Tre raderade inlägg i tråden: Vem ligger egentligen bakom mordet på Charlie Kirk?
Följande PM-diskussion har ägt rum med moderator, farbror_barbro:
Och nej, att referera till mina tre raderade inlägg som "tydliga exempel på [vad] jag ska undvika om [jag] vill undvika om [jag] vill slippa radering eller varning", UTAN att förklara varför så är fallet är naturligtvis goddag yxskaft och förklarar just ingenting.
Igen:
1. Är zionisterna en folkgrupp?
2. Hetsar jag i så fall mot denna folkgrupp i mina tre raderade inlägg?
Tror du att du kan svara mig rakt och ärligt här, farbror_barbro?
Mvh
o.
Följande PM-diskussion har ägt rum med moderator, farbror_barbro:
Citat:
Om ja, vad grundar du då det på?
Frågan är således om zionister utgör en "folkgrupp" och om så till äventyrs kan vara fallet, om jag "hetsar" mot "folkgruppen" i fråga i de tre raderade inläggen.
Ursprungligen postat av onopono
Citat:
Tre av dina inlägg pollades för 1.03 och utfallet blev radering. Således har du tydliga exempel vad du skall undvika om du vill slippa radering eller varning.
fb /Mod
Varför svarar du inte på min fråga? Är zionisterna ett exempel på en folkgrupp och som därmed är skyddade av lagen/forumregeln om "hets mot folkgrupp"?
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Citat:
Hej,
Citat:
Korrekt?
Hallå??
Citat:
fb /Mod
Så, "zionister" = folkgrupp?
Citat:
Inläggen är raderade efter omröstning om 1.03.
Citat:
Dvs, att kristna och judiska zionister skulle vara medlemmar av samma "folkgrupp" torde vara svårt att leda i bevis.
Mvh
o.
Hallå? Hur går det?
Citat:
Dvs, zionisterna är INTE en folkgrupp och dess mest namnkunniga kritiker är etniska judar i diasporan, främst i USA.
Zionisterna har också bevisligen begått ett stort antal terrordåd, false flags, lönnmord på politiska ledare världen över och tillhör därför de huvudmisstänkta varje gång en av deras motståndare eller kritiker lönnmördas.
Du fortsätter med dina genomskinliga försök till censur och visar därmed att du INTE är anhängare av demokrati, yttrandefrihet och mänskliga rättigheter.
Bra att veta, farbror_barbro.
Mvh
o.
Vill tillägga att majoriteten av dagens zionister utgörs av kristna fundamentalister, främst i USA och att zionismen från start var en kristen ideologi.
Citat:
Zionism är en politisk ideologi vars ledare i dag är efterlysta av Internationella brottmålsdomstolen i Haag (ICC) för krigsförbrytelser och brott mot mänskligheten på grund av deras pågående folkmord på palestinierna i Gaza, Palestina.
Ämne: Vem ligger egentligen bakom mordet på Charlie Kirk?
Antal inlägg: 3.
Regel: 1.03 - Hets mot folkgrupp
Moderatorerna kommer rösta om huruvida inlägget bryter mot forumets regler, och om så är fallet kan påföljden bli varning, avstängning eller bannlysning. I fall där det är helt uppenbart vilken åtgärd som är tillämplig kan åtgärden verkställas mycket kort tid efter upplagd omröstning.
Antal inlägg: 3.
Citat:
Det är zionisterna som ligger bakom mordet på Charlie Kirk.
Citat:
Nej, Trump var/är helt säkert out of the loop. Dvs, det fanns/finns ingen anledning att blanda in honom i zionisternas smutsiga hantverk på hans hemmaplan.
Citat:
Det finns ingenting som tyder på att Kirk och Trump låg i luven på varandra. Tvärtom med Kirk och zionisterna tiden innan mordet.
Och att det är zionisternas minst sagt väl etablerade MO att mörda sina motståndare, helst med en 'patsy' som får ta skulden.
Och att det är zionisternas minst sagt väl etablerade MO att mörda sina motståndare, helst med en 'patsy' som får ta skulden.
Regel: 1.03 - Hets mot folkgrupp
Moderatorerna kommer rösta om huruvida inlägget bryter mot forumets regler, och om så är fallet kan påföljden bli varning, avstängning eller bannlysning. I fall där det är helt uppenbart vilken åtgärd som är tillämplig kan åtgärden verkställas mycket kort tid efter upplagd omröstning.
Dvs, zionisterna är INTE en folkgrupp och dess mest namnkunniga kritiker är etniska judar i diasporan, främst i USA.
Zionisterna har också bevisligen begått ett stort antal terrordåd, false flags, lönnmord på politiska ledare världen över och tillhör därför de huvudmisstänkta varje gång en av deras motståndare eller kritiker lönnmördas.
Du fortsätter med dina genomskinliga försök till censur och visar därmed att du INTE är anhängare av demokrati, yttrandefrihet och mänskliga rättigheter.
Bra att veta, farbror_barbro.
Mvh
o.
Dvs, att kristna och judiska zionister skulle vara medlemmar av samma "folkgrupp" torde vara svårt att leda i bevis.
Mvh
o.
fb /Mod
Korrekt?
Tre av dina inlägg pollades för 1.03 och utfallet blev radering. Således har du tydliga exempel vad du skall undvika om du vill slippa radering eller varning.
fb /Mod
Om ja, vad grundar du då det på?
Och nej, att referera till mina tre raderade inlägg som "tydliga exempel på [vad] jag ska undvika om [jag] vill undvika om [jag] vill slippa radering eller varning", UTAN att förklara varför så är fallet är naturligtvis goddag yxskaft och förklarar just ingenting.
Igen:
1. Är zionisterna en folkgrupp?
2. Hetsar jag i så fall mot denna folkgrupp i mina tre raderade inlägg?
Tror du att du kan svara mig rakt och ärligt här, farbror_barbro?
Mvh
o.