2025-10-08, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Hans era är över nu. Han spelade ut fel kort och synade resten.

Bäst för alla i hans närhet att han får en paus och inte har möjlighet ställa till med sin galenskap. Vansinnet

Jag tror inte det kommer ändra på något att Rask & Anjo kanske åker dit för förtal som han verkar tro.
Citera
2025-10-08, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Har nån SH på bilden?

Han skämms tydligen nåt enormt över den så den borde postat så ofta som möjlig.

Jag har tyvärr inte den bilden.
Citera
2025-10-08, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Oj, har inte hängt med hur det har gått för dom. Men om man måste börja sälja sex så är inte ekonomin på topp så att säga.

Ja väljer man att lägga ut sånt så är det nog extremt dåligt med pengar.
Citera
2025-10-08, 10:01
Medlem
EnLitenkilles avatar
Citat:
Hahahahah jag dör.

Länkade en bild på honom.från hans första flickväns blogg o nu krävs lösenord för att komma in på bloggen o se 😄😄😄😄😄

Han inte bara följer Flashback 24/7 utan kontaktar även ex.

"Läser inte Flashback"
"Bryr mig inte om Flashback"

Fuck you.

Haha, herregud
Citera
2025-10-08, 10:01
Medlem
Citat:
Har nån SH på bilden?

Han skämms tydligen nåt enormt över den så den borde postat så ofta som möjlig.

Hann inte se vilken det va, men denna?

https://storage.googleapis.com/gcp-bloggse-storage/678/678283/www/images/2008/dsc_0248_22360240.jpg
Citera
2025-10-08, 10:10
Avstängd
https://postimg.cc/CB6y2mQD

Visst är det underbart att sökningarna på Google inte försvinner?

Nu är denna bild nedsparad för alltid där vi vet att han skäms över bilden och han läser Flashback 24/7 😁

Denna kille gör bara självmål.
Citera
2025-10-08, 10:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson

https://storage.googleapis.com/gcp-bloggse-storage/678/678283/www/images/2008/dsc_0248_22360240.jpg

Underbart!
Citera
2025-10-08, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Och det menar du att det ska sändas nu i höst?

Det finns inget sådant program som ska sändas i höst på hbomax det är nog ett litet troll som önskar det.
Citera
2025-10-08, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson

Haha, fy fan... Som han ser ut där är nog så han känner sig inombords. Därav behovet att hävda sig hela tiden.
Citera
2025-10-08, 11:37
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
En liten påminnelse om vad kräftan skrev i en story på IG den 29 september:

"Det börjar märkas mer och mer hur ni börjar tappa kontrollen, när våran nedräkning är klar, kommer allt att ödeläggas. ni kommer gråta så mycket, och ingenting kommer ni kunna slå bort. En lögn föder en annan, tänk så mycket lögner vi slagit hål på detta året. Men det som kommer nu är verkligen spiken i kistan.

Om det någonsin kommer ut en FUP, så kommer ni bli ännu mer förbannade för den är inte till eran fördel med lögner och hitte på ;-) för där slår jag hål på era lögner med, länge leve rättvisan.

Helvete vilket avslut detta året kommer få.

Jag känner mina skinkor värmas upp av TV soffan i Nyhetsmorgon =)

Det här är verkligen så jävla stort!

3/14."

Idag är det alltså 12/14. Spännande!
Citera
2025-10-08, 11:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
En liten påminnelse om vad kräftan skrev i en story på IG den 29 september:

"Det börjar märkas mer och mer hur ni börjar tappa kontrollen, när våran nedräkning är klar, kommer allt att ödeläggas. ni kommer gråta så mycket, och ingenting kommer ni kunna slå bort. En lögn föder en annan, tänk så mycket lögner vi slagit hål på detta året. Men det som kommer nu är verkligen spiken i kistan.

Om det någonsin kommer ut en FUP, så kommer ni bli ännu mer förbannade för den är inte till eran fördel med lögner och hitte på ;-) för där slår jag hål på era lögner med, länge leve rättvisan.

Helvete vilket avslut detta året kommer få.

Jag känner mina skinkor värmas upp av TV soffan i Nyhetsmorgon =)

Det här är verkligen så jävla stort!

3/14."

Idag är det alltså 12/14. Spännande!

På fredag 14/14 och jag gissar att det är slutförhör med Anjo och Rask denna vecka.

Ser fram emot åtal och FUP.

Den är jag beredd att betala för.
Citera
2025-10-08, 11:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du har väl missat det mesta i hennes lives då - men det ligger som sagt var massor på YT om du vill uppdatera dig

Nej jag tror det är du som läser in saker som passar bättre för de du hejar på. Det har varit tydligt att Linnea VILL att Julia ska vara svartsjuk, kan du spekulera i vad Julia känner så ska jag spekulera i vad Linnea känner: Jag tror hon går igång på att tänka sig att Julia är svartsjuk. Att hon stulit den ”store influensern” från hans baby mama, båda som hon följt sedan hon var 16. Nice.

Jag tycker det är helt ok att skriva vad man TROR, som jag gör ovan, det tycker jag gott du och andra med kan göra. Men det här spiksäkra påståenden som flera gör-att saker ÄR på ett sätt i hjärnan på en person utan att en VET tycker iallafall jag man kan lägga av med. Rask tråden är exempelvis fullt med sådana ”sanningar”.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2025-10-08 kl. 11:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in