2025-10-06, 21:03
Medlem
Töntar kör xiaomi

Coola grabbar kör Harley

Basta
Citera
2025-10-06, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Hur får du ihop det?

Bukfetma ger en hög risk för att utveckla diabetes typ 2. De flesta hd åkare har ölkaggar.
Citera
2025-10-06, 21:09
Medlem
Jag har hört så mycket skit i denna tråd så det nästan blir overkligt! Det mesta verkar vara från osäkra personer som ändå en dag kan bli starka och köpa sig en egen HD?
Citera
2025-10-06, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
såg 4-5 gubbar på harley häromdan, känslan var ju "vilka jävla töntar" och det tror jag dom flesta tänker. alla år med dessa efterblivna mc-gäng osv har ju satt sina spår, det är ju svårt att ta harley-åkare på allvar. jan emanuel, ja klart som fan han åker harley och så där håller det på. det är den ena fjanten efter den andra.

Så vilka är det som 2025 tycker att "åka harley" är en ball grej?
Är det Lifan 250 man skall ha istället?
Citera
2025-10-06, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thegodlight
Bukfetma ger en hög risk för att utveckla diabetes typ 2. De flesta hd åkare har ölkaggar.
Inte troligt men vad skulle det ha att göra med det "töntiga" att köra en Harley menar du?
Är du så pass hjärntvättad att du delar upp feta och spinkiga i klassen töntig för mer vikt och cool för undervikt?
Citera
2025-10-06, 21:30
Medlem
Jag har kört motorcykel i nästan 50 år. Köpte min första HD 1984. Jag gillar tvåcylindriga motorcyklar, som Ducati, Moto Guzzi, Triumph, Norton och Harley Davidson. Och det ÄR en speciell känsla att köra en Harley. Men om du provar en Harley och INTE får den där speciella känslan, så ska du naturligtvis inte köpa en. Det finns så många andra bra saker att välja mellan. Men bara för att Harley är något för dig betyder det inte att de som kör den är töntar. Människor gillar olika saker. Jag har också en japansk V4 bland mina MCs.

Och jag har ingen ölmage, jag är inte flintskallig eller är full av tatueringar. Folk skriver så mycket skit
Citera
2025-10-06, 21:31
Medlem
jewandthejewss avatar
Att de nästan aldrig hälsar tillbaka är väl det som stör mig mest. Men hade jag betalat dyrt för en skitdålig motorcykel hade jag kanske inte varit så nöjd själv.
Citera
2025-10-06, 21:36
Medlem
Män som kör HD har liten kuk.
Citera
2025-10-06, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
Jag har kört motorcykel i nästan 50 år. Köpte min första HD 1984. Jag gillar tvåcylindriga motorcyklar, som Ducati, Moto Guzzi, Triumph, Norton och Harley Davidson. Och det ÄR en speciell känsla att köra en Harley. Men om du provar en Harley och INTE får den där speciella känslan, så ska du naturligtvis inte köpa en. Det finns så många andra bra saker att välja mellan. Men bara för att Harley är något för dig betyder det inte att de som kör den är töntar. Människor gillar olika saker. Jag har också en japansk V4 bland mina MCs.

Och jag har ingen ölmage, jag är inte flintskallig eller är full av tatueringar. Folk skriver så mycket skit
Så är det men det är lite kul att se vilka sjuka fördomar som finns där ute!
Citera
2025-10-06, 21:39
Medlem
Man ska självklart åka Kawasaki 125 allt annat är töntigt.
Citera
2025-10-06, 21:43
Medlem
Crabbofixs avatar
vi kan väl helt enkelt fråga ai:

For Speed and Performance
Kawasaki Ninja H2R: A standout for pure, breathtaking speed.
Ducati Superleggera V4: Known as one of the fastest production motorcycles in the world.
BMW S 1000 RR & Aprilia RSV4 Factory: Top contenders in the high-performance sportbike category.

For Superbike Performance
Ducati Panigale V4S & V4 R: Consistently ranked among the best superbikes for on-track performance.
Honda CBR1000RR-R SP & Yamaha R1: Other top-tier superbikes known for their impressive performance.

For Reliability and Beginner Riders
Honda CB500X & CB650R: Praised for their reliability, ease of maintenance, and smooth ride.
Yamaha MT-07 (FZ-07): An excellent choice for new and intermediate riders due to its lightweight design and strong performance.
Suzuki SV650: A versatile bike that balances performance, comfort, and affordability for a wide range of riders.

For Adventure Riding
Triumph Tiger Sport 660: Won the overall award for adventure bike in a Motorcycle News (MCN) ranking.
Ducati DesertX: Recognized as an excellent adventure bike by various sources.

harley davidson nämns inte ens lol
Citera
2025-10-06, 21:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Det är många kvinnor och män 60+ som köper och åker på sina Harley-Davidson kan inte se något töntigt i det!

Sant, 60+are är pålitliga trendspanare som alltid hittar de coola approacherna i livet. Ett välkänt fucktum. Ungdomen däremot, fyfan, där kan man snaka tönterier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in