Citat:
Ursprungligen postat av
Nammnet
Det var en väldigt rörig text men det verkade bara handla om en bög, vad jag kunde förstå. "En homosexuell aktivists närvaro" stod det. Jag tycker ändå att ett pågående folkmord är ett större problem än om en bög inte kunde/fick åka med Global Sumud Flotilla. Han har ju inte missat nåt. Det var ju ingen nöjestripp precis.
Är du säker på att det inte var någon nöjestripp?
Turistbåtar från Barcelona med strandhugg på Ibiza, Tunisien och var det nu var. Mat och dryck, musik och dans. Solbad ute på däck. Kondomer och drogtillbehör sägs ha blivit upphittade.
Att de fick avsluta med ett eller ett par dagar hos israelerna borde de ha räknat ut med valfri kroppsdel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Ja Trump har ju rätt. Det är "någonting" med Greta Thunberg. Man känner liksom på sig att hon inte är helt normal. Och hon har väl vidgått att hon har diverse psykiatriska eller neuropsykiatriska diagnoser också? Och det här skriver jag trots att jag tycker att hon har rätt i Gazafrågan, och delvis även i klimatfrägan.
På vilket sätt skulle Greta ha delvis rätt i klimatfrågan? Är du inte alls påläst, eller vad har du i åtanke?
Har hon även rätt när hon tiger om Hamas?
Citat:
Ursprungligen postat av
Nammnet
Nej det här är bara din svenska snuskiga fantasi som spökar.
Vad vet DU om hennes eventuella sexliv, din pajas?
Citat:
Ursprungligen postat av
Nammnet
Ja naturligtvis hennes föräldrar. Vem annars?
Du tror inte att Greta har vänner och grannar som kan ha erbjudit sig att ta hand om de eventuella hundarna? Att du brukar ha otur när du tänker är iofs ingen nyhet
Citat:
Ursprungligen postat av
Challe321
Greta Thunberg. Ytterligare en som socialtjänsten missat att leda rätt i tidig ålder. Det är inte bara de gängkriminella.
Det kom orosanmälningar till socialtjänsten som avskrevs direkt. Källa: morsan Malena i sin bok om familjen.