Citat:
Ursprungligen postat av
Anthraxious
Har varit i ett polyförhållande och för mig är det lite svårare än monogami men inte helt omöjligt. Beror nog på om man har någon form av primärpartner att vara med eller inte också. Det är väl inte helt fel egentligen att vara öppen med det istället för att som de flesta gör, vara otrogen.
De som det fungerar för är det bra. Man måste bara respektera att alla är olika och vissa föredrar det före att låsa sig till en person sina resterande 40-50-60-70 år eller vad det nu är.
Att vara trångsynt är jävligt tråkigt. Vuxna människor med samtycke får göra precis vad de vill.
Vill din partner att någo nanna ska knulla henne är det nog något ni får ta och diskutera. Knappast som att det är ovanligt med folk som drömmer sig bort med andra?
Ja jag skiter i vad andra gör, men kan inte låta bli att märka ett mönster av att argumentationen brukar gå sådär. Trångsynt pratar man ofta om.
Vad hette den där amerikanska sekten nu igen där den där pajsaren ordnade så han kunde knulla på den där bruden från Smallville?
Hur många tusen sådana fall finns det? Kan komma på ett par tre dussin rent spontant.
Någon annan nämnde att deras kärring förtjänar en rundamörjning av en riktig karl. Lol alltså brukar cuckmännen vara så menar du? De flesta jag sett har varit rena definitioner av udda mesmän.