Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Och du har helt missat att jag hela tiden har skrivit att bästa tiden för barnafödande är mellan 20-29.
Så jag förstår inte riktigt vad du gaggar om.
Däremot så behöver ju kvinnor även veta att det är hög risk/chans att bli gravida även mellan 30-35, samt viss chans/risk efter 35 osv. Så att de skyddar sig om de inte vill bli gravida. Eller du kanske tycker man ska ljuga för kvinnor och säga "Efter 32 kan du sluta med dina p-medel!".
Skärpning!
Finns väldigt gott om kvinnor som har fått barn mellan 30-44 års ålder.
Mellan 30 - 44? Haha du kan ju lika gärna skriva mellan 30 - 72, vem försöker du lura?
Nåja. Evolutionen kommer ha sin gång. De kvinnor som väljer bort barn kommer inte generna leva vidare för.
Och mångfalden, kvoteringarna och favoriseringarna leder till ett stopp på innovation, havererad polis med masskriminalitet som följd, massa felbeslut om energiförsörjning och allt möjligt fattat på känslor istället för logik.
Och så havererat barnafödande pga karriärlajvande.
Jag bara väntar på att svenska unga män börjar emigrera till de bra delarna av USA.
Försöker radikala feminister påtvinga andra sina dåliga beslut? Yes. Vi har en genomsyrad statsfeminism som tutar i subversiv samhällsskadlig feministisk ideologi som är påväg att föra Sverige tillbaka till medeltiden. När vi väl är där dör feminismen då den bygger på skit.