Citat:
Ursprungligen postat av
Strix m/94
Nej, det behöver vi inte - av något skäl.
Då tackar jag för erkännandet att du ljög då du sa att äktenskap endast handlade om fortplantning.
Citat:
Nej, det har med omsorg om kärnfamiljen att göra.
Fast hur många gånger jag än frågar så kan du inte säga en enda konkret påverkan det skulle få på "kärnfamiljen"
Inte en enda, din sturska framtoning till trots. Det är verkligen patetiskt
Vagt trams som "uttunning" är fullständigt intetsägande och är allt du har att komma med. Och det är för att du inte ärlig. Den sanna anledningen är HELT UPPENBART HOMOFOBI. Det är helt enkelt jobbigt för dig personligen att se homosexuella gifta sig, därför vill du skydda dina patetiska känslor på bekostnad av andras rättigheter. Vilket gör dig till en vidrig människa.
Citat:
Rööööööö, vänstern!!!
Suck. Jag är inte ens vänster. Jag är bara inte ett fördomsfullt, frihetsinskränkande fittnylle. Men fortsätt skriv "vänster" om du går igång på det. Jag vill inte ta ifrån dig den sista metoden du har för att få erektion.
Citat:
Det var inte förhållande jag diskuterade, utan äktenskap. Ett sluttande plan, till t ex månggifte.
Så i din lilla fantasivärld kan man inte ha homoäktenskap utan att få månggifte? Vad skulle du säga till någon som sa att man inte kan få heteroäktenskap utan att få månggifte?
Låt mig gissa, du tror det leder till pedofili också? Vore ju hemskt om kyrkans monopol på området bröts, antar jag?
Citat:
Jag har ingen aning
Du vet inte vad du tror? Jag frågade vad du trodde. Jag tror iaf jag är något på spåren här, din sort förnekar sig aldrig, jag kan läsa er som bok
Citat:
Jag tror inte att jag hävdat att homosexuella skall få adoptera endast i nödfall.
Så nu kan du inte ens stå ens för det. Herr Folk-måste-ta-ansvar.
(FB) Ni som är emot abort, vad anser ni om minderåriga blir gravida?
Citat:
Jag är inkonsekvent när jag bedömer det som lämpligt.
Vilket är precis vad jag sagt hela tiden. Tack för erkännandet, om än sent
Nu behöver du bara komma ut som ett homofobiskt as också så är jag nöjd. Det enda jag vill ha från dig är ärlighet. Så vad sägs? Är du redo ännu?