2025-10-07, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jag är tämligen säker på att jag inte är böckling.

Själv då, har du utforskat din sexualitet ordentligt så du kan säga med säkerhet om du tycker om att ha en karl på ryggen eller inte?
Är du man så behöver du inte prova om du gillar sex med en man, djur eller barn. Det sitter i hjärnan och det är bara så motbjudande och äckligt att man inte kan tänka sig det i sin vildaste fantasi.
Citera
2025-10-07, 09:22
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelbrygga
Jag tror det är jättevanligt med porrskadade fantasier hos män, som nog ofta leder till besvikelse när saker som ser sexigt ut på bild inte alltid är det skönaste för kuken.

Analsex är dock skönt för kuken.
Citera
2025-10-07, 09:27
Medlem
Svavelbryggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Analsex är dock skönt för kuken.

Det säger jag inte emot.
Citera
2025-10-07, 10:21
Medlem
Citat:
Skulle ju inte förvåna mig om att prova att ha sex med en annan man ligger tämligen högt upp på önskelistan?

"Should I call you mista?"
Citera
2025-10-07, 10:56
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen
"Should I call you mista?"

Nu förstår jag inte riktigt vad du vill säga med din ghetto-engelska. Men du är väl inte den förste här i tråden som varit tvungna att kommentera att jag minsann tror att många snubbar faktiskt fantiserar om kuk. Nej, marinsoldat-machokaraktären där i filmen American beauty som på slutet försökte hångla upp Lester Burnham är nog inte direkt tagen ur luften. Ju mer homofobi, ju mer vill man förmodligen ha den i trumpeten?
Citera
2025-10-07, 11:07
Medlem
Citat:
Nu förstår jag inte riktigt vad du vill säga med din ghetto-engelska. Men du är väl inte den förste här i tråden som varit tvungna att kommentera att jag minsann tror att många snubbar faktiskt fantiserar om kuk. Nej, marinsoldat-machokaraktären där i filmen American beauty som på slutet försökte hångla upp Lester Burnham är nog inte direkt tagen ur luften. Ju mer homofobi, ju mer vill man förmodligen ha den i trumpeten?

Du har missat något kul. https://www.youtube.com/watch?v=yPP5bD8xVhg
Citera
2025-10-07, 11:10
Avslutad
Om jag får gå på vad männen i forumets avdelning för sex ofta diskuterar så är det att de vill suga kuk och bli knullade eller fistade i röven. Hittar de ingen som kan ställa upp så knullar de sig själva med en dildo, eller så får frugan trä en runt sin midja och leka bög. Sedan försöker de förminska sina homosexuella böjelser genom att skylla på sin prostata.
Senast redigerad av RollonHomie 2025-10-07 kl. 11:12.
Citera
2025-10-07, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimplyEmma
Har just läst en bok om kvinnliga sexfantasier och funderar nu - vilka är de vanligaste sexuella fantasierna hos män?

Då är jag främst ute efter sånt som man också vill agera ut/testa/rollspela osv.

Någon som vet/läst/hört något?
Är nog skillnad på vad man endast vill ha som fantasi, vad som man vill agera på och vad som man vill rollspela. Och även på hur rimligt det verkar att det skulle ske.

Kan tänka mig att saker som involverar andra män är fantasier som oftare lämnas på idéstadiet. Såväl avsugningar/rövknull som trekanter/gruppsex. Gemensam penetrering i samma hål t ex kan säkert vara lite för mycket för vissa i praktiken.

När det kommer till Carola, Ebba Busch, harems och liknande så är det väl saker som folk gärna skulle vilka testa i verkligheten, men kanske inte räknar med ska ske. Rövknull, rövslick, munknull, pattknull osv är väl isåfall vanligare fantasier med lite större sannolikhet.

Rollspel har jag dålig koll på? Känns lite 1900-tal, eller något som kvinnor gillar? Eller iofs, våldtäkter är väl kanske något folk (men mest kvinnor?) gärna fantiserar om och rollspelar? Men annars, går män runt och fantiserar om sjuksystrar? Låg iofs med en centerpartist en gång i tiden, där vi ibland skojade om att Annie Lööf var en riktig slampa, men det gjorde vi nog mest vid middagsbordet, så vet inte om det räknas.
Citera
2025-10-07, 11:41
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen
Du har missat något kul. https://www.youtube.com/watch?v=yPP5bD8xVhg

Den där tackar vi för.

Nej, där har vi en snubbe som lever en hel djävul men som det förmodligen bara är en tidsfråga till han själv har en karl på ryggen.
Citera
2025-10-07, 11:56
Medlem
BalduinGrollers avatar
Den vanligaste är nog att ligga med en kvinna.
Citera
2025-10-07, 12:32
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimplyEmma
Ja att ”bli dominerad” verkar helt klart vara på topp för kvinnor.

Och ofta betydligt grövre än vad många män vågar förstå.
Citera
2025-10-07, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DamsugarPappa
För i helvete, vilka sjuka fantasier du har

Du tror inte hon tar den i tvåan? Det tror jag med tanke på hur arg hon jämt är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in