2025-10-07, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Det är HBO Max som spelar in dokumentären/programmet fick jag precis till mig.
Flera andra stora profiler med, vet dock inte vilket program det handlar om än.
Återkommer om/när jag får den informationen.

Och du vet att han var hos polisen I dag. Hur vet du det?
Citera
2025-10-07, 22:54
Medlem
Vad händer kl 11:00?
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Eftersom jag är upptagen typ hela dagen i morgon, obligatoriskt seminarium, kan nån snälla ha koll kl 11 i morgon och informera hur det gått? 😬🥳
Citera
2025-10-07, 23:00
Medlem
Linnea var endå lite streetsmart och hade åren framför sig. Med sina manipulativa egenskaper och sociala kompetens hade hon enkelt kunnat skapa sig en hyfsad välbetald karriär.

Allt det är i princip kört nu, halva Sverige har sett hennes rövhål... Kanske om hon snart släpper allt, lämnar det helt bakom sig och börjar om utomlands finns det en chans...

Var det inte Chrippa som sa att Linnea inte skulle behöva jobba, att han skulle försörja henne?
Och nu ett par månader efter bröllopet, säljer han i princip hennes rövhål helt öppet?

Att sälja droger eller i princip bli tungt kriminell är mer hedervärt och moraliskt än det här...

Men vi får se vad som händer ...
Citera
2025-10-07, 23:06
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Gossip girl 😆 Visste det bodde en liten bög i honom.
Hahah och det bekräftas ännu mer med hans bög bilder från back in the days när han står och poserar med sina svin tighta jeans och ralp lauren cardigan över axlarna och slickat axellångt hår💀🤣
Nån som vill dumpa upp en sån gammal bild så man kan få skratta lite?
Citera
2025-10-07, 23:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Linnea var endå lite streetsmart och hade åren framför sig. Med sina manipulativa egenskaper och sociala kompetens hade hon enkelt kunnat skapa sig en hyfsad välbetald karriär.

Allt det är i princip kört nu, halva Sverige har sett hennes rövhål... Kanske om hon snart släpper allt, lämnar det helt bakom sig och börjar om utomlands finns det en chans...

Var det inte Chrippa som sa att Linnea inte skulle behöva jobba, att han skulle försörja henne?
Och nu ett par månader efter bröllopet, säljer han i princip hennes rövhål helt öppet?

Att sälja droger eller i princip bli tungt kriminell är mer hedervärt och moraliskt än det här...

Men vi får se vad som händer ...
Varför tror du att han "säljer" henne? Han äger väl inte henne bara för att de gift sig - utan hon är vuxen och väljer väl själv.
Är det mer eller mindre moraliskt att fuska med skatten än att vara tungt kriminell och/eller sälja droger?
Citera
2025-10-07, 23:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Hahah och det bekräftas ännu mer med hans bög bilder från back in the days när han står och poserar med sina svin tighta jeans och ralp lauren cardigan över axlarna och slickat axellångt hår💀🤣
Nån som vill dumpa upp en sån gammal bild så man kan få skratta lite?

https://eelynandersson.blogg.se/2008/november/christofer-berg.html

VSG.
Citera
2025-10-07, 23:15
Medlem
Citat:
Herregud...

Det är för det är 2 olika versioner. Mobil och data.

Det fattar ju till och med jag 😄

Jag har flera gånger kollat och sett att han är på flashback många gånger, ibland flera gånger per dag.

Det är klart att han har koll på vad som skrivs här. Säkerligen hans advokat också därför är det viktigt att inte skriva allt man vet här för tidigt.
Citera
2025-10-07, 23:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför tror du att han "säljer" henne? Han äger väl inte henne bara för att de gift sig - utan hon är vuxen och väljer väl själv.
Är det mer eller mindre moraliskt att fuska med skatten än att vara tungt kriminell och/eller sälja droger?

Tyckte precis du skrev säljer…inte väljer
My bad.
Citera
2025-10-07, 23:22
Avstängd
38 min kvar lämna in uppgifter till FR om sin dotter. Bryr han sig om henne och gör det?
Citera
2025-10-07, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja det verkar som att karriären med sociala medier är över visst han har många följare men dom flesta följer ju för allt som händer runt honom.
Om han nu får något år i fängelset så tror jag folk glömmer honom helt.

Hans era är över nu. Han spelade ut fel kort och synade resten.

Bäst för alla i hans närhet att han får en paus och inte har möjlighet ställa till med sin galenskap. Vansinnet
Citera
2025-10-07, 23:23
Medlem
Citat:
38 min kvar lämna in uppgifter till FR om sin dotter. Bryr han sig om henne och gör det?

Det hoppas jag att han gör för annars visar han att allt han gjort är ett spel för gallerian.
Citera
2025-10-07, 23:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det fattar ju till och med jag 😄

Jag har flera gånger kollat och sett att han är på flashback många gånger, ibland flera gånger per dag.

Det är klart att han har koll på vad som skrivs här. Säkerligen hans advokat också därför är det viktigt att inte skriva allt man vet här för tidigt.

Fast nu är det väl ändå försent….
Stackars advokat. Måste slita sitt hår..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in