite nedåt och ökat något i storlek. Att det tar tid förstår jag men vill se lite snabbare resultat. Hur mycket Clomid kan man käka? En sajt rekommenderar 12,5 mg -400 mg per dag. Det sista låter lite mycket? Finns det alternativa prep?
Någon som vet mer om detta?

(Barn är avklarat)
Citera
2025-10-09, 20:29
Moderator
Morfar-52s avatar
Ska nog inte vara i Drogodling, flyttar

Drogodling och drogtillverkning --> Dopning och dopningspreparat
/Moderator
Citera
2025-10-09, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plaincollar
kört Clomid 300/200/100 v10 dag

Tagit 50-100 mg Clomid var 10e dag därefter.
Vadå clomid var 10e dag? Vad pratar du om? Varför har du tagit clomid var tionde dag? Man ska ta det varje dag.

Normalt är att ta 50-100mg clomid och/eller 20-40mg nolva varje dag i iallafall 4 veckor.

edit: du vill nog köra mer hcg också, 500iu e3d är en dos man brukar köra under en kur för att motverka nedstängdning. När du redan är nedstängd efter massa användande behöver du ta mer. Ta 1000-1500iu e3d hcg och ovan nämnda clomid/nolva dos.
Senast redigerad av DrL0c 2025-10-09 kl. 21:03.
Citera
2025-10-09, 23:00
Medlem
Ofta så rekommenderas det att inte ta HCG under tiden man tar SERMs, i ditt fall så vore det faktiskt bra om du tog både och, för även med hcg så kommer inte dina bollar ändå inte producera tillräckligt med testo och östrogen för att ge någon vidare negativ feedback, och därmed inte minska LH/FSH särskilt. Hade nog kört på lågish dos SERM och AI, och sedan en måttlig dos HCG i typ år kanske. Du vill maxa signalen till bollarna under långt tid, det är bollarna som är svåra att få igång, inte hypotalamus och hypofysen.

Taurin, E vitamin, C vitamin och sån shit verkar också antagligen skyddande mot kulorna under tiden någon använder, det lär inte skada nu heller så varför inte köra på det också.
Senast redigerad av extremt.cool 2025-10-09 kl. 23:08.
Citera
2025-10-10, 02:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Fan va sjukt att pungkulorna försvunnit. Jag tänker inte googla efter hur det ser ut men måste se sjukt ut. Tänk att se en kuk utan pung. Som en enuck.
Pungen finns men betydligt mindre format. Mindre kulor = illusion att snabeln är större
Citera
2025-10-10, 14:01
Medlem
Citat:
Behöver lite råd. Har gjort bort mig och kört för hårt eller snarare för lång tid. Resulterat i att kulorna nästan är borta. Uppmärksammades av en tjej! Själv missat det.....

Har efter avslutad längre kur med Testo E kört Clomid 300/200/100 v10 dag och kompletterat med HCG 500 iui var tredje dag. Tagit 50-100 mg Clomid var 10e dag därefter.
Har nu gått 2 månader och de har flyttat sig lite nedåt och ökat något i storlek. Att det tar tid förstår jag men vill se lite snabbare resultat. Hur mycket Clomid kan man käka? En sajt rekommenderar 12,5 mg -400 mg per dag. Det sista låter lite mycket? Finns det alternativa prep?
Någon som vet mer om detta?

(Barn är avklarat)

Du ska inte stressa. Kan ta lång tid innan kulorna kommer tillbaka men dom kommer... Tryck inte i dig massa onödigt skräp
Citera
2025-10-10, 14:56
Medlem
fittanstickerframs avatar
Skulle säga du ligger bra till redan med 500 iu HCG e3d. Som nån annan sa dock är det varje dag som gäller med Clomid.

Hur lång var den längre kuren och hur gammal är du ish?
Senast redigerad av fittanstickerfram 2025-10-10 kl. 14:58.
Citera
2025-10-10, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Vadå clomid var 10e dag? Vad pratar du om? Varför har du tagit clomid var tionde dag? Man ska ta det varje dag.

Normalt är att ta 50-100mg clomid och/eller 20-40mg nolva varje dag i iallafall 4 veckor.

edit: du vill nog köra mer hcg också, 500iu e3d är en dos man brukar köra under en kur för att motverka nedstängdning. När du redan är nedstängd efter massa användande behöver du ta mer. Ta 1000-1500iu e3d hcg och ovan nämnda clomid/nolva dos.

Halveringstiden för Clomid är tio dagar, därav upplägget. Men 50-100 mg om dagen kanske påskyndar det hela. Vad gäller HCG räknar jag på en hållbarhet på 3 veckor. Men visst; att dubbla dosen kan bli bättre.
Citera
2025-10-10, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Skulle säga du ligger bra till redan med 500 iu HCG e3d. Som nån annan sa dock är det varje dag som gäller med Clomid.

Hur lång var den längre kuren och hur gammal är du ish?

Kuren har varit lång Har passerat bäst före datum.... Lite av TRT
Citera
2025-10-11, 19:04
Medlem
Citat:
Kuren har varit lång Har passerat bäst före datum.... Lite av TRT

Hur lång kur har du kört och hur många mg testo / vecka? Är själv nyfiken då jag själv gjort bort mig. Jag påbörjade min första kur, en kur på testo e för 8 månader sedan, det var tänkt att jag skulle köra i 4 månader men det slutade med att jag kört i 8 månader och jag behöver avsluta min kur nu.
Jag började med 1ml(250mg) var 5e dag i 4 månader och efter det blev det 2ml(250mg) var 7e dag och nu har jag kört 0,5ml var 7e dag i tre veckor.
Citera
2025-10-12, 08:46
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Halveringstiden för Clomid är tio dagar, därav upplägget. Men 50-100 mg om dagen kanske påskyndar det hela.

Kanske? :-) Det är enorm skillnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in