2025-10-05, 17:50
Medlem
Crabbofixs avatar
tv4 denna skitkanal som jag hoppas någon gång ska upphöra för all framtid - allting är dåligt med kanalen. jag hatar alla som arbetar på den, alla kändisar, alla gäster, alla program dom sänder och alla företag som väljer att hålla skiten flytande med att lägga sin reklam på den.

men mest av allt hatar jag den lilla idiot-jingeln som skriker ut genom högtalarna varje gång det är dags för reklam, ett tjut som bara kan beskrivas som åååååååhuuuuuuuuuuuuuu!!!

jag försöker förstå hur det gick till när dom valde detta oljud.

vilket tondövt missanpassat efterblivet sinnessjukt missfoster till kompositör tyckte att av alla ljud som finns, så var det här det bästa och mest lämpade, när det skulle vankas reklamavbrott?

jag vill ha namn på honom så jag kan sätta nålar i en voodoo-docka med hans ansikte.

hur tänkte dom?

varför envisas dom med att år efter år köra ut denna musikterror hundratals gånger per dag?

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhUUUUUUUUUUUUUUUH!!!
Citera
2025-10-05, 17:57
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
tv4 denna skitkanal som jag hoppas någon gång ska upphöra för all framtid - allting är dåligt med kanalen. jag hatar alla som arbetar på den, alla kändisar, alla gäster, alla program dom sänder och alla företag som väljer att hålla skiten flytande med att lägga sin reklam på den.

men mest av allt hatar jag den lilla idiot-jingeln som skriker ut genom högtalarna varje gång det är dags för reklam, ett tjut som bara kan beskrivas som åååååååhuuuuuuuuuuuuuu!!!

vilket tondövt missanpassat efterblivet sinnessjukt missfoster till kompositör tyckte att av alla ljud som finns, så var det här det bästa och mest lämpade, när det skulle vankas reklamavbrott?

jag vill ha namn på honom så jag kan sätta nålar i en voodoo-docka med hans ansikte.

hur tänkte dom?

varför envisas dom med att år efter år köra ut denna musikterror hundratals gånger per dag?

Varför supportar du en kanal du hatar?

Har du något exempel att visa till oss som inte kollar på vanliga TV kanaler?
Citera
2025-10-05, 18:00
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Varför supportar du en kanal du hatar?

Har du något exempel att visa till oss som inte kollar på vanliga TV kanaler?

det gör jag inte men det finns situationer där jag behövt höra skiten.

det låter alltså som jag försöker beskriva ett kort jävla tjut varenda gång det är reklam, och det är ofta på den kanalen vill jag lova.
Citera
2025-10-05, 19:18
Avslutad
Skulle tro att det är för att de vill få en att köpa TV4 Premium. Jag vet inte riktigt vad du refererar till men det låter iaf som en plausibel förklaring.
Citera
2025-10-05, 20:01
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix

hur tänkte dom?

Gör något annat än att titta på tv istället för fan
Citera
2025-10-05, 20:05
Moderator
MondoBizarros avatar
Musik --> Reklam och marknadsföring
/Moderator
Citera
2025-10-05, 20:06
Avstängd
kyrkstockens avatar
Jag letar desperat efter en film eller serie värd att se varje kväll. Kanske har de varit en enda film på 15 år som jag sett av den kanalen.

Det är väl en kvinnokanal likt 5an
Citera
2025-10-07, 03:03
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Discrip
Alla som jobbar på tv4 är trevliga, kan jag intyga!
Ja, som Martin Timell.
Citera
2025-10-07, 03:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Ja, som Martin Timell.
Tänkte just på honom när jag skrev… Alla utomhonom, han var väl mest knäpp…
Citera
2025-10-07, 09:01
Avslutad
Stör mig också på det ljudet. TV4 är en riktig skitkanal. En av de mest reklamkåta kanalerna. Reklam titt som tätt.
Citera
2025-10-07, 11:57
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackBeer
Stör mig också på det ljudet. TV4 är en riktig skitkanal. En av de mest reklamkåta kanalerna. Reklam titt som tätt.

skönt att det är fler än jag som förstår vilket ljud jag menar... och det är så onödigt för dessa jinglar och filmsnuttar för tv4 själva är ju inte ens reklam, dvs dom får ju inte betalt för den delen...

så vi har irriterande reklam och sen har vi som en slags notis att nu blir det snart reklam och den är ännu värre än själva reklamen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in