Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
Det är en sak jag inte greppar med det resonemang som invandrarhatarna för.
Det kom många flyktingar runt 2015.
2018 var det val. De ”gamla vanliga” riksdagspartierna fick röster, som vanligt.
2022 var det val. Samma sak då.
Om de röstberättigade vill ha ut alla invandrare så fort som möjligt, varför fortsätter man då att rösta på de ”gamla vanliga” partierna? Varför fick inte AFS fler röster. De kom ju inte ens in i Riksdagen.
Är de röstberättigade lurade, i två val efter varandra.
Nu är det val nästa år 2026. Frågan är hur valresultatet blir då. Kommer de röstberättigade att inse att de blivit lurade och kommer att rösta på AFS och NMR i stället och alltså kasta ut alla de nuvarande riksdagspartierna från riksdagen.
Vad tror du?
Personligen tror jag inte det spelar någon roll hur rösterna går då både höger och vänstersidan har varit vid makten under de senaste 30-40 åren och massinvandringen har fortsatt oavbrutet oavsett regering.
Det här är uppenbarligen något som ligger utanför vårt styre och alla västländers styre för den delen då precis samma sak sker i nästan samtliga västländer samtidigt. Det känns minst sagt osannolikt att samtliga länder samtidigt har råkat bestämma sig för att påbörja massinvandring från tredje världen, snarare är detta något planerat på global skala.
Hjärntvätten från skola/media är bara till för att acceptera folkersättningen, att smutskasta alla som motsäger sig massinvandringen, förr i tiden hade det varit helt otänkbart att ens komma på tanken att vilja ersätta sitt lands egen befolkning med ett främmande folk från andra sidan världen som inte delar dina värderingar eller kultur och som även kommer hit och ställer till massor med hemskheter utan att vara det minsta ångerfulla mot värdlandet som har tagit emot dom.
Så ärligt talat jag har ingen förhoppning att detta någonsin stoppas oavsett vem som vinner valet, det betyder dock inte att jag har tänkt lägga mig ner och dö utan det är fortfarande viktigt att påpeka att det som händer i landet är allvarligt. Kan jag nå en endaste person som bryr sig om Sverige och det svenska folket så är det värt det.