2025-10-05, 16:01
Medlem
Zoologens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av candyboot
Det är sant.

Finns inte så mycket hjälp, tyvärr.

När man är självmordsbenägen måste det finnas hjälp. Psykakuten? Det står alltid i tidningarna "mår du dåligt, ring det och det numret".
2025-10-05, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoologen
När man är självmordsbenägen måste det finnas hjälp. Psykakuten? Det står alltid i tidningarna "mår du dåligt, ring det och det numret".

Det är vad ni normala tror.

Hos psykakuten finns det ingen hjälp, tyvärr.
2025-10-05, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pissapan
Går i tankarna jag med. Men enda sättet är blåsa skallen av mig. Alla andra sätt är uteslutna. Men det bygger på att jag måste skaffa ett vapen och då gynna någon kriminell djävul. Har väldigt svårt för den tanken.

Ledsen att höra det mannen.

Varför?

Och inte ens då är det säkert. Finns personer som har gjort det(i rätt vinkel också), och trots det överlever.

Kan jag hjälpa dig på något sätt?
2025-10-05, 16:06
Medlem
Zoologens avatar
Citat:
Det är vad ni normala tror.

Hos psykakuten finns det ingen hjälp, tyvärr.

Självmordslinjen tfn 90101.
2025-10-05, 16:08
Avslutad
Citat:
Ledsen att höra det mannen.

Varför?

Och inte ens då är det säkert. Finns personer som har gjort det(i rätt vinkel också), och trots det överlever.

Tyvärr, inte så mycket att göra.
2025-10-05, 16:09
Medlem
Citat:
Detta gör mig ledsen.
Ställer samma fråga till dig som jag gjorde till den andra personen som också mådde dåligt.

Vi är alla människor. Låt oss behandla varandra som det.

Till och med i det mörker du själv befinner dig i vill du räcka ut din hand till andra och hjälpa. Det är otroligt fint av dig.

Tillämpa det du skrev på slutet på dig själv. Du är också en människa. Du ska behandlas som en människa. Av andra men också av dig själv. Räck alltid ut den hjälpande handen till dig själv. Oavsett hur dåligt du mår eller hur mycket monster du känner att du är. Se på dig själv med sympati, förståelse och omtanke. Samma sympati, förståelse och omtanke det så tydligt syns att du vill ge andra människor.

Ta hand om dig. Bokstavligen.
2025-10-05, 16:10
Medlem
Citat:
Sugna på en freak-show?
Ska jag skjuta mig och livestreama det?????

Kommer bli så gött att visa världen hur dåligt ni har behandlat mig.

Kommer splatta upp mina hjärnsubstanser och blod på hela väggarna.
Du kan inte hämnas på de som gjort dig illa på detta sätt. De kommer ju istället garva åt dig och tycka, skönt att den jäveln tog livet av sig. Nä, istället ska du fundera ut en hämnd som får effekt! Så att de får lida! Det finns massor med bra tips på fb hur man kan jävlar och hämnas för olika oförrätter. Utan att gå till överdrift förstås. Man får ju inte göra nåt olagligt direkt! Kanske lite sabotage kan funka, men det beror liksom lite på !
2025-10-05, 16:14
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ja.

Mitt liv stals ifrån mig. Min ungdom stals ifrån mig.
Min glädje stals ifrån mig.
Ur alla aspekter-jag blev mördad.

Orkar inte mer
Vill inte mer

Har genomgått en tio års period utav ren terror.
Detta är omänskligt

Put me down like a dog.

Varför ska du förstöra någon annans liv för att någon har förstört ditt liv? Förstår du vilket problem Flashback skulle få om du gjorde det? Eller twitch, eller kick eller vilken plattform en loser som du skulle välja.

Försök att göra något konstruktivt istället! Hjälp andra som mår som du?
2025-10-05, 16:19
Medlem
Ok hejdå

Eller förresten, finns en i tråden som simmar runt i poolen i sjöjungfru gummidräkt

Samma där, -hejdå!
2025-10-05, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Det enda som kan hjälpa mig nu är att få lite närhet, bekräftelse och uppmuntran från en kvinna för att kämpa vidare, men som sagt det får man inte så nej du kan inte hjälpa
Måste du ha närhet från just en kvinna ? I annat fall kanske du kan skaffa dig en hund! Oj vad mkt närhet och kärlek man får av en hund. Dessutom kanske du kommer ut och råkar träffa en kvinna med hund som du kan umgås med. Hundtricket du vet!
2025-10-05, 16:21
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Sugna på en freak-show?
Ska jag skjuta mig och livestreama det?????

Kommer bli så gött att visa världen hur dåligt ni har behandlat mig.

Kommer splatta upp mina hjärnsubstanser och blod på hela väggarna.
Nej å nej.

Jag har inte behandlat dig illa. Så illa berörd i den bemärkelsen kommer jag inte att bli om du väljer att göra såna handlingar emot dig själv.

Är det helt kört för dig? Kanske blir bättre med miljöombyte? Det hjälpte mig iaf å det kommer hjälpa mig ännu en gång.
2025-10-05, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Varför ska du förstöra någon annans liv för att någon har förstört ditt liv? Förstår du vilket problem Flashback skulle få om du gjorde det? Eller twitch, eller kick eller vilken plattform en loser som du skulle välja.

Försök att göra något konstruktivt istället! Hjälp andra som mår som du?

För att dem kom undan med det.
Dem har vunnit.
Här är jag-med massa trauman som jag inte kan gå vidare ifrån.

Eh, flashback repar sig säkert. Och som du säger, jag tar det någon annanstans.
Försöker ju för fan göra något konstruktivt!
Pluggar juridik.
Men tankarna zoomar ut. Kan inte fokusera.
Kan inte fokusera när demoner i hjärnan som säger att jag gör bäst i att avsluta allting.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in