2025-10-05, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
En HD är så skönt att dra iväg på och ljudet är härligt, du kan få åka med mig Ts, jag kanske har en hjälm i storlek S!
är inte de gammalt
Citera
2025-10-05, 22:50
Bannlyst
ni påminner mig
Citera
2025-10-05, 22:53
Avslutad
Unge man…att ens starta en sån här tråd med ditt påstående tyder på okunskap, omognad och om jag lyssnar riktigt noga…lite avundsjuka tror jag faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
du kan inte mkt om hd du eller dess historia.
Citera
2025-10-05, 22:55
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
låt folk skriva vad dom vill på flashback, svårt att ta in?

Låt folk köra vad dem vill utan att småfjantar som dig skall bli avundsjuka och anmärka på precis allt. Pajas.

Nu har jag också skrivit vad jag vill, och det jag tycker om dig. Tönt.

Nöjd?
Citera
2025-10-05, 22:56
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvartalet2023
Unge man…att ens starta en sån här tråd med ditt påstående tyder på okunskap, omognad och om jag lyssnar riktigt noga…lite avundsjuka tror jag faktiskt.

TS är en väldigt avundsjuk liten pajas.
Citera
2025-10-05, 22:57
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvartalet2023

du påstår att folk som kör hd inte bryr sig.

men harley davidsons hela historia handlar ju om att få folk att bry sig - dom har ju rönt enorma framgångar på att 'tuffa' mcgäng kört harley. att långfilmer har använt harley.

dom sponsrade terminator 2 så arnold kunde vara tuff på en harley. samma sak med captain america med mera.

det är ju en medveten strategi att visa "vill du också vara en rebellisk typ? kör en harley vetja!"

och följdaktligen så har dom dragit till sig den typen, alltså folk som bryr sig om hur dom framstår! raka motsatsen till ditt felaktiga påstående att folk 'bara är' som kör harley.
Citera
2025-10-05, 22:58
Medlem
Är du babbe ts som drar iväg på en elmoped? Väldigt manligt.
Citera
2025-10-05, 23:00
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Låt folk köra vad dem vill utan att småfjantar som dig skall bli avundsjuka och anmärka på precis allt. Pajas.

Nu har jag också skrivit vad jag vill, och det jag tycker om dig. Tönt.

Nöjd?

nej min tråd på flashback kommer förhindra folk från att köra det dom vill.
Citera
2025-10-05, 23:00
Avslutad
Spelar ingen roll hur än du insisterar. HD-folk bara ÄR medan du själv bekymrar dig om vad som är ute eller inte. Skaffa dig ett liv. Köp en HD!
Citat:
du påstår att folk som kör hd inte bryr sig.

men harley davidsons hela historia handlar ju om att få folk att bry sig - dom har ju rönt enorma framgångar på att 'tuffa' mcgäng kört harley. att långfilmer har använt harley.

dom sponsrade terminator 2 så arnold kunde vara tuff på en harley. samma sak med captain america med mera.

det är ju en medveten strategi att visa "vill du också vara en rebellisk typ? kör en harley vetja!"

och följdaktligen så har dom dragit till sig den typen, alltså folk som bryr sig om hur dom framstår! raka motsatsen till ditt felaktiga påstående att folk 'bara är' som kör harley.
Citera
2025-10-05, 23:08
Medlem
Ett visst South Park-avsnitt kommer till minnes...

De som kör fordonen skiter nog i vilket. Med det sagt kan jag ändå uppfatta det som en smula häftigt när en Lamborghini bränner i 200 knyck medans en HD vid samma företeelse bara framstår som megatöntigt. Inte helt hundra på varför ... Något med amerikanska MCs har en sån jävla ocool grottmänniskofaktor över sig?
Citera
2025-10-05, 23:13
Bannlyst
gubbar på hojj å stämpla ut, assåååååå. words aint everything, som are chosen some are destined to be
Citera
2025-10-05, 23:14
Moderator
MrFishboys avatar
Det här låter ju som penis-avund. Jag har och kör Harley för att jag vill det och känner för det. Kunde inte bry mig mindre om vad andra tycker om det. Precis samma anledning som jag ska köpa och köra Royal Enfield och Triumph.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in